Problem z mocą w GTI

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MBartek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
Kontakt:

Problem z mocą w GTI

Post autor: MBartek » pn wrz 05, 2011 00:39

Więc jak odpiąłem ją na zgaszonym i odpaliłem były jakieś falowania.. Ale muszę w takim razie sprawdzić na odpalonym co się będzie działo.
choć pewnie warto byłoby ją przeczyścić
Jak można ją przeczyścić?


Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;

Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty

Awatar użytkownika
MBartek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
Kontakt:

Problem z mocą w GTI

Post autor: MBartek » pn wrz 05, 2011 13:34

Dzisiaj miałem trochę więcej czasu, wymieniłem filtr powietrza i pobawiłem się przepływomierzem, moje spostrzeżenia są takie:

1. 900 rpm na biegu jałowym (utrzymuje się, nie faluje czy ciepły czy zimny bez znaczenia).
2. Po odpięciu na zgaszonym, bez żadnego błędu i żadnej różnicy w jeździe też nie faluje.
3. Po odpięciu na zapalonym, dokładnie to samo jak wyżej.

Pasowało by teraz podmienić ten przepływomierz i sprawdzić jak na zdrowym się sprawuje, ale nie za bardzo mam od kogo..

Może wiecie jak sprawdzić organo-leptycznie czy jest on przybrudzony, zacięty czy cokolwiek co się z nim mogło stać?
I jak ew. można to naprawić?


Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;

Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty

maxan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob sty 15, 2011 18:03
Lokalizacja: STG

Problem z mocą w GTI

Post autor: maxan » pn wrz 05, 2011 18:08

Mi także coś AGU zamula ...wymieniłem przepływomierz na nowy ori ale błąd pozostał - wykasuje to pojawi się na nowo xD Ponadto mam jeszcze błąd zaworu EVAP (N80) czy wymiana pomoże nie wiem a szkoda mi kase wydać w błoto ...


Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
Obrazek

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

Problem z mocą w GTI

Post autor: Sandorr » wt wrz 06, 2011 00:28

jutro sprawdzę DV i może jak mi się uda szczelność dolotu,też mam AGU zauważyłem że jak silnik się zagrzeje to bardziej zamula-przy jakieś temp. się u was włancza wentylator?


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MBartek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
Kontakt:

Problem z mocą w GTI

Post autor: MBartek » śr wrz 07, 2011 08:56

1. 900 rpm na biegu jałowym (utrzymuje się, nie faluje czy ciepły czy zimny bez znaczenia).
2. Po odpięciu na zgaszonym, bez żadnego błędu i żadnej różnicy w jeździe też nie faluje.
3. Po odpięciu na zapalonym, dokładnie to samo jak wyżej.
Podpowie ktoś co może przyczyną takich obrotów? I czy tak powinien zachowywać się bez przepływomierza?


Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;

Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8846
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Problem z mocą w GTI

Post autor: marcin7x5 » śr wrz 07, 2011 10:21

Sterownik silnika ma to do siebie, ze jeżeli nie widzi sygnału z danego czujnika to czyta sobie z wartości stałych jakie ma zakodowane w sofcie. Dlatego też może być mniejsza moc i inne parametry pracy silnika. Wyjątkiem jest czujnik położenia wału gdzie brak sygnału oznacza stop silnika.
Skoro nie masz różnicy na odpiętym i podpiętym przepływomierzu to może to swiadczyć o całkowitej jego awarii.



Awatar użytkownika
MBartek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
Kontakt:

Problem z mocą w GTI

Post autor: MBartek » śr wrz 07, 2011 14:06

http://moto.allegro.pl/przeplywomierz-v ... 54711.html" onclick="window.open(this.href);return false; myślicie że taki zamiennik da radę czy lepiej zainwestować dwa razy więcej na org. Boscha? Wiem, że lepiej, ale czy warto? ;)


Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;

Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty

Awatar użytkownika
Bio
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 941
Rejestracja: czw cze 11, 2009 13:45
Lokalizacja: Kłodzko

Problem z mocą w GTI

Post autor: Bio » śr wrz 07, 2011 16:09

MBartek, warto..


Obrazek

Szukasz porady n/t detailingu czy profesjonalnych kosmetyków ? Napisz w nowym dziale
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=175

Awatar użytkownika
MBartek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
Kontakt:

Problem z mocą w GTI

Post autor: MBartek » czw wrz 08, 2011 11:50

Taki przepływomierz musi być dokładnie do silnika 1.8T AGU czy podpasują jakieś inne, z silnika 1,4 czy 1,6 czy nawet tdi?


Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;

Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z mocą w GTI

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 08, 2011 13:21

Naprawde nie mozesz nic sam poszukać, wejdź w katalog których pełno w necie czy nawet opis jakiejś aukcji na allegro i się dowiesz, owszem pasuje od różnych silników w tym od diesli. Może coś zrób konkretnego wymień ten przepływomierz albo coś i dopiero pytaj bo takie ciągnięcie tego tematu mija się z celem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
MBartek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
Kontakt:

Re: Problem z mocą w GTI

Post autor: MBartek » śr wrz 21, 2011 12:41

Udało mi się dorwać przepływkę z AEB która różniła się ostatnią cyferką w oznaczeniu. Zdecydowanie poprawiły się właściwości i jak na razie nie wyrzuca błędu. Mam nadzieje że przeszczep się przyjmie ;)

Dzięki za rady ;)


Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;

Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Problem z mocą w GTI

Post autor: karasbp » sob paź 01, 2011 20:42

Jak można przyłączę się do tematu. Ostatnio zauważyłem u siebie podobne objawy. Przestudiowałem temat i po odkręceniu przepływomierza zobaczyłem coś takiego: :grrr:

Obrazek

Jedna nie wiem jak to nazwać, blaszka była lekko ułamana, skąd zauważyłem jej "latanie" Teraz głupie pytanie: Do wymiany czy jeszcze da się coś z tym zrobić?


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
MBartek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
Kontakt:

Problem z mocą w GTI

Post autor: MBartek » sob paź 01, 2011 22:29

Generalnie nie słyszałem o naprawach przepływki, co najwyżej czyszczenie. Ale zawsze możesz podjechać do jakiegoś dobrego elektryka i spytać czy się tego podejmie, ale podejrzewam, że nie ominie Cię wymiana.


Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;

Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Problem z mocą w GTI

Post autor: karasbp » sob paź 01, 2011 22:34

A co tam czyścić? Jak wygląda czyszczenie?


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości