silnik azd traci moc na wyższych obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
silnik azd traci moc na wyższych obrotach
Coś duże masz te obroty na biegu jałowym. Masz LPG? Ta wartośc podciśnienia to tez tak na granicy. Robiłeś ten test wyłaczonymi wszystkimi odbiornikami np klima, nawiew czyli wszystko to co obciąza dodatkowo pracę silnika.
silnik azd traci moc na wyższych obrotach
nie nie mam instalacji LPG, sama benzyna, wszytko było wyłączone, tylko sam silnik, takie obroty na biegu jałowym mam od samego początku kiedy mam ten samochód (od stycznia 2010 r.)
silnik azd traci moc na wyższych obrotach
A spróbuj odczytać temp jaką podaje czujnik temp cieczy do ecu na rozgrzanym silniku. Byc może zaniża trochę temp i w tym tkwi przyczyna. Porównaj ją z tą co podaje na zegary. Taka graniczna wartośc podciśnienia sugerowała by utrudniony przepływ powietrza zasysanego - np brudny/zapchany filtr powietrza.
silnik azd traci moc na wyższych obrotach
hmmmn sprawdzę filtr powietrza, choć to nie taka prosta sprawa, bo nie wiedzieć czemu specjaliści z vw wymyślili ze jest skręcany kilkunastoma śrubami, same odkręcenie zajmuje dobre kilka minut, ale pamiętam ze sprawdzałem ten filtr, był czysty, a silnik nie miał mocy (te problemy mam od kilku miesięcy, wcześniej nie miałem czasu się tym zająć), filtr pewnie sprawdzeń dopiero w sobotę, bo z pracy wracam juz po zmroku, a nie mam garażu.
jak sprawdzić temperaturę jaka podaje czujnik temp cieczy??? zresztą ostatnio w sobotę jak odpinałem egr żeby móc się do niego dostać zdejmowałem filtr powietrza, i jeździłem chwile bez filtru i nie odczułem żeby silnik chodził lepiej...
i jakie w sumie powinno być prawidłowe ciśnienie: napisałeś wcześniej ze od 240 do 420 mbarów , mój na rozgrzanym silniku (wracałem z pracy zrobiłem ok 8 km, zegar pokazywał temp 90 stopni) miał miedzy 400= a 420 mbarów).
jak sprawdzić temperaturę jaka podaje czujnik temp cieczy??? zresztą ostatnio w sobotę jak odpinałem egr żeby móc się do niego dostać zdejmowałem filtr powietrza, i jeździłem chwile bez filtru i nie odczułem żeby silnik chodził lepiej...
i jakie w sumie powinno być prawidłowe ciśnienie: napisałeś wcześniej ze od 240 do 420 mbarów , mój na rozgrzanym silniku (wracałem z pracy zrobiłem ok 8 km, zegar pokazywał temp 90 stopni) miał miedzy 400= a 420 mbarów).
silnik azd traci moc na wyższych obrotach
Dlatego ci napisałem, że to takie graniczne te podciśnienie. Silnikowi jest trudno zaciągnąć powietrze. Temp sprawdzasz w 01 Engine np grupa 01 a ta na blacie to chyba w 17 Instruments w grupie 3 będzie widoczne. Poszukaj dokładnie na forum jest to opisane.
Może byc jeszcze tak, że masz zapchany katalizator lub przytkany czymś wydech. Możesz się pobawić i rozpiąc wydech i wtedy posprawdzać.
Może byc jeszcze tak, że masz zapchany katalizator lub przytkany czymś wydech. Możesz się pobawić i rozpiąc wydech i wtedy posprawdzać.
silnik azd traci moc na wyższych obrotach
nie mam katalizatora, kupiłem już z wyciętym, mam też na tym elastycznym łączeniu (plecionka stalowa) kolektora wydechowego z układem wydechowym, dziurę i muszę to wymienić...
a może wiesz jakie powinien mieć wartości egr na sprawdzaniu vag?? znaczy w 04 grupa 074?
swoja drogą szukam dokładnej rozpiski co dana grupa oznacza (już wiem ze 060 to przepustnica, 074 to EGR, 02 to chyba kolektor dolotowy, ale inne?? wie ktoś gdzie można znaleźć taką rozpiskę??
hmm a co do ciśnienie w kolektorze ssącym, to co jeszcze może powodować jego wysokość??
a może wiesz jakie powinien mieć wartości egr na sprawdzaniu vag?? znaczy w 04 grupa 074?
swoja drogą szukam dokładnej rozpiski co dana grupa oznacza (już wiem ze 060 to przepustnica, 074 to EGR, 02 to chyba kolektor dolotowy, ale inne?? wie ktoś gdzie można znaleźć taką rozpiskę??
hmm a co do ciśnienie w kolektorze ssącym, to co jeszcze może powodować jego wysokość??
silnik azd traci moc na wyższych obrotach
Skoro nie masz katalizatora to jak masz "załatwioną" sprawę z drugą sondą? Może to przez to własnie tnie ci moc bo sonda wyłapuje zly skład spalin i daje info do sterownika. Co do poszczególnych grup to mam serwisówkę ale do silników ATN i AUS. AZD jest ich rozwinięciem więc może tak być że częściowo to sie będzie pokrywać. Jak chcesz to podeślim maila to ci to wyślę.
silnik azd traci moc na wyższych obrotach
hmm no nie wiem jak jest załatwiona sprawa z drugą sondą, ale wiem ze jak go kupowałem to też tak było a silnik miał power, którego teraz nie ma, wiec to raczej nie to, chyba ze coś uległo zmianie?? ale właśnie szukam co się zmieniło. hmm w sumie to jeszcze w to wszytko jest zamieszana przepustnica, które nie mogłem nigdy zaadoptować w kompie bo wyskakiwał error, zaadaptowała się podczas jazdy, ostatnio ja czyściłem w sobotę ale nie miałem pod ręką kompa żeby spróbować jeszcze raz zaadaptować i zastanawiam się czy teraz po tygodniu jest sens, ewentualnie czy nie zrobić też adaptacji egr... ale to raczej nie są przyczyny, bo były one wcześniej...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości