Strona 1 z 1

2.0 2e brak pomysłów problem...

: śr cze 01, 2016 23:36
autor: Adriancios
Witam!

Przekopałem chyba wszystkie możliwe tematy o 2e i nic. Wiec o co chodzi. Silnik po swapie do mk2. Od swapa zrobione 6k km. W ostatnim czasie silnik po dłuższej jeździe zaczął mieć problemy ze wkrecaniem się, ciężko wchodził na obroty wydawało się jakby nie dostawał paliwa, ale to raz taki przypadek i tyle, Wiec wymiana filtra paliwa, po odpaleniu auto zaczęło dziwnie chodzić strzały z wydechu i w dolot. Pompa paliwa podpięta jak wcześniej. Teraz jest tak ze ma ciężko odpalić jak juz złapie to na wolnych chodzi ale ciężko się wkreca i strzela i w wydech i w dolot. Zagrzreje się do 90 i zaczyna wariowac juz na wolnych... Pali na trzy gary na dwa, gaśnie. Co ciekawe po psiknieciu plakiem wyrównuje obroty i gada na wszystkie.

Podmieniona przepływka
Listwa wtryskowa
Regulator ciśnienia paliwa
Świece
Kable
Kopułka
Palec
Aparat zapłonowy
Cewka
Dolot
Czujnik temperatury
Krokowy
Tps
Komputer
Sonda odpinana i tak samo robi
Ciśnienie paliwa zamierzone na listwie i 3 bary
Kompresja dla spokoju zmierzona i 12, 12, 12, 11,5

Ma ktoś jakieś pomysły? Bo ręce juz opadają

2.0 2e brak pomysłów problem...

: czw cze 16, 2016 23:50
autor: CIENKII
Mam podobnie od 2 lat.
Raz sie wkreci jak wściekły a w większości czasu muli , brak mocy na dole , przy równej jeździe lekko podszarpuje .

Na tym forum poza ,,kable świece kopulka palec" nie dowiesz się nic .

2.0 2e brak pomysłów problem...

: wt cze 28, 2016 15:39
autor: FilipGDY
Szukałbym czy nie łapie gdzieś lewego powietrza... ew jakiejś usterki w samej instalacji.

Re: 2.0 2e brak pomysłów problem...

: śr cze 29, 2016 09:32
autor: AarturR
Już ogarnięte. Adrian wymienił pompę w baku i po problemie.

Wysłane z mojego D6633

2.0 2e brak pomysłów problem...

: śr cze 29, 2016 11:29
autor: CIENKII
Skoro cisnienie na listwie było 3bary to czemu wyszla taka usterka ?

Re: 2.0 2e brak pomysłów problem...

: śr cze 29, 2016 15:42
autor: AarturR
Nie mam pojęcia, już zanim silnik poszedł do niego miałem go ja i co ciekawe nie było słychać pompy po przekręceniu kluczyka a silnik też miał swoje akcje. Po wymianie słychać głośno i wyraźnie.

Wysłane z mojego D6633

2.0 2e brak pomysłów problem...

: pt lip 15, 2016 15:02
autor: Adriancios
czemu 3 bary? pompa bedzie bić 3 bary nawet jak bedzie cisnela samo powietrze... a skoro nie podawalo jej paliwa z baku a pompa pod autem byla sprawna wiec ta pod autem robi cisnienie :)