Strona 1 z 1

Problem z obrotami Golf mk3 3 2.0 2e

: śr lis 20, 2013 17:03
autor: kevstoneGTI
Witam, szukam pomocy odnosnie mojego Golfa mk3 Gti z silnikiem 2.0 o kodzie 2e z 1992r. przeszlosci nie znam ale nie wydaje mi sie zeby mial kiedys zalozony gaz. Bardzo czesto faluja obroty o 500 do 2000 ale nie gasnie ani nie przygasa. prawie caly czas trzyma okolo 1800 obrotow. Silnik po remoncie wymienione wszystkie uszczelki i gumki na zaworow, rozrzad, wszystkie filtry, wszystkie plyny, chlodnica. zamontowany jest stozkowy filtr powietrza. Przepustnica i caly kolektor wyczyszczony. Silniczek krokowy nowy tyle ze zamiennik kupiuony na allegro jako nowy. kable swiece wymienione. dodam ze spalanie w normie na zimnym silniku jakies 10 litrow na mfa.
Macie jakies pomysly co to moze byc?

Problem z obrotami Golf mk3 3 2.0 2e

: sob lis 23, 2013 03:58
autor: centek1991
Czujnik Temperatury w krućcu ??

Problem z obrotami Golf mk3 3 2.0 2e

: sob lis 23, 2013 16:42
autor: vp-tdi
wyczysc przepustnice ( umyj w rozpuchu ) oraz ten ala silniczek krokowy co jest na głowicy. u mnie tak bylo i pomogło .

Problem z obrotami Golf mk3 3 2.0 2e

: wt lis 26, 2013 20:56
autor: kevstoneGTI
witam, silnik po remoncie wszystko bylo gruntownie wyczyszczone, ale kolega centek cos o kruccu mowi o co chodzi z tym?

Problem z obrotami Golf mk3 3 2.0 2e

: śr lis 27, 2013 23:59
autor: Paweł Marek
o czujnik temperatury cieczy chłodzącej, ale to nie to.
Szukaj nieszczelności w dolocie i odmie, zwłaszcza że dolot został przerobiony pod stożek więc czy te cienkie wężyki podciśnieniowe co szły do klapki pod filtr powietrza są zatkane? Poza tym stan przepływomierza (opis jak posprawdzać na forum) i ważne jest ustawienie rozrządu, wyprzedzenia zapłonu i wstępne ustawienie przepustnicy (śrubą regulacyjną), to nic że silnik remontowany ale właśnie w tych ustawieniach mogła nastąpić pomyłka