[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » śr lut 05, 2014 18:44

Witam.
Mam problem z za dużym ciśnieniem w baku. Ciśnienie czasem wzrasta tak mocno że raz mi wywaliło benzynę przez korek wlewu.
Dodatkowo co mnie trochę dziwi przy pracującym silniku we wlewie paliwa (między korkiem a klapką) pojawia się paliwo, w Borze kumpla z takim samym silnikiem sucho, można bez korka jechać.
ELM żadnych błędów nie pokazał, zaworek na filtrze słychać że pracuje i z pomiarów wynika że mieści się w wymaganych parametrach.
Gdzie jeszcze szukać problemu ?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: rysiektr » śr lut 05, 2014 23:04

Tomek_Szary, a nie masz nigdzie załamanego albo zagiętego przewodu odpowietrzającego ze zbiornika do zbiorniczka z węglem aktywnym ? Ewentualnie spróbuj wypiąć ten przewód ze zbiorniczka z węglem , króciec przy zbiorniczku zaślep czymś na chwilę i zobacz czy jest poprawa


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

Re: [Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » śr lut 05, 2014 23:13

Przewodów jeszcze nie sprawdzałem. Prawdę powiedziawszy nie wiem jak się do tego zabrać, od której strony przy wlewie jest dostęp.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: rysiektr » czw lut 06, 2014 00:04

Tomek_Szary pisze: Prawdę powiedziawszy nie wiem jak się do tego zabrać, od której strony przy wlewie jest dostęp.
rysiektr pisze:spróbuj wypiąć ten przewód ze zbiorniczka z węglem , króciec przy zbiorniczku zaślep czymś na chwilę i zobacz czy jest poprawa
pod maską po prawej stronie taki czarny pomiędzy zbiornikiem na płyn do spryskiwaczy a zbiorniczkiem wyrównawczym (ten z zieloną nakrętką to zbiorniczek płynu wspomagania) przy zbiorniku paliwa nic nie rób

Obrazek

albo jeszcze występował taki jak w mk3 oznaczony na zdjęciu 2

Obrazek

i jeszcze to do poczytania http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251046" onclick="window.open(this.href);return false;


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » czw lut 06, 2014 00:18

Tutaj ogarniam jakoś temat. Ale poczytam, może jeszcze czegoś się dowiem, dzięki :) Ewentualnie problem może być z wężykiem gdzieś miedzy wlewem/bakiem a tym zaworkiem i do tego nie wiem jak się dobrać żeby metodą prób i błędów wszystkiego nie rozbierać :)
Niewykluczone że właśnie gdzieś przy samym wlewie jest jakiś problem bo wiem że auto z tamtej strony było robione, możliwe że ktoś coś źle poskładał.

Po głowie mi jeszcze chodzi że może silnik pracując na gazie nie bierze paliwa ze zbiorniczka, jakby jakiś emulator wgrany przez gazowników? Chociaż zaworek słychać niezależnie czy silnik chodzi na gazie czy na benzynie.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: rysiektr » czw lut 06, 2014 00:28

Tomek_Szary,
Dlatego najlepiej będzie jeśli zdejmiesz na chwilę przewód od podciśnienia idący do zbiorniczka z węglem, tylko musisz czymś zaślepić koniec od strony silnika bo będzie "brał lewe powietrze" i zobacz co się dzieje. Jeśli będzie ok to znaczy że EVAP zakończył swój żywot i mimo, że "cyka" to się nie domyka i silnik zasysa ciagle powietrze z baku tworząc tam podciśnienie, dlatego Ci wywala paliwo korkiem.
Dodatkowo możesz go sprawdzić jeszcze tak jak to jest opisane w tym linku co Ci wysłałem.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » czw lut 06, 2014 00:58

Dobra, będę działał i napiszę co z tego wyszło



Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

Re: [Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » czw lut 06, 2014 13:27

Wystarczy rozpiąć szybkozłącze na nadkolu w komorze silnika ?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: rysiektr » czw lut 06, 2014 13:58

Tomek_Szary pisze:Wystarczy rozpiąć szybkozłącze na nadkolu w komorze silnika ?
Też może być


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » czw lut 06, 2014 15:30

Przewód wypięty, silnik pracował z pół godziny na gazie i benzynie, na razie ciśnienia nie było, ale ono raz jest a raz nie.
Pozostaje temat tego paliwa we wlewie zaraz za korkiem.

Korek odkręcony przy odpalonym silniku. Benzyna wycieka.
(Straszna jakość, ale myślę że widać co trzeba)

http://www.youtube.com/watch?v=engMyd_c ... e=youtu.be

Tak jak wcześniej pisałem w żadnym aucie się z tym nie spotkałem, również w Borze 2.0 kumpla.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: rysiektr » czw lut 06, 2014 19:02

Odpiales ten waz i nadal lalo sie paliwo ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » czw lut 06, 2014 22:25

Tak. Co więcej ciśnienie nadal jest za duże.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: rysiektr » czw lut 06, 2014 22:48

Tomek_Szary, no to opcje sa 2
Albo masz zalamany gdzies waz odpowietrzajacy idacy od zbiornika paliwa do zbiorniczka z weglem albo skoro mowisz ze ktos tam cos robil przy zbiorniku to moze zaslepil krociec przy zbiorniku. O ile sie nie myle to tez gdzies przy wlewie powinien byc zaworek odpowietrzajacy czy cos podobego, moze on jest zaklejony czyms ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Tomek_Szary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lut 04, 2014 12:06

[Bora] Ciśnienie w baku paliwa

Post autor: Tomek_Szary » czw lut 06, 2014 23:09

Muszę na sprawę popatrzeć z poziomu kanału :P
A do samego wlewu nie wiesz jak w Borze jest się najlepiej dobrać, od której strony ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 30 gości