Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
frutis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: czw lis 12, 2009 12:33
Lokalizacja: Lubuskie aka FSU

Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: frutis » sob kwie 16, 2011 20:11

rafi87_, http://www.dubi.net/auto/Instalacja_GOLF_IV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; strona numer 2 z instrukcji


Obrazek

KUPIE PRAWE DUŻE LUSTERKO ELEKTRYKA NAJLEPIEJ LB7Z !!!

Mój srebrzak Mk4 :) viewtopic.php?f=89&t=391023

rafi87_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt lis 02, 2010 12:25

Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: rafi87_ » pn kwie 18, 2011 12:21

Witam... chciałem dzis Zlokalizowac w Swoim golfie Przekażnik Pompy Paliwa... dostałem sie pod plastiki pod kierownica.... hym i oto co tam znalazłem..... pozniej w Linku..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9f ... 9a636.html" onclick="window.open(this.href);return false;


nieorientuje sie czy to którys z tych przekazników odpowiada za pompe paliwa???? czy moze znajduja sie one gdzies indziej???? prosze o pomoc w znalezieniu.... Pozdr



witeq71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr sie 04, 2010 14:37

Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: witeq71 » pn kwie 18, 2011 17:31

Witam . Po podłączeniu auta do komputera okazało sie że czujnik temperatury na ciepłym silniku pokazuje -3 stopnie... Czujnik wymieniłem ale jeszcze coś jest nie tak bo silnik bardzo długo zchodzi z obrotów. Dziś zobaczyłem coś jeszcze... Jadąc przy otwartym oknie usłyszałem stuki zaworów jak mu gwałtownie wcisne gaz. Co to może być ?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: Qto » pn kwie 18, 2011 17:47

rafi87_, posta wyżej masz rozpiskę przekaźników...więc w czym masz problem ?? Tam jest napisane który przekaźnik jest od pompy paliwa... A jakbyś wpisał w wyszukiwarkę to czego szukasz to też byś znalazł - pisałem o tym stronę wcześniej :bajer:

PS. Zakładasz dwa takie same tematy w różnych działach i dodatkowo jeszcze w tym temacie pytasz o to samo :panna: Tamte dwa tematy lecą do zsypu...



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: marcin7x5 » wt kwie 19, 2011 09:03

witeq71 pisze:Jadąc przy otwartym oknie usłyszałem stuki zaworów jak mu gwałtownie wcisne gaz. Co to może być ?
Pierwsze pytanie czy silnik zimny czy ciepły. Jeżeli na ciepłym to pewnie juz samoregulatory kwalifikują się do wymiany. Może byc tak, że zagrają tylko chwilowo w momencie przyspieszania a potem cichną.



witeq71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr sie 04, 2010 14:37

Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: witeq71 » wt kwie 19, 2011 17:28

Na ciepłym silniku tak robią i właśnie tak jak piszesz. "zagrają tylko chwilowo w momencie przyspieszania a potem cichną."



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: marcin7x5 » śr kwie 20, 2011 08:44

Wydaje mi się, że ten z nr 109



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: marcin7x5 » śr kwie 20, 2011 09:49

witeq71 pisze:Na ciepłym silniku tak robią i właśnie tak jak piszesz. "zagrają tylko chwilowo w momencie przyspieszania a potem cichną."
Z takiej własnie kultury pracy słyną te silniki 16v ze stajni vw



witeq71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr sie 04, 2010 14:37

Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: witeq71 » sob kwie 23, 2011 20:34

Witam. Jak pisałem wcześniej wymieniłem czujnik temperatury i wyczyściłem przepustnice. Po tych czynnościach silnik zaczął normalnie pracować. Było słychać przy przyśpieszaniu zawory ale się okazało że zalałem benzynę z innej stacji i stuków nie ma !.... Teraz czeka mnie wymiana rozrządu i oleju. W tej chwili mam wlany elf 5/40. Proszę o pomoc w wyborze oleju i rozrządu takiego który nie urwałby się przed czasem. Kiedyś w innym aucie miałem taki przypadek że rozrząd nie wytrzymał tego co o nim pisano i było DUŻO roboty by to auto jeździło.



witeq71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr sie 04, 2010 14:37

Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: witeq71 » sob kwie 23, 2011 23:22

Mam jeszcze jedno pytanie. Mój kuzyn miał problem z silnikiem 1.6 SR. Kupił silnik od znajomego 1.6 SR ale pojawił się problem. silnik jest nowszy i ma sterowanie przepustnicy elektroniczne. Mamy przepustnice na linkę ale do tej elektronicznej jest podłączona jakaś rurka chyba z podciśnieniem. Czy można to jakoś ominąć ? Wszystkie czujniki i wtyczki są takie same oprócz tej przepustnicy.
Załączam zdjęcie. Obrazek



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: marcin7x5 » wt kwie 26, 2011 09:39

witeq71 pisze:Czy można to jakoś ominąć ? Wszystkie czujniki i wtyczki są takie same oprócz tej przepustnicy.
Niech lepiej przełozy stara przepustnicę do nowego silnika. Jak sie nie da to pewnie trzeba załozyc cały kolektor ssący. Te sterowane elektronicznie wymagają prawdopodobnie innego sterownika silnika oraz zmiany pedału przyspieszenia, który daje sygnał do sterownika a ten z kolei do przepustnicy.



witeq71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr sie 04, 2010 14:37

Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: witeq71 » wt kwie 26, 2011 16:26

Do przepustnicy elektronicznej idzie jakaś rurka metalowa podciśnienia (na zdjęciu u góry).Zwykła przepustnica pasuje tylko ta rurka wisi obok bo nie ma jej do czego przykręcić.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: marcin7x5 » śr kwie 27, 2011 08:14

witeq71 pisze:Do przepustnicy elektronicznej idzie jakaś rurka metalowa podciśnienia (na zdjęciu u góry).Zwykła przepustnica pasuje tylko ta rurka wisi obok bo nie ma jej do czego przykręcić
Wydaje mi się, że jest to rurka od zaworu EGR. Nowsze wersje silników SR juz go miały. Dlatego też jest inna przepustnica. Proponuję zaslepić tą rurkę. Na forum jest parę tematów odnosnie zaoru EGR w silnikach AUS AZD BCB (ogólnie 1,4 i 1,6 16V). Kilku z kolegów jeździ z zaslepionym EGR i sobie chwalą. Ponadto nie wiem czy sterownik od starego silnika SR obsłużyłby zawór EGR w tym nowszym - prawdopodobnie i tak nie macie wiązki elektrycznej do podłaczenia tego zaworu więc proponuje jego odłaczenie i zaslepienie.



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Re: Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika

Post autor: mirek87 » śr kwie 27, 2011 15:17

rafi87_ pisze:Witam... chciałem dzis Zlokalizowac w Swoim golfie Przekażnik Pompy Paliwa... dostałem sie pod plastiki pod kierownica.... hym i oto co tam znalazłem..... pozniej w Linku..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9f ... 9a636.html" onclick="window.open(this.href);return false;


nieorientuje sie czy to którys z tych przekazników odpowiada za pompe paliwa???? czy moze znajduja sie one gdzies indziej???? prosze o pomoc w znalezieniu.... Pozdr
przekaznik numer 167 kolor szary



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości