Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
Witam
Poszukuję silnika do Golfa IV, AXP 1.4 16V 2000 rok, ale niestety nie mogę nic trafić, może istnieje szansa włożenia o innych parametrach, proszę o wskazówki
Poszukuję silnika do Golfa IV, AXP 1.4 16V 2000 rok, ale niestety nie mogę nic trafić, może istnieje szansa włożenia o innych parametrach, proszę o wskazówki
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
napisz może dlaczego chcesz wymienić silnik. Często remont obecnego silnika jest bardziej opłacalny niż kupowanie kota w worku. Kupisz drugi silnik, sprzedający będzie obiecywał, że jest wszystko git, 100% gwarancji, że jak będzie coś nie tak to możesz oddać i takie tam. A teraz pomyśl kupisz trupa wsadzisz go do siebie - zapłacisz kase za włożenie, potem będzie trzeba wyjąć oddać i znowu szukać następnej "igły". Radzę dobrze zdiagnozować usterkę i remontować swój.
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
Wow wymianę zaproponował mechanik, niestety zbyt duży koszy naprawy jak wspomniał, jednocześnie wymiana nie daje gwarancji, bo przecież nie wiadomo co mi się trafi....
"Poszukaj pod kodem BCA " czyli jest możliwość, że o tych parametrach jest alternatywa??? No ale to potwierdzone???
Póki co czekam, nie wiem co dalej, czas pokaże:). Ale zawsze dzięki za pomoc.
"Poszukaj pod kodem BCA " czyli jest możliwość, że o tych parametrach jest alternatywa??? No ale to potwierdzone???
Póki co czekam, nie wiem co dalej, czas pokaże:). Ale zawsze dzięki za pomoc.
-
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 13:22
- Lokalizacja: Chełmno
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
ty go chyba nie lubisz - jeśli już to 1,8, 1,8T lub 2,0lukasz74mu pisze:to włóż lepiej 1.6 sobie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 13:22
- Lokalizacja: Chełmno
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
jak większe silniki to trzeba wymienić więcej rzeczy... 2.0 podobno w miarę luźno ale 1.8 ciężej a 1.8T podobno się nie da wstawić zamiast 1.4 ewentualnie cały środek pod maską ale to za dużo wyjdzie ;] oczywiście mogę się mylić
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
a jakie masz w tej chwili objawy, że mechanik mówi że remont jest nieopłacalny.
Ludzie i nie piszcie że lepiej wsadzić silnik o innej pojemność typu 1.8, 1.8T, czy 2.0 bo na takie mody to by trzeba co najmniej z 6tys zł. Zresztą jest pełno tematów o swap'ach i na pewno jest to droga zabawa.
Ludzie i nie piszcie że lepiej wsadzić silnik o innej pojemność typu 1.8, 1.8T, czy 2.0 bo na takie mody to by trzeba co najmniej z 6tys zł. Zresztą jest pełno tematów o swap'ach i na pewno jest to droga zabawa.
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
chyba liczysz cenę zakupu całego anglika żeby zrobić taki mod i w dodatku nie bitegoLukasz_mk2 pisze:Ludzie i nie piszcie że lepiej wsadzić silnik o innej pojemność typu 1.8, 1.8T, czy 2.0 bo na takie mody to by trzeba co najmniej z 6tys zł.
mechanik możliwe że stwierdził:Lukasz_mk2 pisze:a jakie masz w tej chwili objawy, że mechanik mówi że remont jest nieopłacalny.
1. wymiana uszczelniaczy + zaworów (w większości 8 zaworów nie nadaje się już ) + szlifowanie gniazd - koszt ok 500
2. wymiana pierścieni + obróbka cylindrów + możliwa wymiana tłoków ( same pierścienie to 260-300)
3. koszt uszczelki pod głowicę + olej + możliwe ze płyn chłodniczy - to jakieś 250zł
4. Do wymiany pierścieni trzeba zrzucić miskę - no to doliczmy - silikon pod miskę + nowe śruby + panewki bo możliwe że do wymiany
Hipotetycznie - najtańszy koszt takiej roboty (bez wymiany tłoków to 1tys zł) z wymiana tłoków będzie coś koło 3 tys - mechanik go nie oszukał tylko był szczery - że jak się rozbierze to się zobaczy jaki będzie koszt a może być niemały.
Dam przykład - poleciał mi rozrząd - tłoki spotkały się z zaworami - zrzuciłem czapę i oceniłem czy jest sens robić silnik czy robić swap - jeśli by mi przekroczyło 2000zł to bym robił swap - razem z rozrządem zmieściłem się poniżej 1500 (robiłem sam)
Lukasz_mk2 powiem tak - gdyby to miał byc twój silnik czyli ABS to koszty by były mniejsze ale silnik 1,4 to jest jedna jeżdżąca wada konstrukcyjna - zaczynając od ścierających się krótkich tłoków poprzez lipne pierścienie, po zamarzające odmy
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
niech VWBasic napisze co mu powiedział mechanik, bo jak na mój gust to albo ktoś nie miał głowy ani żadnego rozsądku w jeździe, żeby tak załatwić silnik z '00r. Zwłaszcza że nikt nie kupuje auta z tak małym silnikiem żeby Bóg wie jakie przebiegi robić. Sądzę że taki silnik przy normalnej jeździe powinien z 300tyś zrobić bez tak dużego remontu.
Re: Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
Mam ten sam problem, więc jestem w temacie. Ciężko znaleźć taki silnik AXP. Moje stuki w silniku kończą się wymianą silnika. Najpierw wymieniłem popychacze i dźwigienki zaworowe. Jedna była strasznie zjechana. Poza tym wałki rozrządu były wygniecione i pełno wżerów.Zrobiłem szlif głowicy i wymieniłem pierścienie, bo jeden był pęknięty. Potem okazało się że panewki na wale są zjechane. Dosłownie jakby brzeszczotem rowy porobić. Pompa oleju z dziurą od wału - wyślizgał dziurę. Wał z wżerami. szlifiarz powiedział, że nie ma ma co regenerować. Nowy wał to kupa kasy, bo cza go szlifnąć, do tego nadwymiarowe panewki główne i dłokowe, dopasowanie bloku itd. Poza tym popychacze znowu poszły więc cały silnik szlak trafił. A najgorsze, że co dzwonie po szrotach to nigdzie nie mają takiego silnika.
Więc jeśli coś zaczyna stukać w silniku to cza się zastanowić czy warto remontować, bo ja wsadziłem w swój 1800zł w ciągu 2 miesięcy a teraz wyszło wielkie g...o i muszę kupić nowy silnik. Mój kod to AXP, więc kolejny problem, bo takich silników nie ma. Może dałoby się wsadzić TDI, bo tego jest od groma i można wybierać. Benzyniaków nie ma wiele, dosłownie jak na lekarstwo.
Więc jeśli coś zaczyna stukać w silniku to cza się zastanowić czy warto remontować, bo ja wsadziłem w swój 1800zł w ciągu 2 miesięcy a teraz wyszło wielkie g...o i muszę kupić nowy silnik. Mój kod to AXP, więc kolejny problem, bo takich silników nie ma. Może dałoby się wsadzić TDI, bo tego jest od groma i można wybierać. Benzyniaków nie ma wiele, dosłownie jak na lekarstwo.
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
a jaki kolego masz przebieg ,że ten silnik taki zniszczony ? 500tys. ?
Re: Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
Dla wszystkich zainteresowanych ew zmianą / wymianą silnika 1,4 16V
AHW - 1.4 16V 75KM 01/00-05/02
APE - 1.4 16V 75KM 11/99-05/00
AXP - 1.4 16V 75KM 06/00-02/02
BCA - 1.4 16V 75KM 02/02-10/05
AHW - 1.4 16V 75KM 01/00-05/02
APE - 1.4 16V 75KM 11/99-05/00
AXP - 1.4 16V 75KM 06/00-02/02
BCA - 1.4 16V 75KM 02/02-10/05
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
Wow niesamowite, nie było mnie przez weekend, a tu w skali 1 do 10 otrzymuję O...
No sorry "Koledzy" niestety macie do czynienia z "babą", a jak to na "babę" przystało wszystko się może zdarzyć
Napiszę tak,jak było niestety niekiedy tak bywa, że zaufasz 2 facetom i zamiast holować auto po prostu jadą jeden za drugim do mechanika, to koniec końców nic dziwnego że elektryk i jego partner zatarli mi silnik. Co miałam zrobić, no nic, oni na pewno tych kosztów nie poniosą. To jeśli macie odrobinę serca piszcie konkretnie i pomóżcie jakbyście chcieli poratować przyjaciela. Myślę, ze to nie będzie dużym wyzwaniem dla Was już tylu osobom pomogliście:).
Zatem co myślicie o tym co napisał Kolega "marcin7x5":
Dla wszystkich zainteresowanych ew zmianą / wymianą silnika 1,4 16V
AHW - 1.4 16V 75KM 01/00-05/02
APE - 1.4 16V 75KM 11/99-05/00
AXP - 1.4 16V 75KM 06/00-02/02
BCA - 1.4 16V 75KM 02/02-10/05
No sorry "Koledzy" niestety macie do czynienia z "babą", a jak to na "babę" przystało wszystko się może zdarzyć
Napiszę tak,jak było niestety niekiedy tak bywa, że zaufasz 2 facetom i zamiast holować auto po prostu jadą jeden za drugim do mechanika, to koniec końców nic dziwnego że elektryk i jego partner zatarli mi silnik. Co miałam zrobić, no nic, oni na pewno tych kosztów nie poniosą. To jeśli macie odrobinę serca piszcie konkretnie i pomóżcie jakbyście chcieli poratować przyjaciela. Myślę, ze to nie będzie dużym wyzwaniem dla Was już tylu osobom pomogliście:).
Zatem co myślicie o tym co napisał Kolega "marcin7x5":
Dla wszystkich zainteresowanych ew zmianą / wymianą silnika 1,4 16V
AHW - 1.4 16V 75KM 01/00-05/02
APE - 1.4 16V 75KM 11/99-05/00
AXP - 1.4 16V 75KM 06/00-02/02
BCA - 1.4 16V 75KM 02/02-10/05
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości