Strona 1 z 1

1.4 AEX ogromne spalanie, długi czas wtrysku

: sob wrz 14, 2013 22:24
autor: AdamP
Mam problem z silnikiem 1.4 AEX - szarpie, nie ma mocy i pali powyżej 12l/100km, w spalinach czuć mieszanką bogatą w paliwo, kolektor wydechowy bardzo bardzo się grzeje. Wymienione: sonda lambda - Magneti Marelli pokazuje sygnał od 0.1 do 0.7 na wolnych w vagscope rysuje tak jakby sinusoide, czujnik temperatury nowy autolog - wskazania rzeczywiste do prawie 100stopni na rogrzanym silniku, świece nowe denso, kable nowe magneti marelli, kopuła i palec nowe -Facet, filtr paliwa nowy Bosch, filtr powietrza nowy Bosch, przepustnica czysta sprawna, zaadaptowana (adapt. ok), regulator napiecia nowy - napiecie ładowania 14,37v na klemach. Vag pokazuje czas wtrysku na wolnych obrotach, temp 90stopni ok 5ms wiec chyba za długi?

1.4 AEX ogromne spalanie, długi czas wtrysku

: ndz wrz 15, 2013 16:26
autor: ozzy1979
Widzę, że jestes z Opola - masz blisko do Wrocławia, skontaktuj się z firmą:
http://www.jetronik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Na 200% pomogą, ale nie są tani (250 zł diagnostyka).

1.4 AEX ogromne spalanie, długi czas wtrysku

: pn wrz 16, 2013 00:50
autor: AdamP
Napisałem na forum, ponieważ sam chce ogarnąć temat a nie płacić (btw w ASO byłoby taniej). Na analizatorze spalin wyszło, że mieszanka bogata. Zdjąłem listwę wtryskową i dobiłem ciśnienie - wtryski nie puszczają. Przy kręceniu rozrusznikiem wtryskują sekwencyjnie paliwo ( tylko patrzyłem, nie wygląda żeby lały, tylko podają mgielki/kropelki paliwa.

1.4 AEX ogromne spalanie, długi czas wtrysku

: pn wrz 16, 2013 06:19
autor: ozzy1979
AdamP pisze:sam chce ogarnąć temat a nie płacić
więc życzę powodzenia.
AdamP pisze:btw w ASO byłoby taniej
:rotfl:

1.4 AEX ogromne spalanie, długi czas wtrysku

: pn wrz 16, 2013 07:31
autor: Fafik258
Wszystko co mogłeś chyba wymieniłeś. Więc sprawdź drożność katalizatora. Zapodaj ustawienia podstawowe może mapy się po prostu rozjechały.

1.4 AEX ogromne spalanie, długi czas wtrysku

: pn wrz 16, 2013 12:05
autor: AdamP
Elementy które wyminiłem były uszkodzone - przpustnica (padniety tps), sonda ( stała w miejscu, bardzo leniwie reagowała) kable zapłonowe pouszkadzane, kopułka i palec zużyte. nie wymieniałem elementów na zasadzie loterii tylko po konkretnej weryfikacji. Katalizator w 1/3 był zapchany - został wycięty. Generalnie to nie moje auto tylko koleżanki - neichce jej naciągać na koszta, a jeździło dość długo z błędami ( jakiś mechanik zamiast wymienic przepustnice - poprostu naciągnał linke tak zeby auto nie gasło na wolnych - ręce opadają...) Boję się że przez notorycznie błędny sygnały z 3czujników - sonda, tps, czujnik temperatury rozjechała sie mapa zapłonu i wtrysku. Przywrócenie ustawien fabrycznych robi się w adaptacji na kanale 00 wpisujac wrtosć 0 ? Potrzebny jest jakiś login?

1.4 AEX ogromne spalanie, długi czas wtrysku

: pn wrz 16, 2013 12:20
autor: Fafik258
AdamP pisze:Przywrócenie ustawien fabrycznych robi się w adaptacji na kanale 00 wpisujac wrtosć 0 ? Potrzebny jest jakiś login?
Dokładnie, bez loginów