Strona 1 z 1

Problemowa vr6

: śr gru 28, 2016 20:39
autor: MikiHC
Witam, mam problem ze swoją vr6, jesli nie ten dział to prosze o przeniesienie do odpowiedniego,żadko prosze o pomoc ale w tym wypadku już nie mam pomysłów.! A wiec od początku:

Mam golfa vr6 92r. Silnik po zakupie(rok temu) został wyciągnięty, zostal wyremontowany wymienione wszystkie części(tylko z aso) rozrządy,świece,przewody, kopułki palce czujniki. Jeździło cudnie!

Od jakiegoś czasu auto zaczęło dużo palić, obroty na zimnym skaczą, po nagrzaniu trzymają sie w okolicy 800. Na jałowym biegu przy dodaniu gazu lekko go trzęsie i słychać jak by nie pail na wszystkie gary. Podczas jazdy nie zależnie czy zimny czy ciepły szarpie przy dodawaniu gazu od 850-2000obrotow potem idzie normalnie ale spalanie nie spada(około 19-23l pokazuje komputer). Zbiorniczki czyste bez oleju, na bagnecie tylko olej który wymieniam co 20tys. Usunięte błędy, wymienione na nowo przewody,kopułki świece, nowy przepływomierz a objawy w dalszym ciągu nie ustają. Zdaza sie ze przez kilka naście km pojedzie normalnie, chodzi równo ale pózniej wraca do jego nie naturalnej pracy.

Podpowiedzcie mi prosze co to moze byc ? Brak pomysłu a wydawać coraz to większej kasy na ślepca nie ma sensu.


Pozdrawiam

Problemowa vr6

: czw gru 29, 2016 00:13
autor: bioly05011
odepnij czujnik temperatury sterujący g62 sprawdź,jak również halka...

Re: Problemowa vr6

: czw gru 29, 2016 19:52
autor: MikiHC
bioly05011 pisze:odepnij czujnik temperatury sterujący g62 sprawdź,jak również halka...


zólty czunnik odpinanynic sie nie zmieniło,czujnik halla t oten w aparacie zapłonowym ?? ma wpływ na nie palenie na 2 gary ???

Problemowa vr6

: czw gru 29, 2016 23:32
autor: waski1
MikiHC pisze:zólty czunnik odpinanynic sie nie zmieniło
Niebieski dwa piny odpowiada za temp. silnika do ecu.
Vr na przepływce zamiennik też nie będzie współpracował a nie napisałeś jaka została zakupiona i zamontowana.
Sonda też może dawać czadu.Kable wys. napięcia jakie ? Specyfikacja świec i firma ?

Re: Problemowa vr6

: czw gru 29, 2016 23:47
autor: MikiHC
waski1 pisze:
MikiHC pisze:zólty czunnik odpinanynic sie nie zmieniło
Niebieski dwa piny odpowiada za temp. silnika do ecu.
Vr na przepływce zamiennik też nie będzie współpracował a nie napisałeś jaka została zakupiona i zamontowana.
Sonda też może dawać czadu.Kable wys. napięcia jakie ? Specyfikacja świec i firma ?


Przeływka z boscha po numerach katalogowych,swiece,kopułka,palec i przewody Beru, czujniki niebieski i zółty na poczatku podmienione były na zamienniki ale wyskakiwała temp. około 110stopni na liczniku, po wymianie na nowe ori, temeratura w normie tj. 90stopni


ogolnie vag nie pokazywał zadnych błedów sondy ani czujnika.

Silnik zapala od strzału tylko jego praca jest zła odrazu słychac ze nie pali na któryś gar albo dwa.

Problemowa vr6

: pt gru 30, 2016 00:03
autor: waski1
Wtyczka na silniku ta okrągła też może dawać gazu.

Re: Problemowa vr6

: pt gru 30, 2016 00:28
autor: MikiHC
waski1 pisze:Wtyczka na silniku ta okrągła też może dawać gazu.

Ten czujnik z prawej strony na kolektorze????

Nie pokazywał by błędów na vagu???

Problemowa vr6

: pt gru 30, 2016 00:44
autor: waski1
Czarna okrągła duża wtyczka przy kolektorze.
Pomiar kompresji zrób na zimnym i na rozgrzanym.
Ciśnienie paliwa też bym zmierzył.

Re: Problemowa vr6

: pt gru 30, 2016 09:16
autor: MikiHC
waski1 pisze:Czarna okrągła duża wtyczka przy kolektorze.
Pomiar kompresji zrób na zimnym i na rozgrzanym.
Ciśnienie paliwa też bym zmierzył.




Wlasnie jadę zaraz na te badania dokładnie. Jak tylko cos bedzie wiadome to napisze co sie okaże.