wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: brynol » pn mar 21, 2011 22:35

Witam.
Mam problem z immo, raz działa a raz nie działa, kluczyk sprawny, problem pozostaje gdzieś w elektronice. Golf 4, rocznik 1998, silnik 1.4 75 km, ozn. AKQ.
wiem ze na pewno można wyłączyć immo przez komputer.
poszukuje osoby która się tego podejmie.
województwo śląskie i bliskie okolice.
obecnie auto odpala, także mogę dojechać.
Oczywiście zapłacę za usługę wyłączenia immo.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: jeryk10 » pn mar 21, 2011 23:49

Nic nie trzeba wylanczac to idzie naprawic 30 min i naprawione :-)


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: brynol » wt mar 22, 2011 00:24

hmm a coś więcej?
podejrzewam ze pewnie to co odczytuje immo z kluczyka zaczyna padać.
tylko chodzi o to ze kolega głównie robi trasy, po 200-300 km, no i sytuacja ze kiedyś w nocy gdzieś na stacji po tankowaniu auto mu stanie jest raczej kiepska.
dlatego trzeba to albo pewnie i ostatecznie naprawić, albo porostu wyłączyć i mieć spokój.
zastanawia mnie taki filmik:
" onclick="window.open(this.href);return false;
źródło:
http://www.multipick-service.com/htdocs ... ivebox.php" onclick="window.open(this.href);return false;


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: brynol » wt mar 22, 2011 00:26

no i teraz jest na tyle kiepska sprawa ze auto dziala normalnie, czyli ciezko bedzie usterke znalesc


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: jeryk10 » wt mar 22, 2011 17:08

To co pokazuja na tym filmie to kiedys gosc takie cos oglaszal na alegro na sprzedaz za 1000 zl Ten film uczy zlodzieji jak ukrasc auto oczywiscie zlodzieji amotorow


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: brynol » wt mar 22, 2011 18:10

No napewno film ciekawy... A co z tym immo? Jak to naprawić?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: grg474 » wt mar 22, 2011 20:34

brynol pisze:A co z tym immo? Jak to naprawić?
przyczyna w przewodach idących do pętli lub samej pętli immo
tu masz skopiowane z zaprzyjaźnionego forum http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=51337
"Problem lezy w barku kontaku miedzy petla indukcyjna przy stacyjce a immo (obojetnie czy jest on jako osobna puszka czy w zegarach).
Rozbierz plastiki pod kierownica i znajdz 2 kabelki ktore ida od takiego czarnego pierscienia wokol stacyjki i dalej piegna w strone licznikow.
Polaczone jest to taka micro kostka przy stacyjce, wypnij ja zastosuj jakis konkakt spray dodatkowo caly przewod (2 zyly) owin folia aluminiowa (zwykla kuchenna). Problemem jest slabe ekranowanie tego przewodu przez co impul od petli indukcyjnej ginie po drodzie do immo. "


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: jeryk10 » wt mar 22, 2011 22:06

Nie trzeba pryskac nie trzeba nic owijac jakimis aluminiowymi foliami Wystarczy dostac sie do kabelkow immo i za pinem przewodu odizoluj przewod immo i przylutuj miedz kabla do pinu i tak z drugim kablem zrob Potem wyciogni kostke zegara i wysun z kostki kostke z pinami i tam tez zrob ta operacje z lutowaniem tak polutuj zeby nie bylo farfocli bo nie wlozysz kostki I to wszystko immo bendzie dzialac nastepne 10 lat :-)


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: brynol » śr mar 23, 2011 01:28

dzisiaj to rozbieraliśmy no i 2 kable idą od bębenka stacyjki do licznika po lewej stronie, miernikiem sprawdzone i przewodzenie jest w pelni.
wiec przyczyna będzie albo w kablach które z licznika idą do ecu ( bo jakieś kable muszą immo z ecu łączyć. tzn tak mi się wydaje) albo problem na stykach jak mówicie.
kostka co wchodzi w bęben jest dość zużyta i może tu leży przyczyna.
teraz może najlepiej jeździć i czekać aż znów stanie i wtedy to rozebrać i poruszać i sprawdzić?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: stonefree » śr mar 23, 2011 17:25

brynol pisze: kluczyk sprawny
Jesteś pewien?Sprawdzałeś na drugim kluczyku? Czy są błędy w liczniku i sterowniku silnika?



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ

Post autor: brynol » śr mar 23, 2011 20:45

drugiego kluczyka nie ma wlasnie.
bylem w dwoch serwisach i mowili ze kluczyk napewno jest ok.
na vagu pokazalo tylko blad ze immo zablokowalo silnik czy jakos tak, kodu bledu nie pamietam dokladnie, ale pisalo cos blocked immo~


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości