Witam.
Od pewnego czasu mam problem z moim golfikiem. Podczas dodawania gazu autko zaczyna mulic tak jakby nie dostawało odpowiedniej ilości benzyny. Golfik posiada instalację LPG lecz po przełączeniu właśnie na gaz sytuacja się normuje. Wczoraj wymieniłem filtr paliwa lecz dalej dzieje się to samo. Dzis rano podpiąłem Vag'a i wykrył mi następujące błędy:
Przed odpaleniem auta:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01243 - Intake Manifold Changeover Valve (N156)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Po odpaleniu auta:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
16-00 - Signal Outside Specifications
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01243 - Intake Manifold Changeover Valve (N156)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Błędy od 01249-01252 podobno to normalne w aucie z instalacją gazową (?). Czytałem wiele na ten temat i jednym z wniosków jakie mi się nasunęły to uszkodzony przepływomierz. Na allego właśnie znalazłem używkę identycznego przepływomierza (Hitachi) jak mój za 70 zł.
Proszę o waszą ocenę sytuacji
Pozdrawiam
1.6 AFT 101 KM - Muli podczas dodawania gazu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 AFT 101 KM - Muli podczas dodawania gazu
zanim go kupisz to swojego przemyj wacikiem bo pewnie jest zabrudzony proszę http://www.toledoclubpolska.pl/printvie ... ecaa820ed8" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: 1.6 AFT 101 KM - Muli podczas dodawania gazu
Właśnie jestem po wyczyszczeniu przepływomierza i dalej to samo . . Odłączyłem kostkę od przepływomierza i nie widzę różnicy w pracy silnika . .
1.6 AFT 101 KM - Muli podczas dodawania gazu
sprawdź ciśnienie paliwa
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.6 AFT 101 KM - Muli podczas dodawania gazu
Sprawdź jeszcze czujnik halla w aparacie, polecam metodę z diodą i bateryjką
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości