![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/305/3e883fb966edb0ebmed.jpg)
a tu jest fotka kiedy dokładnie ssanie przestaje działać (widać to ładnie też na obrotach).
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/192/dc969eb177d0d7eamed.jpg)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie no lepiej wymienić kilka/kilkanaście części za kilka/kilkanaście tysiaków i wtedy czuć, że zauszczędziliśmy 30 pln na podłączeniu do VAGacens pisze:Wszyscy byście chcieli tylko VAGiem skanować...
do lekarza idziesz żeby cię osłuchał czy telefonicznie ustalasz co ci jest?cens pisze:Wszyscy byście chcieli tylko VAGiem skanować...
ale niech właściciel auta powie jak długo trwa nim ssanie na postoju się wyłączy
- powiem tak, jeśli po odpaleniu auta jadę od razu to na stałym odcinku drogi 10km (tryb mieszany) pokazuje nawet 9l, ale jak odczekam do wyłączenia się ssania to na tym samym odcinku wskazuje od 7,5-8l. Oczywiście wg wskazań kompa.Pewno pali jak piec w elektrowni...
Prawda jest taka, że jak VAG wykaże błąd to wystarczy go odczytać; tylko że z reguły gdy VAG nie wykaże żadnych błędów to jesteście bezradni i nic nie pomożecie czego ja jestem najlepszym przykładem...greg pisze:do lekarza idziesz żeby cię osłuchał czy telefonicznie ustalasz co ci jest?cens pisze:Wszyscy byście chcieli tylko VAGiem skanować...
no ale wyobraź sobie jakby to wyglądało na forum?cens pisze:gdy VAG nie wykaże żadnych błędów to jesteście bezradni i nic nie pomożecie czego ja jestem najlepszym przykładem...
Witam - błędy jakie mi wyskoczyły to:Wpierw VAG!
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 23 gości