Cześć!
Kupiłem niedawno Golfa 3 i powoli staram się go doprowadzić do stanu w jakim bezstresowo będę mógł go użytkować....
W tej chwili borykam się z problemem gaśnięcia i mocnego opadania obrotów gdy silnik się nagrzeje. Wygląda to tak że gdy auto jest nagrzane i dojeżdżając np. do świateł wcisnę sprzęgło obroty spadają poniżej 600-550, tak że go dławi i nieraz zgaśnie, a nieraz podniesie sobie obroty i jakoś to ustabilizuję. Do tej pory wymieniłem świece, kopułkę, palec, czujnik temperatury cieczy w korpusie termostatu i przeczyściłem przepustnicę ( bez adaptacji ). Wszystkie filtry nowe.
Ma ktoś pomysł co to może być? Czujnik halla może albo cewka? Mi już brak pomysłów.... :/
Silnik 1,4 AEX, opadanie obrotów i gaśnięcie po nagrzaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Silnik 1,4 AEX, opadanie obrotów i gaśnięcie po nagrzaniu
Ja bym obstawiał cewke na dzien dobry wymien caluy termostat bo te silniki maja wade konsytukcyjna a w zime sie nie dogrzewaja trzeba jezdzic z dykta pozdro
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik 1,4 AEX, opadanie obrotów i gaśnięcie po nagrzaniu
Dokładnie taki sam silnik i takie same objawy u koleżanki, wymieniłem przepustnice + adaptacja i jak ręka odjął, Przepustnica ze szrotu za 120 zł.
Gdybyś nie mógł zrobić adaptacji kompem, to po podłączeniu przepustnicy odłącz na chwile aku i po kilku km tez się zadoptuje.
Gdybyś nie mógł zrobić adaptacji kompem, to po podłączeniu przepustnicy odłącz na chwile aku i po kilku km tez się zadoptuje.
Re: Silnik 1,4 AEX, opadanie obrotów i gaśnięcie po nagrzani
jakby cewka była padnięta to chyba na zimnych też by niedomagał mi się wydaję, ale sprawdzę ją. termostat właśnie wczoraj zamówiłem bo zauważyłem że jak było chłodniej to mu bardzo ciężko 90 stopni było osiągnąć...grandi pisze:Ja bym obstawiał cewke na dzien dobry wymien caluy termostat bo te silniki maja wade konsytukcyjna a w zime sie nie dogrzewaja trzeba jezdzic z dykta pozdro
po przeczytaniu ogromnej ilości postów na różnych forach też obstawiam że to chyba to. Spróbuje jeszcze zaraz zrobić adaptacje bo pozyczylem kabel od kolegi i zobaczymy co wtedy.jameess pisze:Dokładnie taki sam silnik i takie same objawy u koleżanki, wymieniłem przepustnice + adaptacja i jak ręka odjął, Przepustnica ze szrotu za 120 zł.
Gdybyś nie mógł zrobić adaptacji kompem, to po podłączeniu przepustnicy odłącz na chwile aku i po kilku km tez się zadoptuje.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Silnik 1,4 AEX, opadanie obrotów i gaśnięcie po nagrzaniu
kup tez obudowe termostatu
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik 1,4 AEX, opadanie obrotów i gaśnięcie po nagrzaniu
czemu kupować nową ? fabryczna jest w idealnym stanie, co da wymiana ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości