Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Sprawdź dobrze okablowanie czasami pseudo mechanicy po robocie silnika nie umieszczaja w odpowiednich miejsach wiazki kabli czego efektem moga byc przypalone kabelki..
Ja osobiscie u siebie tak mialem z kablami do cewki byy przypalone bo przywieraly do silnika ..
Sprawdz cale okablowanie
Ja osobiscie u siebie tak mialem z kablami do cewki byy przypalone bo przywieraly do silnika ..
Sprawdz cale okablowanie
Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Sterownik przyszedł po zamontowaniu go praca silnika na biegu jałowym się poprawiła, ale dławienie i strzały po gwałtownym dodaniu gazu nie ustąpiły.
Przewody od cewki są w dobrym stanie i są odpowiednio wciśnięte tam gdzie trzeba. Zastanawiam się nad kupieniem wiązki elektrycznej na allegro.
Przewody od cewki są w dobrym stanie i są odpowiednio wciśnięte tam gdzie trzeba. Zastanawiam się nad kupieniem wiązki elektrycznej na allegro.
Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Moim zdaniem bez sensu jest kupowanie calej wiazki elektrycznej skoro swoja masz ok. Najpierw znajdz przyczyne , błąd potem kupuj czesci , no chyba ze masz kase to mozesz wydawac i pchac pieniadze w golfika.
Wypnij listwe z wtryskiwaczami i sprawdz jak pyla ..
Co do dlawienia wejdz w vagu w grupe 003 i sprawdz w polu nr 2 czyli masa zassanego powietrza jaka jest wartosc powinna byc okolo 95.
Wypnij listwe z wtryskiwaczami i sprawdz jak pyla ..
Co do dlawienia wejdz w vagu w grupe 003 i sprawdz w polu nr 2 czyli masa zassanego powietrza jaka jest wartosc powinna byc okolo 95.
Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Masz racje sprawdziłem to co pisałeś i u mnie jest między 81 a 85 ale wg tabeli pomiarowej na której się opieram silnik AKL masa zasysanego powietrza od 76 do 164 mg/suw na biegu jałowym przy silniku nagrzanym do 90 stopni.
A co do marki to do Audi a nie golfik A ty jaki masz wynik u siebie na masie zasysanego powietrza?
A co do marki to do Audi a nie golfik A ty jaki masz wynik u siebie na masie zasysanego powietrza?
Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Masa zasyssanego powietrza u mnie oscyluje miedzy 95-100 . Co do przerywania .. Byc moze skrzynia ci juz pada ? Ale w sumie odpada bo jak piszesz ze strzaly slychac prosto z silnika to cos jest faktycznie nie tak.. Brakuje mi juz pomyslów
Re: Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Skrzynia na pewno ok. Gadałem dziś ze znajomym i pytał co robiłem przy samochodzie zanim to się stało powiedziałem mu że ostatnia rzecz która była robiona to było sprawdzanie ciśnienia sprężania.
A on na to że może któraś z świec się sypie daje dobrą iskrę na biegu jałowym a gdy się depnie w gaz dostaje przebicia i auto jest zmulone i szarpie. Spróbuje zmiany świec na stare (które nie były takie najgorsze).
Jeśli ci kolego coś przyjdzie jeszcze do głowy to daj znać.
Jeśli chcesz mogę ci udostępnić tabele pomiarowe do tego silnika i sprawdzisz u siebie czy wszystkie parametry są zgodne z nimi jeśli nie a u ciebie silniczek śmiga to wtedy nie ma się co w te tabele zapatrywać.
A on na to że może któraś z świec się sypie daje dobrą iskrę na biegu jałowym a gdy się depnie w gaz dostaje przebicia i auto jest zmulone i szarpie. Spróbuje zmiany świec na stare (które nie były takie najgorsze).
Jeśli ci kolego coś przyjdzie jeszcze do głowy to daj znać.
