uszczelka pod głowicą

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 20:41

Witam serdecznie forumowiczów.
Mam taki mały problem z moja Borą, dość nie typowy... :( chodzi mi głownie o to, że padł mi silnik a dokładniej brał olej. Postanowiłem że wymienie uszczelke pod głowicą. Wszystko tj. pięknie ładnie nowa uszczelka pod głowicą, głowica po regenaracji itp. ale coż z tego jak po załozeniu wszystkiego odpaliłem go i zaczał pracować pieknie ładnie do czasu kiedy przejechałem sie zaledwie pięć kilometrów i zaczął kopcic jak szalony :( czyzby znowu poszła uszczelka czy co?? bo juz nie mam zielonego pojecia.. sprawdzałem cisnienie na cylindrach to waha sie miedzy 12 a 19 :/ i nie wiem co mam robic. aaa i jeszcze jak sciagnełem głowice to sprawdzałem szczelnosc pierscieni itp i jest okey. Koledzy prosze pomożcie co mam robić?? ;/ a słuchałem wielu porad i mowia ze to moze byc wina uszczelki felernej... ;(



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 20:44

przegladałem juz wszystkie posty ale nie ma nic co mogłoby pomoc :(



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 20:55

pomóżcie proszę



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

uszczelka pod głowicą

Post autor: Fafik258 » pn sty 28, 2013 21:01

Pytanie nr 1. Sam to skladales? Wszystko wykonane zgodnie że sztuką i wiedzą?
2. Ile brał oleju?
3. Jak sprawdziłeś pierścienie? Osobiście nie znam metody na sprawdzenie pierscie :chytry: ni olejowych.

Coś mi śmierdzi ta cala robota



Awatar użytkownika
Dam
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt lip 01, 2011 12:38

uszczelka pod głowicą

Post autor: Dam » pn sty 28, 2013 21:11

Po samym kopceniu nic nie stwierdzisz....

Pojeździj trochę i obserwuj czy ubywa oleju i płynu.

Jeżeli robiłeś to sam to zgrzeszyłeś nie wymieniając pierścieni ;)



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 21:16

autko było składane przez mechanika. wszystko było robione zgodnie z zasadami i przepisami.
oleju brał tak 1.5 litra na 100 km ;/ a szczelnośc sprawdzałem sam w sposob taki ze wlałem do kazdego cylindra nafte i sprawdzałem czy ubywa i po 30 minutach ani grama nie ubyło takze wydaje mi sie ze z pierscieniami jest wszystko okey.



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 21:17

a jak jezdziłem to spod maski w miejscu kolektora wydechowego zaczeło kopcic cholernie białym dymem oraz zaczał chodzic jak traktor i czuc było wyraznie palenie sie oleju



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

uszczelka pod głowicą

Post autor: Fafik258 » pn sty 28, 2013 21:37

Pół godziny? Na noc trzeba było zostawić i rano sprawdzić. Co nie zmienia faktu że tym sposobem Nie sprawdzisz pierscieni olejowych



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 21:43

mowisz kolego?? no dobrze to i tak zrobie ale wydaje mi sie ze w ten sposob sprawdzi sie szczelnosc skoro nie wsiaknie do srodka. bo naprawde juz sam nie wiem skoro nie uszczelka to co to moze byc kolego Fafik258?? skoro na poczatku wszystko było okey a jak złapał temp 90 stopni to zaczeły sie cyrki a napoczatku było wszystko dobrze chodził jak ta lala a mowie po przejechaniu cos mu odwaliło i zaczał kopcic jak szalony mało tego pracowac jak traktor ;/



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

uszczelka pod głowicą

Post autor: Fafik258 » pn sty 28, 2013 22:02

adasm112 pisze:autko było składane przez mechanika

Problem jest do ogarnięcia ale nie na odległość. Jak sam tego nie robiłeś to jedź na reklamacje do mechanika niech poprawia



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 22:09

problem jest do ogarniecia?? to podpowiedz kolego gdzie mogłbym szukac a zglosze sie do mechanika i odezwe jutro na forum. ale prosze o odp odnosnie tego ogarniecia problemu ;>



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 22:14

a czy te cisnienia ktore sprawdziłem mieszczace sie miedzy 12 a 19 czy to normalne??



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

uszczelka pod głowicą

Post autor: Fafik258 » pn sty 28, 2013 22:16

adasm112 pisze:sprawdzałem cisnienie na cylindrach to waha sie miedzy 12 a 19
Ciśnienie sprężania 1.6 sr
-Stan normalny 10.0 - 13.0(bar)
-Minimum 7.5(bar)

Więc sam widzisz jaki Twój mechanik zostawił rozpiździaj :bajer:

Nie wiem na którym cylindrze masz 19 ale właśnie ten jest zalewany olejem albo przez uszkodzoną uszczelkę, niepoprawnie założony lub uszkodzony uszczelniacz zaworowy. I ja nie jeździłbym z takim wysokim ciśnieniem sprężania (samozapłon)



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 22:30

głowica była regenerowana cała i sprawdzana takze jest z nia okey, czyli najwyrazniej bedzie uszczelka pod głowica zamowiona została inna nie metalowa do tego rodzaju silnika i zobaczymy a swiece sa czarne po odkreceniu ;( a miałem własnie tyle na ostatnim cylindrze. teraz jest u mojego wujka i tez mowi ze najwidoczniej moze to byc własnie uszczelka ale wole posłuchac Was zewzgledu na to ze mogliscie sie sami z takim czyms spotkac ;) dlatego prosze o porady



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości