Silnik po remoncie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marko125-90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
Lokalizacja: Jarosław

Silnik po remoncie

Post autor: marko125-90 » pn mar 25, 2013 19:09

Silnik zawsze warto remontować tylko nie każdego stać ;)



lukasz2444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 15:05
Lokalizacja: elblag/malbork

Silnik po remoncie

Post autor: lukasz2444 » pn mar 25, 2013 20:40

jak by remont zamknal sie w 3tys z robocizna to czem nie hihi bo trafic na dobry silnik bym bardziej 1.6 akl to dopiero trzeba miec szczescie



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Silnik po remoncie

Post autor: XV2 » pn mar 25, 2013 20:55

marko125-90 pisze:Silnik zawsze warto remontować
:los2: Nie zawsze warto.


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

ozzy1979

Silnik po remoncie

Post autor: ozzy1979 » pn mar 25, 2013 21:42

lukasz2444 pisze:kupilem zajezdzone i tak doprowadzam je po malu do dobrego stanu na 2 silniku jezdze juz rok i sie zastanawiam czy by mu remontu nie zrobic
jak jest sens kupowac zajeźdzony kibel i potem tracić kasę, nerwy i czas na doprowadzenie go do jako takiego stanu?? Rok na silniku i już do remontu? Kupiłes kolejny kibel czy w rok zarżnąłeś? Ło matko...
marko125-90 pisze:Silnik zawsze warto remontować tylko nie każdego stać
felernych kibli nie warto, a niewątpliwie te 1,6 i 1,4 do takich nalezą.



lukasz2444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 15:05
Lokalizacja: elblag/malbork

Silnik po remoncie

Post autor: lukasz2444 » wt mar 26, 2013 17:04

silnik ladnie chodzi malo poali trasa 7l miasto 8.5l remont nie jest mu az tak potrzebny ale chcialbym go sobie zrobic i chcialem sie dowiedziec o koszty jakich firmy kupic pierscienie panewki itd a tutaj widac jak juz ktos pisze o remoncie to wychodzi na takiego co o swoje auto nie dba tylko je katuje !!! :grrr:



ozzy1979

Silnik po remoncie

Post autor: ozzy1979 » wt mar 26, 2013 17:29

ozzy1979 pisze:silnik ladnie chodzi malo poali trasa 7l miasto 8.5l remont nie jest mu az tak potrzebny ale chcialbym go sobie zrobic
Więc jaki jest sens?? Jak masz plamke próchnicy na zebie to też chcesz go leczyc kanałowo od razu??
lukasz2444 pisze:pierscienie panewki itd
Zaraz zaraz, to ładnie chodzi czy nie? Bo skoro myślisz o remoncie i wymianie panewek to chyba coś nie tak jednak?? Poza tym mówimy o prawdziwej naprawie głównej czy rzeźbie na zasadzie "zmienię pierścienie, panewki i bedzie po remoncie"??
lukasz2444 pisze:wychodzi na takiego co o swoje auto nie dba tylko je katuje !!!
Skoro po roku uzytkowania silnika myslisz o remoncie, to albo nie dbasz i katujesz, alboś kupił kibel...



lukasz2444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 15:05
Lokalizacja: elblag/malbork

Silnik po remoncie

Post autor: lukasz2444 » wt mar 26, 2013 17:51

ladnie chodzi bym bardziej ze jezdze na 98 to sie fajnie zbiera hihi chodzi o to ze wcina mi troche plynu nie za duzo ale co jakis czas trzeba dolac a nigdzie nie kapie to moze puszczac uszczelka pod glowica tym bardziej ze mam 2 glowice po kapitalnym remocie to jak juz bym sie zdecydowal robic uszczelke to przy okazji chcialem wymienic pierscienie i panewki troche "od młodzic silnik" bo kupic silnik 1.6akl jak u mnie w dobrym stanie to trzeba miec szczescie w wiem ze w tych silnikach po przejechaniu 180tys km i tak glowice trzeba robic



mariusz33
Forum Master
Forum Master
Posty: 1201
Rejestracja: śr gru 02, 2009 16:19
Lokalizacja: Borzychy

Silnik po remoncie

Post autor: mariusz33 » wt mar 26, 2013 18:44

Dokladnie ,itak bedziesz mial zdjeta glowice to zrzuc mise i podrzuc panewy jezeli wal ok.i pierscienie .Ja wkladalem Getza.