Jeśli chcesz mogę ci udostępnić tabele pomiarowe do tego silnika i sprawdzisz u siebie czy wszystkie parametry są zgodne z nimi jeśli nie a u ciebie silniczek śmiga to wtedy nie ma się co w te tabele zapatrywać.
Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Strzały w kolektorze ssącym to zazwyczaj problem z mieszanką (zbyt uboga).
Sprawdź dokładnie szczelność od przepływomierza po silnik.
Szczelność gumek pod wtryskami.
Szczelność serwa, możesz odłączyć i zaślepić króciec przy kolektorze.
Ciśnienie pompy paliwa.
Jeszcze raz układ zapłonowy.
Dlaczego wymieniałeś kolektor? Jakich uszczelek użyłeś? W jakim stanie jest rurka przed przepustnica? Czy masz LPG?
Też jestem zdania że nowa wiązka nie rozwiąże Twoich problemów.
Wymieniłeś sporo części, ale nie wiadomo czy użyłeś oryginalnych i jeżeli robił to mechanik czy rzeczywiście je wymienił czy zakombinował a Ty dalej się musisz bujać. Zaufanie nie daje 100% pewności dopóki nie zacznie się samemu grzebać przy aucie
Sprawdź dokładnie szczelność od przepływomierza po silnik.
Szczelność gumek pod wtryskami.
Szczelność serwa, możesz odłączyć i zaślepić króciec przy kolektorze.
Ciśnienie pompy paliwa.
Jeszcze raz układ zapłonowy.
Dlaczego wymieniałeś kolektor? Jakich uszczelek użyłeś? W jakim stanie jest rurka przed przepustnica? Czy masz LPG?
Też jestem zdania że nowa wiązka nie rozwiąże Twoich problemów.
Wymieniłeś sporo części, ale nie wiadomo czy użyłeś oryginalnych i jeżeli robił to mechanik czy rzeczywiście je wymienił czy zakombinował a Ty dalej się musisz bujać. Zaufanie nie daje 100% pewności dopóki nie zacznie się samemu grzebać przy aucie
Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Sprawdzę szczelność tak jak doradziłeś. Kolektor wymieniłem bo myślałem że stary mógł się rozszczelnić w górnej jego części. Uszczelki na dole kolektora ori z aso a na łączeniu ringi zamienniki victor reinz.
Nie mam instalacji LPG. Które części wymieniłem na oryginalne a które na zamienniki też napisałem w innym poście. Co do mechanika to byłem przy nim jak wymienialiśmy niektóre części a inne wymieniłem sam.
Moim zdaniem wina może leżeć po stronie nie oryginalnego czujnika temperatury cieczy (czytałem gdzieś że stwarzają one problemy) za który dałem sporo kasy za którą mogłem kupić ori gdybym dołożył odrobinę lub w świecach możliwe że któraś ma defekt.
Nie mam instalacji LPG. Które części wymieniłem na oryginalne a które na zamienniki też napisałem w innym poście. Co do mechanika to byłem przy nim jak wymienialiśmy niektóre części a inne wymieniłem sam.
Moim zdaniem wina może leżeć po stronie nie oryginalnego czujnika temperatury cieczy (czytałem gdzieś że stwarzają one problemy) za który dałem sporo kasy za którą mogłem kupić ori gdybym dołożył odrobinę lub w świecach możliwe że któraś ma defekt.
Re: Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Sciag kolektor ssacy i na spokojnie wyciagnij swiece.. Zbadaj czy ktoras z nich jest zasniedziala , brudna, przepalona..
Kiedys mialem podobne strzaly z silnika sciaglem kolektor odkrecilem 3 swiece , 4 nie chciala sie odkrecic .. Po wielu probach w koncu wyszla ... rozleciala sie porcelana na swiecy i do tego miala dziwny bialy nalot wymiana na nowa i wszystko zaczelo chodzic jak w zegarku..
