Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V

Post autor: marcin7x5 » czw kwie 28, 2011 08:50

xxxpablo pisze:No i jeszcze jeden problem: gdzie podłączyć cienki gumowy wężyk wychodzący z zaworu?????
W moim AUS ten wężyk zakończony jest (fabrycznie) jakims zaworkiem i leży sobie swobodnie do niczego nie podłaczony. EGR sterowany elektrycznie oczywiście.



xxxpablo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lut 28, 2011 12:24

Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V

Post autor: xxxpablo » pn maja 02, 2011 19:53

Czyli tak powinno być :D Wrzucę go za silnik i niech zasyssssa :okej:



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V

Post autor: marcin7x5 » wt maja 31, 2011 12:49

Najlepiej to kup "nowy" silnik i sprzedaj auto jak masz juz go dość. :bigok:

Koszt remontu silnika może znacznie zblizyc się do wartości twojego auta. Jeżeli nadal chcesz nim dalej jeżdzić to poszukaj samego dolu tzn blok z tłokami z jakims niewielkim przebiegiem (najlepiej z fabii bo tam te silniki były najdłużej zakładane) a górę swoją zregenerujesz i założysz.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V

Post autor: grg474 » wt maja 31, 2011 18:45

mariusz2949, robota silnika to wydatek wraz z rozrządem co najmniej 1500zł
Robota zawieszenia przód (pukania) to jakieś 400 za graty.
Robocizny nie licze bo ja to robię sobie sam


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V

Post autor: grg474 » śr cze 01, 2011 18:42

mariusz2949 pisze:bo moj mechanik jak stukalo w lewym kole to wymienil przegub zewnetrzny i sworzen i tak stuka i tak stuka,za kazdym razem jak ruszam do przedu a jak do tylu to trzeszczy,
czyli możliwe że guma wahacza (tył) albo odbój wraz z łożyskiem amortyzatora. Trzeszczenie - to możliwe ze drążek stabilizatora (guma). Zacząłbym jednak od tych 2 pierwszych elementów, a gumie się przyjrzał.


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości