Kilka problemów elektrycznych po swapie AGG na Vr6 AAA
: sob maja 06, 2017 20:33
Witam
Jestem po przekładce silnika z mk3 do mk3 przed swapem silnik nie wykazywał problemów które po swapie są a mianowicie chodzi o:
1.-Po uruchomieniu silnika po swapie odezwał się brzęczyk w zegarach i kontrolka oleju( byłem pewien ze w poprzedniej budzie silnik dobrze chodził nie podejrzewałem że to naprawdę jest problem z ciśnieniem więc doszedłem do tego że jest jakiś problem elektryczny z czujnikiem niskiego ciśnienia- zmasowałem go i tak niestety teraz jest (przyjmę gorzkie słowa krytyki za to bo tak nie powinno być żeby czujnik nie spełniał swojego zadania) Jaki może być to problem?
2.-Po podłączeniu pod vaga silnik nie pokazuje prawidłowych wartości temperatury(skaczą cyfry) musiałem podłączyć przewody do czujnika (niebieskiego) może coś pomieszałem więc prosił bym o rozpis pinów tego czujnika.
3.- Climatronik prawie cały czas pokazuje żle temp. zewnętrzną( przeważające wskazanie to -51 itp ale zawsze prawie na minusie nawet teraz pomimo że w silniku AGG zdarzyło mi się tylko to ze 3 razy przez 4 lata użytkowania a warto nadmienić ze nie był podłączony ogóle ten czujnik w AGG bo od zakupu zwisały kabelki (dopiero przy swapie wiedziałem od czego te kabelki są bo schematów trochę postudiowałem )
4.- Obroty wolne falują nie są jednostajne tak jakby co najmniej miał włożone bardzo ostre wałki ??
5.- Instalacja posiada jakiś przekaźnik dodatkowy (153) idący do ecu po jego włożeniu pompka paliwa cykała oraz przy załączeniu długich, awaryjnych, wycieraczek słuchać było ze się załącza więc wyjęty został w efekcie pompka działa po zapłonie bardzo krótko oczywiście wszystkie te akcje miały miejsce na "zapłonie"
6.- Myślałem też o wymnianie kompletnej instalacji ale czy z np. SHARANA będzie p&p
Silnik okazem zdrowia nadzwyczajnego może nie jest- byłem świadomy przy kupnie lecz moc jest (rozrząd zmieniony był), pomimo tych niuansów elektrycznych powstałych po swapie czuć że normalnie pracuje powyżej tych wolnych obrotów.Muszę tez zaznaczyć ze silnik u poprzednika chodził na gazie ja go wywaliłem być może ma to jakieś znaczenie
Kable Beru zmienione i świece NGK Platinum-
Prosił bym o pomoc w rozwiązaniu tych problemów
Jestem po przekładce silnika z mk3 do mk3 przed swapem silnik nie wykazywał problemów które po swapie są a mianowicie chodzi o:
1.-Po uruchomieniu silnika po swapie odezwał się brzęczyk w zegarach i kontrolka oleju( byłem pewien ze w poprzedniej budzie silnik dobrze chodził nie podejrzewałem że to naprawdę jest problem z ciśnieniem więc doszedłem do tego że jest jakiś problem elektryczny z czujnikiem niskiego ciśnienia- zmasowałem go i tak niestety teraz jest (przyjmę gorzkie słowa krytyki za to bo tak nie powinno być żeby czujnik nie spełniał swojego zadania) Jaki może być to problem?
2.-Po podłączeniu pod vaga silnik nie pokazuje prawidłowych wartości temperatury(skaczą cyfry) musiałem podłączyć przewody do czujnika (niebieskiego) może coś pomieszałem więc prosił bym o rozpis pinów tego czujnika.
3.- Climatronik prawie cały czas pokazuje żle temp. zewnętrzną( przeważające wskazanie to -51 itp ale zawsze prawie na minusie nawet teraz pomimo że w silniku AGG zdarzyło mi się tylko to ze 3 razy przez 4 lata użytkowania a warto nadmienić ze nie był podłączony ogóle ten czujnik w AGG bo od zakupu zwisały kabelki (dopiero przy swapie wiedziałem od czego te kabelki są bo schematów trochę postudiowałem )
4.- Obroty wolne falują nie są jednostajne tak jakby co najmniej miał włożone bardzo ostre wałki ??
5.- Instalacja posiada jakiś przekaźnik dodatkowy (153) idący do ecu po jego włożeniu pompka paliwa cykała oraz przy załączeniu długich, awaryjnych, wycieraczek słuchać było ze się załącza więc wyjęty został w efekcie pompka działa po zapłonie bardzo krótko oczywiście wszystkie te akcje miały miejsce na "zapłonie"
6.- Myślałem też o wymnianie kompletnej instalacji ale czy z np. SHARANA będzie p&p
Silnik okazem zdrowia nadzwyczajnego może nie jest- byłem świadomy przy kupnie lecz moc jest (rozrząd zmieniony był), pomimo tych niuansów elektrycznych powstałych po swapie czuć że normalnie pracuje powyżej tych wolnych obrotów.Muszę tez zaznaczyć ze silnik u poprzednika chodził na gazie ja go wywaliłem być może ma to jakieś znaczenie
Kable Beru zmienione i świece NGK Platinum-
Prosił bym o pomoc w rozwiązaniu tych problemów