U ciebie moze byc podobny problem skoro miales zjechana cewke lub kabel ktoras ze swiec mogła ulec uszkodzeniu .. Sprawdz wszystkie dokladnie i ewentualnie wymien Musi chodzic
Kiedys mialem podobne strzaly z silnika sciaglem kolektor odkrecilem 3 swiece , 4 nie chciala sie odkrecic .. Po wielu probach w koncu wyszla ... rozleciala sie porcelana na swiecy i do tego miala dziwny bialy nalot wymiana na nowa i wszystko zaczelo chodzic jak w zegarku..
U ciebie moze byc podobny problem skoro miales zjechana cewke lub kabel ktoras ze swiec mogła ulec uszkodzeniu .. Sprawdz wszystkie dokladnie i ewentualnie wymien Musi chodzic
Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Panowie dzięki za pomoc problem rozwiązany jednak któraś ze świec była walnięta teraz autko śmiga jak marzenie
Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
A niech mnie,kolega wywalil tyle hajsu na czesci a tu sie okazalo ze to swieca,zycie moj AKL po wymianie swiec i przewodow nie chodzi za dobrze. Na zimnym silnik nierowno chodzi,przerywa,czesto lubia mu falowac obroty na jalowym. Mam odczucie ze stracil moc,majster wymienil mi lambde i jezdze dla sprawdzenia. Jest moze jakby mocniejszy,ale to jeszcze nie jest to. Swiece mamtakie jak zaleca producent,tylko przewody mam sentecha,myslalem ze to ich wina,ale ludzie na nich jezdza i nie narzekaja az tak. Na benzynie i na gazie chodzi tak samo. Nie wiem co moze byc powodem nierownej pracy silnika.
Re: Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Kolego załóż stare świece i sprawdź może też któraś z nowych szwankuje. U mnie okazało się że 2 środkowe nie działały jak trzeba lub może to być wina lewego powietrza może uszczelki kolektora do wymiany?
Re: Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
Sulek Tez Kocham AKL
Mialem podobne problemy co ty czyli przerywanie obojetne gaz czy benzyna.. Kable syntech + odpowiednie swiece do gazu jakies NGK nie pamietam... Wymienilem 1 swiece + oryginal kable + cewka zaplonowa.. Teraz zero przerywania wszystko pieknie chodzi Jedynie obroty mi delikatnie skacza ale to juz inna bajka
Mialem podobne problemy co ty czyli przerywanie obojetne gaz czy benzyna.. Kable syntech + odpowiednie swiece do gazu jakies NGK nie pamietam... Wymienilem 1 swiece + oryginal kable + cewka zaplonowa.. Teraz zero przerywania wszystko pieknie chodzi Jedynie obroty mi delikatnie skacza ale to juz inna bajka
Golf IV 1.6 Akl spadek mocy
dodek233, no kurcze Jak tak będzie mi dalej się sypać to zarobie troche w wakacje, sprzedam mojego golfa i kupię drugiego ale w TDI na zwyklej pompie i normalnej turbince hehe.
Właśnie chłopaki jakbym miał stare świece i przewody to by było super może jutro rano sprawdze ten przewód od filtra pmwgdtpwj do przepustnicy,też myslalem o tym lewym powietrzu przy kolektorze,trzeba by to sprawdzić. Ale co zauważyłem,mam wstawiona inna sonde, i jak dotad (odpukać) mam przejechane 343 km i jeszcze jeżdżę,gdzie holowalem samochod kolegi ważący 1500 kg przez 60 km. Ale nie będę zapeszal z tym spalaniem. W każdym bądź razie i tak dalej silnik nierówno pracuje...
Właśnie chłopaki jakbym miał stare świece i przewody to by było super może jutro rano sprawdze ten przewód od filtra pmwgdtpwj do przepustnicy,też myslalem o tym lewym powietrzu przy kolektorze,trzeba by to sprawdzić. Ale co zauważyłem,mam wstawiona inna sonde, i jak dotad (odpukać) mam przejechane 343 km i jeszcze jeżdżę,gdzie holowalem samochod kolegi ważący 1500 kg przez 60 km. Ale nie będę zapeszal z tym spalaniem. W każdym bądź razie i tak dalej silnik nierówno pracuje...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości