Wysokie obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomserek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 21, 2011 19:30
Lokalizacja: Bytom

Wysokie obroty

Post autor: tomserek1 » pt cze 24, 2011 21:43

U mnie zdaje mi sie ze problem w przeplymowierzu bo jak nie ma pradu to komputer nie dostaje z przeplywomierza zadnych odczytow i na wolnych obrotach przepustnicaotwarta na full. niedlugo za to sie wezme narazie ciezko z czasem



Awatar użytkownika
radecki69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz cze 27, 2010 11:54
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Wysokie obroty

Post autor: radecki69 » ndz cze 26, 2011 21:05

Dzięki Kajor za wyjaśnienie.



Awatar użytkownika
Kajor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 23:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Wysokie obroty

Post autor: Kajor » ndz cze 26, 2011 21:18

zikr6, a adaptowałeś przepustkę? Bo z twojej wypowiedzi nie wynika to jasno.
Sprawdźcie sobie jeszcze panowie szczelność dolotu psikając na niego jakimś dezodorantem czy innym łatwopalnym świństwem. Jak silnik zmieni pracę, do rura albo kolektor do uszczelnienia/wymiany.


"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"

Awatar użytkownika
Kajor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 23:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Wysokie obroty

Post autor: Kajor » ndz cze 26, 2011 21:23

tomserek1, - a jak na zgaszonym silniku ma dostawać sygnał?
Możesz jeszcze sprawdzić przepływomierz omomierzem. Wyciągnij go i podepnij pod 3 i 4 nóżkę. Następnie chuchnij na element chłodzony (ten drucik) - jeśli opór się zmieni, to znaczy że działa. Wartości oporów dla różnych temperatur powietrza zmieniają się analogicznie jak w czujniku temperatury cieczy chłodzącej ( z moich obserwacji):
- przy 0°C 5000...7000 ohm
- przy 10°C 2500...4500 ohm
- przy 20°C 1500...3000 ohm
- przy 30°C 1200...2000 ohm
- przy 40°C 1000...1500 ohm
- przy 50°C 700...1000 ohm
- przy 60°C 525...650 ohm
- przy 70°C 400...500 ohm
- przy 80°C 275...375 ohm
- przy 90°C 200...275 ohm
- przy 100°C 150...225 ohm


"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"

tomserek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 21, 2011 19:30
Lokalizacja: Bytom

Wysokie obroty

Post autor: tomserek1 » pn lip 04, 2011 23:23

oo wlasnie takie wartosci szukalem dzieki wielkie, a wtyczke normalnie na wlaczonym silniku odpinalem i wgl nic sie niedzialo. ale dzieki jutro to sprawdze.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości