Post
autor: meiker » wt wrz 10, 2013 21:29
Witajcie jako, że kontrolka znowu się zapaliła, i zapala się średnio po 20 km od skasowania postanowiłem sam sprawdzić Vagiem ten błąd i wyszedł mi dokładnie:
P0402
czy to jest błąd EGRa? Ile może kosztować wymiana?
jeżeli chodzi o tankowanie to tankuję na Orlenie.
Jeszcze drugie pytanko mam, jadąc obojętnie na jakim biegu równo jak jest 2300 obrotów słychać metaliczny hałas, jakby coś o siebie zaczęło stukać/bić, w kabinie słychać jakby to było gdzieś z przodu, pod spodem...dzieje się to tylko jak już się troszkę pojeździ, znaczy po kilkunastu km, nie jak autko/silnik i podzespoły są zimne tylko już zagrzane...i zastanawiam się czy jest to wina sprzęgła (łapie wysoko), alternatora (ponoć jest tam jakiś sprzęglik) czy katalizator, który się kończy?
______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna