Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
1208Krzysiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw wrz 19, 2013 22:51
Lokalizacja: OPOLSKIE

Re: Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: 1208Krzysiek » śr lis 20, 2013 17:30

xXAdiXx pisze:Panowie jakie tłoki jak by co te nadwymiarowe o 0.50mm http://allegro.pl/oryginalny-tlok-tloki ... 59925.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy raczej te nominalne http://allegro.pl/nowe-tloki-tlok-vw-go ... 50793.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ile ma wynośić różnica miedzy śr tłoka a śr cylindra chodzi o tolerancje żeby nie było za ciasno ?
Powiem ci tak jak robilem swoje ferrari to tez myslalem o tych tlokach co dales linka ale moje byly bardzo dobre tuleje, tez bez ranta i zostawilem stare , szukaj jakis dobrych pierscieni bo te co laduja fabrycznie to na moja pusta glowe lipa , ja mam od remontu prawie 10tys i olej jak stal na maksa tak stoi , ciekawe jak dlugo tak bedzie , narazie jest super, na drugie pytanie ci nie pomoge, wyszukiwarka i czytaj.


Kupie emblemat 2,3 lub 1,8T

Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » śr lis 20, 2013 18:32

słyszałem własnie o tych pierścieniach zgarniających lipa tak jak mówisz poszukam tych odległości chyba że tu ktoś będzie je znał to chętnie przyjmę tą wiedzę. Pytam o tłoki bo wada klekotania to własnie spowodowana jest tymi ori tłokami zbyt duzy luz miedzy tłokiem a cylindrem dlatego tez dopytuje.



Awatar użytkownika
1208Krzysiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw wrz 19, 2013 22:51
Lokalizacja: OPOLSKIE

Re: Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: 1208Krzysiek » śr lis 20, 2013 19:21

xXAdiXx pisze:słyszałem własnie o tych pierścieniach zgarniających lipa tak jak mówisz poszukam tych odległości chyba że tu ktoś będzie je znał to chętnie przyjmę tą wiedzę. Pytam o tłoki bo wada klekotania to własnie spowodowana jest tymi ori tłokami zbyt duzy luz miedzy tłokiem a cylindrem dlatego tez dopytuje.
Wiem wiem ale u mnie klekotania nie bylo silnik chodzi cicho nie klepie, a niedawno sluchalem silnika z 2001 przebieg niby 184tys , i powiem ci masakra jak by mial sie rozleciec.


Kupie emblemat 2,3 lub 1,8T

Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » pt lis 22, 2013 05:56

Ja mam 265tys przejechane ale u mnie jeszcze jest to znośnie klepanie, chociaż tak jak mówię jak go rozkręcę to lepiej wymienić to co trzeba od razu żeby nie zaglądać tam ponownie. Też słyszałem kilkakrotnie u innych z niby mniejszym przebiegiem i tak jak mówisz również klekotały jak stare ropniaki :D Nastawiam się na początek Grudnia żeby to zrobić bo przebieg jak sam mówi trzeba i ten rozrząd wymienić. Więc ponowie pytanie Jakich firm te części kupić?



Awatar użytkownika
1208Krzysiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw wrz 19, 2013 22:51
Lokalizacja: OPOLSKIE

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: 1208Krzysiek » pt lis 22, 2013 08:10

Pierscienie ja mam te http://allegro.pl/pierscienie-tlokowe-a ... 43739.html" onclick="window.open(this.href);return false; ,i kupowane na alllegro troche drogie , ostatnio wkladalem lasce takie za 30zl do polo bo chciala jak naj taniej i marnie to widze,moja rada szukaj raczej czesci z gornej pulki , bo remontu nie robisz na 5tys, u ciebie bankowo tez beda tloki do wymiany bo jak sam piszesz 265 tys, ja bym sie skupil bardziej na dole silnika niz na glowicy, wiele osob pcha sie w drogi remont glowicy w tych silnikach a tam pies siedzi w stukajacych tlokach


Kupie emblemat 2,3 lub 1,8T

Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » pt lis 22, 2013 11:41

dlatego też muszę dopytać o te luzy miedzy tłokiem a cylindrem ;) goetze podobno jest dobrą firmą.



Awatar użytkownika
1208Krzysiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw wrz 19, 2013 22:51
Lokalizacja: OPOLSKIE

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: 1208Krzysiek » pt lis 22, 2013 12:22

Z luzami ci nie pomoge bo nie chce ci wprowadzic w blad , sa tu mozgi na tym forum ktozy maja to w jednyhm palcu. wiec pytaj,goetze popularne sa, czy dobre nie wiem , co sie orietuje to pchaja to do wszystkich aut, bo u nas takie hurtownia dostarcza


Kupie emblemat 2,3 lub 1,8T

Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » pt lis 22, 2013 16:02

zrobiłem posta względem tych wymiarów zobaczymy bo dobrze było by wiedzieć wcześniej jak go rozłożę



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 28 gości