Odcięcie zapłonu 1.8T
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw gru 29, 2011 22:10
Odcięcie zapłonu 1.8T
Witam! Otóż z racji tego, że nie miałem wcześniej porównania z innym autem, chciałbym dowiedzieć się czy to normalne, że Golf zaczyna odcinać mi przy 5500tys obr i staje na 5900tys obr oczywiście nie wrzucając żadnego biegu. Zachowuje się jakby czymś się dławił pod koniec ale nie tak jak w innych autach że słychać to dobitnie ale tak jakby było mu ciężko i wręcz aż buczy. Wydaje mi się jakby wydech go blokował ,ale takie moje dziwne wrażenie... może być to wina katalizatora czy tak ma być? Auto jeździ normalnie, ale jak na te 150KM to spodziewałem się czegoś lepszego. Zauważyłem że czasem kiedy wciskam gaz do spodu raz rwie jak szalony i to rzadko a drugim razem tego nie czuć.
Odcięcie zapłonu 1.8T
speed070689, odcinka powinna być przy ok. 6500 , jeżeli zapchany kat to fakt może go mulić , im luzniejszy wydech tym lepiej.Generalnie tak na początek to oblukaj szczelność dolotu , posprawdzaj węże i opaski , jeśli gdzieś łyka lewe powietrze to może tak być że raz jedzie a raz muli
Odcięcie zapłonu 1.8T
odgrzewam troszkę kotleta ale u mnie jest to samo w moim golfie raz idzie raz nie i odcinke ma przy 5tys. kat nie zapchany co jeszcze może być a ty kolego speed070689 doszedłeś co nie tak w twoim aucie było ??
Odcięcie zapłonu 1.8T
albert241, sprawdż moduł zapłonu , moze poluzowały się wtyczki , i posprawdzaj to co bylo opisane wyżej
Odcięcie zapłonu 1.8T
sprawdzałem dolot szczelny a gdzie jest ten moduł zapłonu bo bardzo się nie orientuje ?? koło czego ??
czy to chodzi o takie coś ?? http://allegro.pl/golf-iv-octavia-leon- ... 86003.html
czy to chodzi o takie coś ?? http://allegro.pl/golf-iv-octavia-leon- ... 86003.html
Odcięcie zapłonu 1.8T
ok dzięki jutro go sprawdzę może to jego wina oby bo już nie wiem co może być a tak to mnie denerwuje że masakra :/
sprawdziłem i to raczej nie wina tego modułu bo jak go odepne to silnik gaśnie więc chyba moduł jest dobry już nie wiem co może być dolot szczelny wszystko ładnie a dusi go na benzynie jak i na gazie :/ chociaż na gazie nieraz się do tych 6 tys. wkręci ale to z takim bulem i strzałami w wydechu że aż strach czy sie nie rozpadnie
sprawdziłem i to raczej nie wina tego modułu bo jak go odepne to silnik gaśnie więc chyba moduł jest dobry już nie wiem co może być dolot szczelny wszystko ładnie a dusi go na benzynie jak i na gazie :/ chociaż na gazie nieraz się do tych 6 tys. wkręci ale to z takim bulem i strzałami w wydechu że aż strach czy sie nie rozpadnie
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
Odcięcie zapłonu 1.8T
u kumpla jak moduł zapłonu poszedł to troche inne objawy były.
wina turbiny raczej nie, podłącz pod vaga moze sie cos wyjasni
wina turbiny raczej nie, podłącz pod vaga moze sie cos wyjasni
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
Odcięcie zapłonu 1.8T
na vagu jest tylko 1 błąd silnika a mianowicie 543 że niby obroty maxymalne przekroczone jak on nawet do odcięcia nie dochodzi :/ jutro postaram się wrzucić filmik jak to wygląda
Odcięcie zapłonu 1.8T
A czy sprawdziłes ten czujnik halla? Skoro wywala ci bład, że przekroczone obroty max.
Odcięcie zapłonu 1.8T
Nie wiem dokładnie jak jest w twoim silniku ale na ogól zczytuja on obroty z wałka rozrządu. Więc szukaj gdzies w głowicy/pokrywie zaworów gdzie jest bezpośredni dostep do wałka rozrządu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości