Strona 1 z 1

falujące obroty 2.0 8v

: ndz kwie 14, 2013 23:09
autor: PatrykosPN
Witam koledzy mam problem odnośnie obrotów . Na biegu jałowym falują obroty w przedziale 900-2000 . Za co mam się zabrac koledzy ?

falujące obroty 2.0 8v

: pn kwie 15, 2013 00:08
autor: kiciarz
kolego spróbuj wyczyscic odme i cały uklad dolotu powietrza

falujące obroty 2.0 8v

: pn kwie 15, 2013 10:50
autor: PatrykosPN
jak to kolego najlepiej i najszybciej zrobic ?

falujące obroty 2.0 8v

: pn kwie 15, 2013 12:28
autor: rysiektr
PatrykosPN, jaki masz silnik ? 2E czy ADY/AGG ?
Są specjalne preparaty do czyszczenia dolotu w sprayu, ja z reguły robię to rozpuszczalnikiem.
Sprawdź czy masz szczelny dolot, oraz podciśnienia.
Jeśli masz ADY/AGG możesz po tej operacji zaadoptować przepustnicę.

falujące obroty 2.0 8v

: pn kwie 15, 2013 16:53
autor: kwadrat224
no na pewno jest to przepustnica :)
najlepiej sobie to wyjąć i rozebrać cykając fotki żeby potem to złożyć :) i wyczyścić jakimś preparatem albo benzyną :P

falujące obroty 2.0 8v

: pn kwie 15, 2013 23:55
autor: PatrykosPN
Moj silnik to 2E . Jest jeszcze tak ze jak jade np. na jedynke albo dwojce i puszcze noge z gazu to auto nie zwalnia tylko jedzie stala predkoscia albo delikatnie przyspiesza przez te falujace obroty .

falujące obroty 2.0 8v

: wt kwie 16, 2013 09:13
autor: rysiektr
wyczyść dolot, wyczyść krokowca (zawór obejściowy biegu jałowego) i zobacz czy jest poprawa

Re: falujące obroty 2.0 8v

: wt kwie 16, 2013 15:21
autor: PatrykosPN
rysiektr pisze:wyczyść dolot, wyczyść krokowca (zawór obejściowy biegu jałowego) i zobacz czy jest poprawa
kolego nie jest obeznany jeszcze w tej sprawie . jak to rozebrac wogole ? Jest mozliwosc ze przez te obroty sprzeglo moze sie palic . bo dzis przy ruszaniu poczulem smrodzik.

falujące obroty 2.0 8v

: wt kwie 16, 2013 19:55
autor: rysiektr
PatrykosPN pisze:kolego nie jest obeznany jeszcze w tej sprawie . jak to rozebrac wogole ?
bierzesz śrubokręt albo kombinerki w łapkę (w zależności) na co masz skręcony dolot czy na cybanty czy na obejmy sprężyste, zdejmujesz rurę z tworzywa która jest pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą (odpinając rurkę od odmy przy okazji) bierzesz szmatkę nasączasz ją benzyną/rozpuszczalnikiem/innym siuwaksem do czyszczenia dolotu, czyścisz przepustnicę z syfu, przy okazji rurki od odmy, sprawdzasz czy klapka przepływomierza chodzi bez zacięć, w analogiczny sposób składasz wszystko do kupy. Przy okazji w podobny sposób odkręcasz zawór obejściowy biegu jałowego - odpinasz kostkę od niego, rozbierasz go, czyścisz w benzynie. Składasz do kupy, montujesz do samochodu. Sprawdzasz czy jest ok.
Jeśli jednak nie czujesz się na siłach, poszukaj na forum w swojej okolicy kogoś kto robił coś takiego wcześniej albo wie jak zrobić.
Ewentualnie musisz odwiedzić mechanika.

na szybko link znaleziony w necie o czyszczeniu przepustnicy z 2E

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=12745.0" onclick="window.open(this.href);return false;

i o krokowcu

viewtopic.php?t=41077" onclick="window.open(this.href);return false;
PatrykosPN pisze:Jest mozliwosc ze przez te obroty sprzeglo moze sie palic . bo dzis przy ruszaniu poczulem smrodzik.
nie bardzo... chyba, że dużo jeździsz na pół sprzęgle, ja jednak obstawiam, że to początki końca sprzęgła, albo przypaliłeś je troszeczkę

falujące obroty 2.0 8v

: wt kwie 16, 2013 23:41
autor: Paweł Marek
PatrykosPN, sprawdź przepływomierz zwłaszcza jeśli masz LPG, TPS, ustawienie przepustnicy, szczelność dolotu, ustawienie rozrządu i zapłonu. Czyszczenie pomiń jest zbędne i nic nie da. Opisy wszystkiego są na forum