Strona 1 z 1

Wysokie obroty

: śr gru 04, 2013 15:08
autor: Piotrek.WR
Witam
Mam problem z obrotami, przeszukałem forum ale podobnej sytuacji nie znalazłem.
Problem pojawia się przy temperaturze poniżej 0 stopni na zewnątrz. Jeśli jest ok to obroty mam w okolicach 800 na pb i lpg także normalne. Rano odpalę pięknie za pierwszym i jeżeli przed zagrzaniem zgaszę to ciężko pali a jak go już pomęczę to odpali ale obroty są już na pb ok 1200 a na lpg ok 1800 i tak już cały czas , jedynym lekarstwem jest taka sama sytuacja następnego dnia ale też nie zawsze się udaje i czasami po kilka dni się męczę z rana próbując to naprawić w ten sposób. Silnik to 1.6 pb+lpg AEA 97rok. Odpięcie klem też nie pomaga, o co mu chodzi?

Wysokie obroty

: śr gru 04, 2013 20:58
autor: pironet
wydaje mi sie że ciężko pali bo go zalewa - swiadcza o tym wysokie obroty ,popatrzył bym na przepustnicę

Re: Wysokie obroty

: śr gru 04, 2013 21:10
autor: Piotrek.WR
Przepustnica wymieniona była, problem niestety pozostał.

Re: Odp: Wysokie obroty

: śr gru 04, 2013 21:13
autor: Antekjg
silnik krokowy? nie wiem kolego czy moge porównać twoja sytuacje do mojej, na zimnym miałem poniżej 1000 i z dnia na dzień coraz gorzej, doszło do 600i musiałem go trzymać ja gazie aby nie zgasł, jak się nagrzewal było już w miarę ok ale kumulacja po 2 tygodniach, 2k na luzie przy 90stopniach silnika, komputer wskazał błąd przepustnicy, błąd styku jałowego, na szrot za friko po znajomości silnik krokowy bosch, wymieniłem, pół godziny serce odpiete od auta i działa pięknie, 1.8 ADZ benzyna

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Wysokie obroty

: śr gru 04, 2013 21:37
autor: Piotrek.WR
U mnie silniczek jest zintegrowany z przepustnicą i dlatego była wymieniana bo pierwsze podejrzenia poszły na krokowca, Do tego mnie obroty trzyma bardzo ładnie bez najmniejszych falowań i bez różnicy czy ciepły czy zimny jak już się przestawi tak trzyma dopóki znowu przez noc nie zmarznie i zaraz po odpaleniu go nie zgaszę chociaż tak jak pisałem wcześniej nie zawsze to pomaga , teraz np od tygodnia się już z tym męczę.

Re: Odp: Wysokie obroty

: czw gru 05, 2013 07:45
autor: Antekjg
nie jestem mechanikiem i nie znam fachowych terminów ale u mnie od przepustnicy odchodzą 2 węże, jeden mi się odpial to jest od podciśnienia chyba, był to między innymi także problem, sprawdź, bo dopóki nie wsadzilem tak głowy to z daleka nie było nawet tego widać...

Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

Wysokie obroty

: czw gru 05, 2013 08:08
autor: pironet
może głupia sugestia ale sprawdzałeś czujnik temperatury??nie wiem ile pinowy jest u ciebie ale może swiruje i przez to komputer przedawkowuje??Przepustnica nie musi być adoptowana??

Wysokie obroty

: czw gru 05, 2013 18:59
autor: Piotrek.WR
Przepustnica po adaptacji jest , chociaż spotkałem się z opinią że ten typ nie wymaga adaptacji. Czujnika temperatury(4piny) nie brałem pod uwagę bo około 2 miesiące temu był wymieniany ale może faktycznie z nim coś nie tak.

Wysokie obroty

: czw gru 26, 2013 17:11
autor: luke320
Trochę odkopię temat.W silniku AEA silnik krokowy nie jest zintegrowany z przepustnicą.

Wysokie obroty

: pt gru 27, 2013 22:08
autor: mka 3
No bo to zapewne silnik AEE. W golfie silnik AEA byl stosowany nie caly rok od 1995 roku.

Re: Wysokie obroty

: ndz gru 29, 2013 20:22
autor: luke320
mka 3 pisze:No bo to zapewne silnik AEE. W golfie silnik AEA byl stosowany nie caly rok od 1995 roku.
Dokładnie.Produkcja od 10.1994 - 07.1995

Wysokie obroty

: pt sty 31, 2014 13:11
autor: rabbit1
u mnie lambda świrowała raz była dawka za duża raz za mała wymiana przepustnicy mi nie pomogła. Podstawa podpiąć pod komputer.