Strona 1 z 1

1.6 AFT szarpie na zimnym

: sob paź 10, 2015 16:15
autor: junior44
Witam!
Przerabiał ktos moze temat w 1.6 AFT 101km. Na zimnym silniku auto ledwo pali albo w ogole nie pali.
na cieplym pali od strzała ale tez go troche szarpie nie idzie tak plynnie, od okolo 2 tyg mi sie tak dzieje wczesniej nic takiego nie bylo.
Mam w nim LPG i jak przełacze to nic sie nie dzieje, tylko na benzynie tak ma.
Wymieniłem wczoraj świece, kable, kopułka, palec wszystko z wyzszej półki i nic sie nie zmieniło:/

1.6 AFT szarpie na zimnym

: sob paź 10, 2015 16:31
autor: jan1966
Filtr paliwa, pompa paliwa do sprawdzenia albo zawór zwrotny nie trzyma i paliwo wraca do baku

1.6 AFT szarpie na zimnym

: sob paź 10, 2015 17:11
autor: junior44
Filtr zmieniony zapomnialem dodac. w jak mozna ta pompe paliwa sprawdzic ? i zawor ewentualnie ?

1.6 AFT szarpie na zimnym

: sob paź 10, 2015 18:17
autor: jan1966
Mozna na listwie wtryskowej a najlepiej jeszcze manometrem bo musi miec cisnienie odpowiednie

1.6 AFT szarpie na zimnym

: sob paź 10, 2015 18:26
autor: junior44
To raczej do mechesa jakiegos musze bo sam tego nie ogarne

1.6 AFT szarpie na zimnym

: wt paź 13, 2015 13:45
autor: junior44
Sprawe rozwiązał głupi czujnik temperatury ktory na kompie pokazywał 120 stopni.
35zl temat załatwiony

1.6 AFT szarpie na zimnym

: śr lis 18, 2015 01:20
autor: DOHC VR6
Witam. Mam takie same objawy w Cordobie Vario, wymieniłeś czujnik na króćcu przy bloku silnika, czy przy kolektorze ssącym? Pozdrawiam.

1.6 AFT szarpie na zimnym

: śr lis 18, 2015 16:36
autor: junior44
Ten przy bloku silnika :bajer:

1.6 AFT szarpie na zimnym

: ndz gru 27, 2015 20:29
autor: Maciek96xd
Witam, odgrzewam kotleta XD.
Mam problem z moim golfikiem III 1.6 AFT
a mianowicie, wymienilem w nim ostatnio silnik ponieważ strasznie palił olej a po rozebraniu go i pomierzenia gładzi cylindrowej oraz tłoków doszedlem do wniosku ze remont tego silnika jest nieopłacalny ;)
Kupiłem jakieś 5dni temu silnik, taki sam z osprzętem, wstawiłem go wszystko fajnie ale kiedy doszło do proby odpalenia, samochód długo kręcił na rozruszniku ( to mnie nie martwi długo stał ) ale kiedy juz odpalił zaczeło nim telepać tak jak nie chhodził by na 1 lub 2 cylindry, na biegu jałowym gasł, a na wyższych obrotach chodził w miare rownomiernie. Nie jestem w stanie określić czy owa przypadłość występuje tylko na zimnym silniku ponieważ nie miałem nawet jak odpowietrzyć układ chłodzenia i nagrzać go do tęperatury roboczej ponieważ bez czynnika chłodzącego mógłbym doprowadzić do przytarcia. Proszę o pomoc, kable, swiece sprawdzona styki na kopułce nie były wypalone ale je na wszelki wypadek przeszlifowalem. Kiedy podłączam pod waga wywala błąd czujnika położenia wałka rozrządu.
Nie daje juz rady. :grrr: