[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: rysiektr » pt lut 07, 2014 10:07

Tomek_Szary pisze:A do samego wlewu nie wiesz jak w Borze jest się najlepiej dobrać, od której strony ?
może to pomoże

Obrazek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » pt lut 07, 2014 16:45

Benzyna leje się z zaworu grawitacyjnego, nie jest to chyba normalne ?
Stawiam że może przy baku paliwa węże są pozamieniane ?



Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » ndz lut 09, 2014 03:44

Coś, ktoś ?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: rysiektr » ndz lut 09, 2014 12:22

Sprawdz to. Jesli ktos cos tam rzebil tak jak mowisz to wszystko moze byc. Moga byc pozamieniane pozaslepiane. Nie widze tego wiec na odleglosc ciezko mi jest powiedziec cos wiecej.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » pn lut 10, 2014 03:20

Opuszczę bak i mam nadzieję że wszystko będzie jasne.
Zakładając że ktoś źle podłączył przewody i paliwo cały czas idzie do zaworu grawitacyjnego, to trzeba się liczyć też z wymianą tego zaworu ?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: rysiektr » pn lut 10, 2014 17:38

Tomek_Szary pisze:Zakładając że ktoś źle podłączył przewody i paliwo cały czas idzie do zaworu grawitacyjnego, to trzeba się liczyć też z wymianą tego zaworu ?
myślę, że nie, ale jak już pisałem wcześniej - nie widzę tego, nie wiem co tam jest wyrzeźbione


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

maxan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob sty 15, 2011 18:03
Lokalizacja: STG

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: maxan » czw kwie 23, 2015 10:43

Tomek Szary rozwiązałeś problem? Ja mam dokładnie to samo co Ty w moim golfie IV 1.8T i nie moge se z tym poradzić.


Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
Obrazek

Awatar użytkownika
Kisielo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:45
Lokalizacja: Wieluń

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Kisielo » wt maja 05, 2015 13:38

Problem wywalania paliwa przez zawór grawitacyjny jest związany z zamienionymi przewodami.

Podczas wymiany rozrządu rozpina się przewody i istnieje prawdopodobieństwo zamienienia ich miejscami, kolory spinek na szybkozłączkach oznaczą kolory przewodów do których powinny zostać spięte.

I licząc od podszybia przewód czarny - zasilanie, przewód niebieski - powrót, przewód biały - odpowietrzenie.

Pozdrawiam



maxan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob sty 15, 2011 18:03
Lokalizacja: STG

Re: [Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: maxan » sob maja 09, 2015 10:42

Kisielo pisze:Problem wywalania paliwa przez zawór grawitacyjny jest związany z zamienionymi przewodami.

Podczas wymiany rozrządu rozpina się przewody i istnieje prawdopodobieństwo zamienienia ich miejscami, kolory spinek na szybkozłączkach oznaczą kolory przewodów do których powinny zostać spięte.

I licząc od podszybia przewód czarny - zasilanie, przewód niebieski - powrót, przewód biały - odpowietrzenie.

Pozdrawiam
Dzięki wielkie! zaraz sprawdze czy to wlasnie to - ale prawda jest taka ze problem pojawil sie po remoncie silnika i oczywiście rozrząd też był zmieniany.

Edit:
Problem rozwiązany! Zamieniony był powrót z odpowietrzeniem.
Jeszcze raz wielkie dzięki! :)


Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
Obrazek

Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

Re: [Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » wt lip 21, 2015 21:49

Kisielo, dzięki to było to :pub:

Dwa lata z tym jeździłem, a rozwiązanie takie proste było :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości