Witam serdecznie wszystkich na forum!!!
Przeglądałem kilka tematów na forum ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu...
Do rzeczy:
Kupiłem Golfa IV 1.6 SR AKL, który miał problemy z odpalaniem na ciepłym silniku, wysokie spalanie ok 13l/100 km w mieście, falujące obroty na ciepłym silniku, brak mocy. Podłączyłem do komputera AMX550 i wyskoczył błąd
Czujnik Halla/położenia wałka rozrządu/(G40) .Brak sygnału.
Wykasowałem, odpaliłem auto, sprawdziłem i dalej to samo..
Kupiłem nowy za 240 pln jedyny jaki był dostępny w moim mieście od ręki (tczew) - czujnik jakiejś duńskiej produkcji
Po wymianie samochód odpalił normalne, lecz po podłączeniu do kompa znowu ten sam błąd. Po wykasowaniu znowu słabo odpala..
Proszę o jakieś podpowiedzi co dalej z tym robić??? Możliwe żeby nowy czyjnik był od razu uszkodzony?
Czujnik G40 położenia wałka rozrządu - po wymianie czujnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Czujnik G40 położenia wałka rozrządu - po wymianie czujnika
Może tak być najlepiej wsadzić Boscha.Wecik pisze:Możliwe żeby nowy czyjnik był od razu uszkodzony?
Może też być u ciebie problem z instalacją elektryczną.
Czujnik G40 położenia wałka rozrządu - po wymianie czujnika
sprawdź przewody czujnik - sterownik silnika
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Czujnik G40 położenia wałka rozrządu - po wymianie czujnika
pin 3 masa pin 1 plus wychodzący z komputera pin 2 wyzwalanie Tak na marginesie odkręć świece i zobacz w jakim są stanie
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Czujnik G40 położenia wałka rozrządu - po wymianie czujnika
Witam ponownie!
Problem rozwiązany.... nowy czujnik był do d......y
Kupiłem Bosha i wyszystko działa poprawnie
Treaz pozostaje tylko powalczyć z reklamacją poprzedniego... 240 PLN piechotą nie chodzi....
Problem rozwiązany.... nowy czujnik był do d......y
Kupiłem Bosha i wyszystko działa poprawnie
Treaz pozostaje tylko powalczyć z reklamacją poprzedniego... 240 PLN piechotą nie chodzi....
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Czujnik G40 położenia wałka rozrządu - po wymianie czujnika
Wecik pisze: Kupiłem Bosha i wyszystko działa poprawnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości