Golf IV 1.6 16V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV 1.6 16V
Problem dotyczy kontrolki kontrolki silnikowej, która raz sie zapala na drugi dzień gaśnie np.
Na VAGU pokazalo mi bład. Powiem tylko tyle ze kiedyś pokazywał mi się ten bład i do wymiany była cewka ale wtedy chodził na 3 gary a teraz pokazuje się ten błąd.
A praca silnika jest prawidłowa prosze o pomoc.
1 Fault Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent
VAG pokazuje taki błąd powi
Na VAGU pokazalo mi bład. Powiem tylko tyle ze kiedyś pokazywał mi się ten bład i do wymiany była cewka ale wtedy chodził na 3 gary a teraz pokazuje się ten błąd.
A praca silnika jest prawidłowa prosze o pomoc.
1 Fault Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent
VAG pokazuje taki błąd powi
Arkadiusz
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Golf IV 1.6 16V
Okresowa przerwa w obwodzie sondy lambda (nie grzałki tylko sygnału) - sprawdź wtyczki i kable.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Re: Golf IV 1.6 16V
Jacek75 pisze:Okresowa przerwa w obwodzie sondy lambda (nie grzałki tylko sygnału) - sprawdź wtyczki i kable.
Witam,
Podłącze się do tematu...
Mam również ten błąd i chciałbym się upewnić czy to wystarczy wykręcić, wyczyścić i sprawdzić kable?
Zaznaczam, że spalanie nie wzrosło, samochód chodzi normalnie. Świeci się tylko check z tym błędem.
Golf IV 1.6 16V
No wlasnie spalanie nie wzrosło ale kontrolka swieci się czy wyczyszczenie wystarczy zeby zgasła?
Arkadiusz
Golf IV 1.6 16V
Czasami wystarczy tylko bład wykasować lub sam sama kontrolka zgaśnie jeżeli był to bład sporadyczny/chwilowy.
Golf IV 1.6 16V
Kolego skasowalem ten błąd ale ostatnio troche pojezdzilem i dzisiaj sie podlaczylem i wyswietlil mi
2 Faults Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent
17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
P1564 - 35-10 - - - Intermittent
2 Faults Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent
17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
P1564 - 35-10 - - - Intermittent
Arkadiusz
Golf IV 1.6 16V
Sprawdź napięcie na aku czy jest dobrze ładowane. Musisz zaadaptować na nowo przepustnicę.ArekFANVW pisze:17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
Golf IV 1.6 16V
Dlaczego w takim przypadku trzeba przepustnice adaptować. I czy sama sie nie zaadaptuje?
Arkadiusz
Golf IV 1.6 16V
Prawdopodobnie miałes jakis spadek napięcia co sterownik odczytał jako chwilowy brak zasilania. W instrukcji serwisowej przy takim kodzie błedu jest zalecenie aby "dopsowac sterownik silnika do przepustnicy"
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Golf IV 1.6 16V
Dalszym krokiem jest sprawdzenie wiązki silnika zwłaszcza w miejscu wejścia pod akumulator. Po rozwinięciu tasmy można znaleźć uszkodzone przewody (silnik się rusza w trakcie pracy). Częsta awaria dotyczy kabla masowego od impulsatora w skrzyni biegów (brak prędkościomierza), ale spotkałem się z uszkodzeniem kabli przepustnicy, czujnika g28 wału i MAP sensora. Ktoś na forum tu miał zdjęcie jak miał pokiereszowane kable.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Re: Golf IV 1.6 16V
Może kolega wytłumaczyć o które miejsce dokładnie chodzi pod akumulatorem? Też mi czasami wyskakuje sporadycznie błąd 17586 i rozważam czy coś z wiązką czy sonda umiera (a szerokopasmowej na przypał za 500zł nie widzi mi się wymieniać) to bym poszukał u siebie po kablach najpierwJacek75 pisze: ↑czw lis 15, 2012 13:38Dalszym krokiem jest sprawdzenie wiązki silnika zwłaszcza w miejscu wejścia pod akumulator. Po rozwinięciu tasmy można znaleźć uszkodzone przewody (silnik się rusza w trakcie pracy). Częsta awaria dotyczy kabla masowego od impulsatora w skrzyni biegów (brak prędkościomierza), ale spotkałem się z uszkodzeniem kabli przepustnicy, czujnika g28 wału i MAP sensora. Ktoś na forum tu miał zdjęcie jak miał pokiereszowane kable.
Re: Golf IV 1.6 16V
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=610316Folxs pisze: ↑wt paź 01, 2019 14:35Może kolega wytłumaczyć o które miejsce dokładnie chodzi pod akumulatorem? Też mi czasami wyskakuje sporadycznie błąd 17586 i rozważam czy coś z wiązką czy sonda umiera (a szerokopasmowej na przypał za 500zł nie widzi mi się wymieniać) to bym poszukał u siebie po kablach najpierwJacek75 pisze: ↑czw lis 15, 2012 13:38Dalszym krokiem jest sprawdzenie wiązki silnika zwłaszcza w miejscu wejścia pod akumulator. Po rozwinięciu tasmy można znaleźć uszkodzone przewody (silnik się rusza w trakcie pracy). Częsta awaria dotyczy kabla masowego od impulsatora w skrzyni biegów (brak prędkościomierza), ale spotkałem się z uszkodzeniem kabli przepustnicy, czujnika g28 wału i MAP sensora. Ktoś na forum tu miał zdjęcie jak miał pokiereszowane kable.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 13 gości