Strona 1 z 1

Nierówna praca na wolnych obrotach,szatkowanie

: ndz maja 19, 2013 16:21
autor: MsFuzja I
Witam.mam problem z moim golfikiem mianowicie na wolnych obrotach pracuje tak jakby na trzy cylindry ale po ściagnięciu przewodów ze swiec na wszystkich cylindrach jest mała reakcja.Podmieniałem świece przewody kopułkę i cewkę ale dalej bez różnicy.Dodam że jest to golf benzyna 1,8 90 ps z 95 roku.Jeszcze jedno gdy pracuje na ciepłym silniku na wolnych obrotach słychać w wydechu strzały i obroty po około 30 sekundach wzrastają do około 1200-1500 i tak się trzymają.Przosze o pomoc.

Nierówna praca na wolnych obrotach,szatkowanie

: ndz maja 19, 2013 22:07
autor: Paweł Marek
masz mnóstwo tematów o falowaniu obrotów, szukaj po kodzie silnika - ABS lub AAM. Najczęściej to dziurawa podstawa wtrysku, złe ustawieni rozrządu lub zapłonu, uszkodzony nastawnik przepustnicy

Nierówna praca na wolnych obrotach,szatkowanie

: wt maja 21, 2013 03:47
autor: MsFuzja I
To wszystko było sprawdzone i jest ok.Doszło do tego jeszcze problem z falującymi zegarami przy wyłaczonym zapłonie.

Nierówna praca na wolnych obrotach,szatkowanie

: wt maja 21, 2013 16:48
autor: Paweł Marek
to już mamy jakiś problem z elektryką trudny do określenia, jakieś zwarcie na łączach, zalaenie wtyczek skrzynki itp, bliżej ciężko określić

Nierówna praca na wolnych obrotach,szatkowanie

: wt maja 21, 2013 23:35
autor: MsFuzja I
Ok.Dzieki. Będe szukał dalej jak cos zlokalizuje to dam znać.

Nierówna praca na wolnych obrotach,szatkowanie

: śr maja 22, 2013 19:34
autor: MrSalieri
Szukaj nieszczelności dolotu.

Nierówna praca na wolnych obrotach,szatkowanie

: śr maja 22, 2013 20:25
autor: MsFuzja I
Ok.Z nierówną pracą silnika sie uporałem.Był uszkodzony delikatnie przewód plastykowy od wspomagania hamulców nie do wykrycia na zgaszonym silniku.Ale pozostał problem z zegarami.

Re: Nierówna praca na wolnych obrotach,szatkowanie

: wt sty 21, 2014 22:11
autor: Soniak87
Nie wiem czy dobry dział ale mam pytanie jak wyregulować obroty?? Tzn mam LPG i obroty na ciepłym silniku pomiędzy 900 a 1000 czyli chyba normalne ale samochód pracuje nierówno proszę o wskazanie miejsca ustawienia golf 1996 1781cm 66 kw instalacja gazowa. Obojętne czy jest na BP czy LPG