Czy to pompa paliwa czy coś innego ?
: pn wrz 02, 2013 21:05
Witam serdecznie forumowiczów . Golf 1,8 ABS 93r. B+G . Na gazie silnik pracuje bez zastrzeżeń , natomiast na benzynie jest problem , otóż rano ciężko zapala na benzynie muszę mu wspomóc gazem po parokrotnym kręceniu rozrusznikiem w końcu zapali , ale ma problem z utrzymaniem obrotów w zakresie 900-2500tys . Teraz tak ściągniecie klemy z aku na noc nie dało efektów jak silnik się rozgrzeje to również ma ten sam problem z utrzymaniem obrotów ( jak przełączę na gaz silnik chodzi idealnie )
co za uwarzyłem to rano jak z 5-6 razy przekręce kluczykiem na parę sekund tak aby pompa paliwa napompowała paliwa to odpala praktycznie od razu i bez dotykania gazu pochodzi chwile na obrotach około 1100 i za chwilę zaczyna się problem , wszystkie objawy by pasowały na pompę paliwa , ale jest jeden szczegół auto na benzynie od 3000tys obrotów do odcinki chodzi normalnie i to jest szczegół który mi nie pasuje na pompę paliwa , bo jeśli by nie dawała odpowiedniego ciśnienia lub tym podobne to w górnych zakresach obrotów silnik chyba by nie pracował prawidłowo , filtr paliwa wymieniony na nowy pompa pracuje cały czas jak jest przełączone na benzynę . I teraz pytanie czy to może być regulator ciśnienia w monowtrysku ? Czy to wogóle jest częścią zamienną czy trzeba z całym monowtryskiem szukać ?
Pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi
co za uwarzyłem to rano jak z 5-6 razy przekręce kluczykiem na parę sekund tak aby pompa paliwa napompowała paliwa to odpala praktycznie od razu i bez dotykania gazu pochodzi chwile na obrotach około 1100 i za chwilę zaczyna się problem , wszystkie objawy by pasowały na pompę paliwa , ale jest jeden szczegół auto na benzynie od 3000tys obrotów do odcinki chodzi normalnie i to jest szczegół który mi nie pasuje na pompę paliwa , bo jeśli by nie dawała odpowiedniego ciśnienia lub tym podobne to w górnych zakresach obrotów silnik chyba by nie pracował prawidłowo , filtr paliwa wymieniony na nowy pompa pracuje cały czas jak jest przełączone na benzynę . I teraz pytanie czy to może być regulator ciśnienia w monowtrysku ? Czy to wogóle jest częścią zamienną czy trzeba z całym monowtryskiem szukać ?
Pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi