Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ostr8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob sie 06, 2011 12:37

Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: ostr8 » sob sie 06, 2011 12:54

Witam, dwa dni temu zakupiłem sobie golfa IV 1.4 16V z 1998 r. Przeszedłem z Fiata Bravo na Golfa ( zapewne duży krok do przodu mam nadzieje ), ale mam pewne problemy z zakupionym golfem, gdy się rozgrzeje (czyli przestanie chodzić na ssaniu) zaczyna nim telepotać, mogę to nawet porównać do objawów kończenia się benzyny, na ssaniu na zimnym chodzi idealnie :) obroty około na zimny 1100 , na ciepłym spadają poniżej 900 i zaczynają skakać, poskaczą, poskacząmiędzy 800 i w dół i silnik gaśnie.... Zaznaczam także odrazu że znalazłem dużo oleju w filtrze powietrza ale nie od strony przepustnicy tylko od drugiej (patrząc do silnika od lewej). Zaznaczam że przepustnica wyczyszczona na blask, świecie także dobrze wsadzone , przewody dopięte :) Może ktoś z was się spotkał z takim już problemem ?? może czujnik temperatury siadł??( ja tak przypuszczam).
Czekam na dobre i niestety złe informacje :) Pozdrawiam Mateusz :)



Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: Waqa » sob sie 06, 2011 15:16

skoro piszesz ze przepustnica byla czyszczona to moze nie byla adoptowana. najlepiej jak bykbys podpiął vaga. olej w fitrze to chyba juz norma w 1.4.



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Re: Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: mirek87 » sob sie 06, 2011 19:06

sprawdz zachowanie wskazówki od temperatury. Jak coś świruje to może być czujnik.



ostr8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob sie 06, 2011 12:37

Re: Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: ostr8 » sob sie 06, 2011 20:21

Wskazówka jest okey :)od temperatury a co do adaptacji to tego nie było , to znaczy ze musze na kompa z nim podjechać i coś tam ustawić ?? :)

A olej w filtrze nic nie szkodzi ?? czy jest to juz jakis znak np. wymiana pierścieni?


A do tego zauważyłem jakby mocno z wydechu leciała woda.... albo podobna ciecz...



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: norek111 » ndz sie 07, 2011 09:02

do sprawdzenia temperatura silnika jaką widzi sterownik i sonda


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

ostr8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob sie 06, 2011 12:37

Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: ostr8 » ndz sie 07, 2011 13:02

A gdzie mogę dokładnie znaleźć ten czujnik temperatury?? ;> Gdy np. go odepne z wtyczki i wlacze silnik i nie bedzie zle chodzil silnik to znaczy ze padl czujnik ? i tak samo sprawdze sonde??



ostr8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob sie 06, 2011 12:37

Re: Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: ostr8 » pn sie 08, 2011 12:09

wibracje ustały... okazało się ze były zaśniedziałe styki w kablach ,przeczyściłem WD i chyba pomogło... bo nic nie trzęsie jak się rozgrzeje... Przy okazji przeczyściłem też styki w Czujniku temperatury, chodź mi się wydawało że były czyściutkie. Przy okazji podjadę na kompa i zobaczy się co pokaże. Pozdrawiam



ostr8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob sie 06, 2011 12:37

Re: Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: ostr8 » pn sie 08, 2011 22:22

A jednak czyszczenie samych styków kabli wysokiego napiecia nie pomogło.... wkurzyłem się i pojechałem na komputer nie wykazał praktycznie nic.... zwiazanego z tym dziwnym zachowaniem samochodu. Ale wjechałem do garażu zamknełem drzwi zeby bylo ciemno i odpaliłem i odrazu zauwazylem iskryy... na cewce poprostu przebija jedno wejscie na kabel jest przetarte. Myśle ze to jest to ,bo samochód chodzi jakby na 3 gary wiec pozostaje mi wymiana cewki i powinno latać dobrze.

PS. Możecie mi powiedzieć jakie powinny być świece w Golfie 1.4 16 V z 1998 r. ?? Oznaczenia itd. ( ja w swoim mam świece 3 elektrodowe co mnie zastanawia bo identyczne miałem w Fiacie bravo)



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: norek111 » pn sie 08, 2011 22:31

jesteś niezły kotleś,sam zadajesz sobie pytania i odpowiadasz :D


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

ostr8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob sie 06, 2011 12:37

Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: ostr8 » pn sie 08, 2011 22:41

rozumiem że 3 elektrodowe te świece ?? wiesz nie znam tego golfa danych technicznych i co powinien mieć w środku czy świeca taka czy taka , na temat fiata mogę się powymądrzać.



Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Dławienie się na rozgrzanym silniku.

Post autor: Waqa » wt sie 09, 2011 08:01

NGK BKUR6ET-10 takie powinny być świece i one są 3 elektrodowe.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości