Strona 1 z 1

Wątpliwości po wymianie pompy paliwa

: ndz gru 10, 2017 18:59
autor: gello1
Witam, kilka dni temu padła pompa paliwa w golfie. golf 3 1,6 benzyna jednopunkt.
Załozyłem nowa pompę vdo e22-041-027z
Zastosowałem zacisk przewodu taki: Obrazek

I po podłączeniu dzieje się coś takiego:

https://youtu.be/npIDoeOMnnE" onclick="window.open(this.href);return false;
A dokręciłem mocno.

Katalogowo cisnienie przed monowtryskiem powinno być 1,2 bar a u mnie jest 1 bar i przy wysokich obrotach jest cały czas 1bar to nie za mało troszkę?

Czy na tym wideo to co widać to jest wyciek z zasilania czy nadmiar paliwa z powrotu który nie mieści się w koszyku??

Planuje zakupić taka opaskę(taka była fabrycznie)Obrazek

Bo może za słabo ścisnęło przewód i stąd ciśnienie tylko 1 bar.

Co wy na to???

Wątpliwości po wymianie pompy paliwa

: pn gru 11, 2017 20:55
autor: Prezeslaw
Jak dokręciłeś mocno, to może za mocno. Mogłeś nadłamać króciec. Przewód zbyt mocno ściśnięty też traci geometrię i się rozszczelnia. Końcówka przewodu może być odkształcona pod starą opaskę i nie trzymać szczelności. Jak masz z czego, to można uciąć 2 cm przewodu paliwowego i zamontować na niezmęczonym kawałku przewodu.

Wątpliwości po wymianie pompy paliwa

: pn gru 11, 2017 21:43
autor: gello1
zamówiłem już nowy przewód i opaski jak w oryginale. i będę robił na dniach poprawkę. bo nurtuje mnie to ze mam tylko ciśnienie 1 bar a przecież pompa daje 1,2bara.
chyba ze regulator ciśnienia w monowtrysku puszcza. obadam temat i będę pisał o efektach

a może podwyższyć ciśnienie podkładka jak tu:
https://www.youtube.com/watch?v=OlE2XMEZNsU" onclick="window.open(this.href);return false;

Tylko nie wiem czy to nie obciąży pompy