Wątpliwości po wymianie pompy paliwa
: ndz gru 10, 2017 18:59
Witam, kilka dni temu padła pompa paliwa w golfie. golf 3 1,6 benzyna jednopunkt.
Załozyłem nowa pompę vdo e22-041-027z
Zastosowałem zacisk przewodu taki:
I po podłączeniu dzieje się coś takiego:
https://youtu.be/npIDoeOMnnE" onclick="window.open(this.href);return false;
A dokręciłem mocno.
Katalogowo cisnienie przed monowtryskiem powinno być 1,2 bar a u mnie jest 1 bar i przy wysokich obrotach jest cały czas 1bar to nie za mało troszkę?
Czy na tym wideo to co widać to jest wyciek z zasilania czy nadmiar paliwa z powrotu który nie mieści się w koszyku??
Planuje zakupić taka opaskę(taka była fabrycznie)
Bo może za słabo ścisnęło przewód i stąd ciśnienie tylko 1 bar.
Co wy na to???
Załozyłem nowa pompę vdo e22-041-027z
Zastosowałem zacisk przewodu taki:
I po podłączeniu dzieje się coś takiego:
https://youtu.be/npIDoeOMnnE" onclick="window.open(this.href);return false;
A dokręciłem mocno.
Katalogowo cisnienie przed monowtryskiem powinno być 1,2 bar a u mnie jest 1 bar i przy wysokich obrotach jest cały czas 1bar to nie za mało troszkę?
Czy na tym wideo to co widać to jest wyciek z zasilania czy nadmiar paliwa z powrotu który nie mieści się w koszyku??
Planuje zakupić taka opaskę(taka była fabrycznie)
Bo może za słabo ścisnęło przewód i stąd ciśnienie tylko 1 bar.
Co wy na to???