[mk3] Golf 1.8 ADZ nie odpala, podmienione aparat, cewka, kable
: śr lis 29, 2017 22:17
Witajcie od dłuższego czasu próbuję się uporać z tym problemem, rozrusznik kręci ale nie odpala. Co do iskry na świecy...(na 1 cylindrze pojawi się raz co kilka sekund, na 2 nie ma. na 3 i 4 iskrzy praktycznie ciągle), paliwo dostaje.. Wcześniej trochę zaskakiwał ale nie odpalał, a czasem ledwo powoli odpalił i chodził jakby nie na wszystkie cylindry. Na plaka bez poprawy.
Podmieniłem:
aparat zapłonowy - ze szrotu, w starym aparacie sprawdziłem czujnik halla i gdy obracałem pojawiało się napięcie
cewka - nawet 2 nowe
świece
kompresja na cylindrach po 10
przełożyliśmy kable WN od jeżdżącego golfa 2 wraz z kopułką też jakby chciał zaskoczyć ale nie odpalił
czujnik temperatury cieczy chłodzącej
sprawdzono rozrząd i podobno był przestawiony o ząbek po ustawieniu dość ciężko odpalił(jak wyżej) ale jak jechał moc miał, chwile pochodził zgasił i później już nie chciał odpalić
W lato odpalał czy to na benzynie czy na gazie. Gaz II generacji.
Czy to normalne że na pierwszym cylindrze iskra pojawi się raz po przekręceniu kluczyka i potem co kilka sekund a na 3 i 4 iskra pojawia się prawie że ciągle? Podmieniłem kable z 3 cylindra na 2 i dalej na drugim brak iskry. Czy styki na kopułce mogą się tym objawiać? Co jeszcze byście mi poradzili? Za 2 tygodnie kończy się OC.
Kable podłączone 1-3-4-2, aparat ustawiony kreską na środek palca.
Taki silniczek 1.8
Witam po dłuugim czasie, kable zapłonowe miały przebicie i w miejscu gdzie kabel dotykał metalu iskrzyło. Przebicie było na głównym przewodzie który idzie z cewki do kopułki i chyba na którymś innym też. Dopatrzone dopiero w nocy w dwie osoby. Samemu jak bym kręcił nie dojrzał bym usterki. Tak samo w dzień w parę osób nic nie było widać. Po podmienieniu kabli od razu odpalił ale w dalszym ciągu był problem z paleniem na ciepłym silniku. - benzyna się lała z regulatora ciśnienia paliwa i dostawał za dużo benzyny przez co nie mógł przepalić. Po wymianie wtrysku zaczął palić też na ciepłym. Cieknąca membrana regulatora ciśnienia paliwa + przebicie na kable powodowało że się jeszcze trudniej uruchamiał.
Podmieniłem:
aparat zapłonowy - ze szrotu, w starym aparacie sprawdziłem czujnik halla i gdy obracałem pojawiało się napięcie
cewka - nawet 2 nowe
świece
kompresja na cylindrach po 10
przełożyliśmy kable WN od jeżdżącego golfa 2 wraz z kopułką też jakby chciał zaskoczyć ale nie odpalił
czujnik temperatury cieczy chłodzącej
sprawdzono rozrząd i podobno był przestawiony o ząbek po ustawieniu dość ciężko odpalił(jak wyżej) ale jak jechał moc miał, chwile pochodził zgasił i później już nie chciał odpalić
W lato odpalał czy to na benzynie czy na gazie. Gaz II generacji.
Czy to normalne że na pierwszym cylindrze iskra pojawi się raz po przekręceniu kluczyka i potem co kilka sekund a na 3 i 4 iskra pojawia się prawie że ciągle? Podmieniłem kable z 3 cylindra na 2 i dalej na drugim brak iskry. Czy styki na kopułce mogą się tym objawiać? Co jeszcze byście mi poradzili? Za 2 tygodnie kończy się OC.
Kable podłączone 1-3-4-2, aparat ustawiony kreską na środek palca.
Taki silniczek 1.8
Witam po dłuugim czasie, kable zapłonowe miały przebicie i w miejscu gdzie kabel dotykał metalu iskrzyło. Przebicie było na głównym przewodzie który idzie z cewki do kopułki i chyba na którymś innym też. Dopatrzone dopiero w nocy w dwie osoby. Samemu jak bym kręcił nie dojrzał bym usterki. Tak samo w dzień w parę osób nic nie było widać. Po podmienieniu kabli od razu odpalił ale w dalszym ciągu był problem z paleniem na ciepłym silniku. - benzyna się lała z regulatora ciśnienia paliwa i dostawał za dużo benzyny przez co nie mógł przepalić. Po wymianie wtrysku zaczął palić też na ciepłym. Cieknąca membrana regulatora ciśnienia paliwa + przebicie na kable powodowało że się jeszcze trudniej uruchamiał.