Mariusz

ozzy1979

Silnik po remoncie

Post autor: ozzy1979 » wt mar 26, 2013 21:08

może więc zamiast wkładac takie kible w auto lepiej zmienic silnik na jakis normalny, albo auto z normalnym silnikiem? Tym bardziej, że nie robisz remontu kapitalnego z prawdziwego zdarzenia, tylko jakąś rzeźbę aby aby
lukasz2444 pisze:bym bardziej ze jezdze na 98 to sie fajnie zbiera
A ten silnik ma chodzic na 98? fabryka zaleca tak?



Awatar użytkownika
dr.house
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: pn lut 06, 2012 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Silnik po remoncie

Post autor: dr.house » wt mar 26, 2013 22:36

Kolega zastanawia sie nad remontem i pyta o sprawy z tym zwiazane, nie pyta czy warto czy nie a to juz jego sprawa.
A ten silnik ma chodzic na 98? fabryka zaleca tak?]
Fabryka to zalecala do tego silnika mniej oktanowe niz 95, nie pamietam jakie dokladnie byly ale juz nie chce mi sie schodzic do samochodu zeby zobaczyc. Ma jezdzic na takiej?


Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Silnik po remoncie

Post autor: XV2 » wt mar 26, 2013 23:30

lukasz2444 pisze:od młodzic silnik"
Z g... bata nie ukręcisz...Jak bierze płyn wymień uszczelkę pod głowicą i jeździj dalej.Nie ma potrzeby wymiany innych elementów jak są sprawne. Chyba że jak kolega tu już ci napisał że jak złom to trzeba pakować.


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

lukasz2444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 15:05
Lokalizacja: elblag/malbork

Silnik po remoncie

Post autor: lukasz2444 » wt mar 26, 2013 23:40

ale na tym forum nie mozna sie spytac o normalne rzeczy tylko wyjezdzaja z jakimis *#cenzura#* a tu czlowiek chcial znanc cene i co warto kupic a paliwo zalecane to 95 z tego co wiem hihia a po za tym co ma paliwo do tego remontu ????? a tu uwazaja ze jak silnik jest do d... to od razu kupowac cos innego :grrr: :grrr: :grrr:



lukasz2444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 15:05
Lokalizacja: elblag/malbork

Silnik po remoncie

Post autor: lukasz2444 » wt mar 26, 2013 23:46

XV2
Z g... bata nie ukręcisz...Jak bierze płyn wymień uszczelkę pod głowicą i jeździj dalej.Nie ma potrzeby wymiany innych elementów jak są sprawne. Chyba że jak kolega tu już ci napisał że jak złom to trzeba pakować.

jak kogos stac na takie cos to czemu nie mozna tego zrobic przy okazji ??????



ozzy1979

Silnik po remoncie

Post autor: ozzy1979 » śr mar 27, 2013 07:21

lukasz2444 pisze:bym bardziej ze jezdze na 98 to sie fajnie zbiera hih
A to zaiste cud - silnik dostosowany do pracy na paliwie 95 fajnie się zbiera na 98, czyli na paliwie o niższej wartości opałowej i wolniejszym spalaniu... Cuda, cuda na kiju :grin:
lukasz2444 pisze:jak kogos stac na takie cos to czemu nie mozna tego zrobic przy okazji ??????
Raczej jak ktos lubi inwestować w kible... Lepiej pakowac kasę w kibel (nie licząc czasu straconego i nerwów) czy lepiej mieć porządny silnik i cieszyć się jazdą?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości