W moim AUS ten wężyk zakończony jest (fabrycznie) jakims zaworkiem i leży sobie swobodnie do niczego nie podłaczony. EGR sterowany elektrycznie oczywiście.xxxpablo pisze:No i jeszcze jeden problem: gdzie podłączyć cienki gumowy wężyk wychodzący z zaworu?????
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
Najlepiej to kup "nowy" silnik i sprzedaj auto jak masz juz go dość.
Koszt remontu silnika może znacznie zblizyc się do wartości twojego auta. Jeżeli nadal chcesz nim dalej jeżdzić to poszukaj samego dolu tzn blok z tłokami z jakims niewielkim przebiegiem (najlepiej z fabii bo tam te silniki były najdłużej zakładane) a górę swoją zregenerujesz i założysz.
Koszt remontu silnika może znacznie zblizyc się do wartości twojego auta. Jeżeli nadal chcesz nim dalej jeżdzić to poszukaj samego dolu tzn blok z tłokami z jakims niewielkim przebiegiem (najlepiej z fabii bo tam te silniki były najdłużej zakładane) a górę swoją zregenerujesz i założysz.
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
mariusz2949, robota silnika to wydatek wraz z rozrządem co najmniej 1500zł
Robota zawieszenia przód (pukania) to jakieś 400 za graty.
Robocizny nie licze bo ja to robię sobie sam
Robota zawieszenia przód (pukania) to jakieś 400 za graty.
Robocizny nie licze bo ja to robię sobie sam
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
czyli możliwe że guma wahacza (tył) albo odbój wraz z łożyskiem amortyzatora. Trzeszczenie - to możliwe ze drążek stabilizatora (guma). Zacząłbym jednak od tych 2 pierwszych elementów, a gumie się przyjrzał.mariusz2949 pisze:bo moj mechanik jak stukalo w lewym kole to wymienil przegub zewnetrzny i sworzen i tak stuka i tak stuka,za kazdym razem jak ruszam do przedu a jak do tylu to trzeszczy,
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości