1.4 abd błąd282, falowanie, wskaźnik temp
: sob maja 25, 2013 01:06
Cześć, jestem nowy, przejrzałem chyba wszystkie tematy dotyczące mojego silnika i nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi więc postanowiłem założyć konto oraz założyć kolejny i podobny do innych temat, może mnie za to nie skarcicie.
Mam kilka problemów z moim golfem:
1. dzisiaj dotarł do mnie kabel więc uruchomiłem VAGA i wyskoczył mi taki błąd: "00282 - throttle position actuator (v60) 27-00- Implausible signal", czyli coś z pozycją przepustnicy. W niektórych tematach pisali żeby robić adaptację w innych że w tych silnikach się robi więc nic nie robiłem. Dodam że przepustnica jakieś pół roku temu była czyszczona.
2. auto po odpaleniu na jałowym biegu pracuje w miarę równo, zaczyna od około 870 obrotów i podczas nagrzewania obroty rosną do około 1050 i tak trzyma oraz zaczyna delikatnie falować. Podejrzewam że to może mieć związek z pierwszym problemem.
3. Przy okazji że miałem już lapka w aucie sprawdziłem też temperaturę, wykazało że auto nagrzewa się do 100 stopni po czym włącza się wentylator i schładza go do 90 podczas gdy na wskaźniku 80 max co się równa 100 stopniom na VAGU. Podczas jazdy wskazówka waha się między 70 a 80.
Proszę o pomoc i z góry dzięki.
Mam kilka problemów z moim golfem:
1. dzisiaj dotarł do mnie kabel więc uruchomiłem VAGA i wyskoczył mi taki błąd: "00282 - throttle position actuator (v60) 27-00- Implausible signal", czyli coś z pozycją przepustnicy. W niektórych tematach pisali żeby robić adaptację w innych że w tych silnikach się robi więc nic nie robiłem. Dodam że przepustnica jakieś pół roku temu była czyszczona.
2. auto po odpaleniu na jałowym biegu pracuje w miarę równo, zaczyna od około 870 obrotów i podczas nagrzewania obroty rosną do około 1050 i tak trzyma oraz zaczyna delikatnie falować. Podejrzewam że to może mieć związek z pierwszym problemem.
3. Przy okazji że miałem już lapka w aucie sprawdziłem też temperaturę, wykazało że auto nagrzewa się do 100 stopni po czym włącza się wentylator i schładza go do 90 podczas gdy na wskaźniku 80 max co się równa 100 stopniom na VAGU. Podczas jazdy wskazówka waha się między 70 a 80.
Proszę o pomoc i z góry dzięki.