Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
Witam mam dosyć nietypowy problem . Mój silnik wydaje mi się lekko mułowaty tzn. jadę gdy chce przyspieszyć i wciskam mocno pedał gazu to przymuli go troszkę muszę delikatnie popuścić gaz to idzie dopiero. Tak samo na postoju na biegu jałowym od wolnych(jałowych) obrotów gwałtownie wciskam gaz to idą obroty ładnie ale gdy po pierwszym razie naciskam pedał drugi raz i dodaje mu gaz na wyższych obrotach (tzn . 2000-4000 tys/obr) to dławi coś sie delikatnie i czasami sobie szczeli . Świecie wymienione ,filtr powietrza,paliwa również , olej nowy co może być przyczyną ?
Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
zobacz na cewke zapłonową
sonde lambda?
przede wszystkim podepnij pod Vaga
przepustnica jak brudna to tez muli, albo jak coś z przepływką
sonde lambda?
przede wszystkim podepnij pod Vaga
przepustnica jak brudna to tez muli, albo jak coś z przepływką
moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807
Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
Miałem na kompie u mechanika i on powiedział coś o sondzie lambdzie że może być uszkodzona ale nie stwierdził tego na 100% bo mam slaby akumulator co tez mu pokazało na kompie i powiedział że może pokazywać te błędy z powodu niskiego napięcia , wiec nie był pewny co do tej sondy . A sonda tez ma wpływ na zamulanie czy tylko na spalanie ?
Bo teraz to pali mi tak powyżej 10 chyba , komputer średnie pokazuje 15 ale to jeżdże po mieście i ciągłe gaszenie silnika . Wlałem za 100 zl i zrobiłem 130 km i prawie rezerwa jest
I na wyższych obrotach (4000-5000 tys/obr) silnik dławi się , tak jak by czasami brakowało benzyny , ale mechanik sprawdzał mieszankę i wszystkie parametry i jest okej , nie wiem co to jest grane
Bo teraz to pali mi tak powyżej 10 chyba , komputer średnie pokazuje 15 ale to jeżdże po mieście i ciągłe gaszenie silnika . Wlałem za 100 zl i zrobiłem 130 km i prawie rezerwa jest
I na wyższych obrotach (4000-5000 tys/obr) silnik dławi się , tak jak by czasami brakowało benzyny , ale mechanik sprawdzał mieszankę i wszystkie parametry i jest okej , nie wiem co to jest grane
Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
wykręć przepływkę to tylko 2 śrubki zobacz czy oporniki nie są brudne jak tak to je przemyj wacik moczony w benzynce ekstrakcyjnej
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
Mialem podobny problem.
1. Wymien uszczelki pod kolektorem ssacym - koszt 8x4=32zl
2 Wyczyść przepustnice.
3. Wyczyść przepływomierz.
Po wykonaniu tych 3 kroków auto ożyje.
1. Wymien uszczelki pod kolektorem ssacym - koszt 8x4=32zl
2 Wyczyść przepustnice.
3. Wyczyść przepływomierz.
Po wykonaniu tych 3 kroków auto ożyje.
Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
Przepływomierz odłączyłem i silnik zaczął nierówno pracować przygasać tzn. że przepływomierz jest sprawny . Nagrałem krótki filmik dotyczący mojego problemu . W trakcie jazdy jak mu się za buta to się zamuli trzeba popuścić gaz to dopiero przyspiesza. Powyżej 110 trzeba mocno deptać bo jak by nie miał mocy .
Film (był ładnie nagrany tylko fotosik jakość zniszczył cos )
Jeżeli chce ktoś film z dobrą jakością mogę dosłać na maila
Film (był ładnie nagrany tylko fotosik jakość zniszczył cos )
Jeżeli chce ktoś film z dobrą jakością mogę dosłać na maila
Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
jeżeli ty tak sprawdzasz przepływomierz to ja się nie dziwie ze nie możesz się uporać z autem
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
To jak inaczej sprawdzić przepływomierz ? Bo ja czytałem tylko że po odpięciu wtyczki powinno być lepiej, a jeżeli nie to przepływka jest okej . Jeryk10 powiedz jak inaczej to sprawdzic.
Może to mieć wpływ na takie właśnie szczelanie w silniku ?
Może to mieć wpływ na takie właśnie szczelanie w silniku ?
Re: Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspiesza
Nikt nie jest w stanie mi pomóc ? Co może mieć przyczynę ?
Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
Ja bym ci radził zainwestowac w to co robią prawie wszyscy uzytkownicy silnika SR czyli wymiana uszczelek pod kolektorem ssącym. Nie duże pieniądze a nie zaszkodzi.
Re: Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspiesza
Hmm mówicie uszczelki pod kolektorem a dużo trzeba rozbierać ? Dam rade zrobić sobie w garażu sam czy potrzebne bardziej konkretne ręce mechanika ?
Byłem na kanale ponieważ spawałem miske i zaczelo mi znowu kapać . Zrobiłem pare fotek jeszcze innego problemu czy to jest winna jakas uszczelka ? Jaka ?
Zauważyłem że olej leci jeszcze jeszcze gdzieś od góry , to będzie jakaś uszczelka ? Poniżej zamieszczam fotki
Zdjęcia od spodu silnika
1. Mechanik mówił że to właśnie ten jakiś uszczelniacz tutaj wali i przez niego jest mokro i ze wymiana jego jest nieopłacalna że dopiero mam to zrobić gdy bede wymieniał sprzęgło bo trzeba wyciągać całą skrzynie . Prawda ? Chociaż mi sie wydaje że olej leci z góry i tutaj sie zawija .
2.Tutaj włąsnie zauważyłem że leci olej i ścieka aż do dołu (zdjęcie wyżej) jaka uszczelka jest winna ?
3.
4.
5. Jest możliwość aby śruba puszczała olej ? Założona jest nowa miedziana uszczelka
6.Zdjęcie od góry silnika , miejsce to jest z tyłu silnika po takim plastikiem koło przepustnicy , okolice sondy lambdy
Byłem na kanale ponieważ spawałem miske i zaczelo mi znowu kapać . Zrobiłem pare fotek jeszcze innego problemu czy to jest winna jakas uszczelka ? Jaka ?
Zauważyłem że olej leci jeszcze jeszcze gdzieś od góry , to będzie jakaś uszczelka ? Poniżej zamieszczam fotki
Zdjęcia od spodu silnika
1. Mechanik mówił że to właśnie ten jakiś uszczelniacz tutaj wali i przez niego jest mokro i ze wymiana jego jest nieopłacalna że dopiero mam to zrobić gdy bede wymieniał sprzęgło bo trzeba wyciągać całą skrzynie . Prawda ? Chociaż mi sie wydaje że olej leci z góry i tutaj sie zawija .
2.Tutaj włąsnie zauważyłem że leci olej i ścieka aż do dołu (zdjęcie wyżej) jaka uszczelka jest winna ?
3.
4.
5. Jest możliwość aby śruba puszczała olej ? Założona jest nowa miedziana uszczelka
6.Zdjęcie od góry silnika , miejsce to jest z tyłu silnika po takim plastikiem koło przepustnicy , okolice sondy lambdy
Re: Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspiesza
Petor14 pisze:To jak inaczej sprawdzić przepływomierz ? Bo ja czytałem tylko że po odpięciu wtyczki powinno być lepiej, a jeżeli nie to przepływka jest okej . Jeryk10 powiedz jak inaczej to sprawdzic.
Może to mieć wpływ na takie właśnie szczelanie w silniku ?
Sprawna przepływka a sprawna-brudna przepływka to roznica.
To czy odczytuje właściwe pomiary możesz zobaczyc pod VAGiem.
Odkrec ja, jest przykrecona do rury dolotowej na 2 srubki torx. po czym odczep wtyczke wyjmij i zobacz do srodka tam sa takie male druciki. Jesli sa brudne tj. maja kolor szary,czarny to przeczyść je uzywajać benzyny ekstrakcyjnej i pedzelka. Mozesz tez uzyc preparatu do czyszczenia przepustnic. Pamietaj rób to delikatnie i ostroznie bo gdy drucikowi by sie cos stalo to przepływka do dupy.
Pozatym przeczyść przepustnice i wymien uszczelki pod kolektorem ssącym. To wlaśnie przez te uszczelki 90% AKLów ma problemy jak Twoje.
Właśnie doczytałem ze strzela Ci delikatnie. Czyli na 100000% uszczelka pod kol. ssącym. Dzieje sie to ze do mieszanki dostaje sie za duzo powietrza ktore jest pobierane bokiem, i nie liczone przez przeplywomierz. Miałem to samo i problem rozwiązało wymienienie tych 4 gumek....
Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu
A może trochę głupie pytanie , a te uszczelki są gdzieś na wierzchu ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości