Strona 1 z 1

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

: czw lis 15, 2012 11:59
autor: jablonski89
Witam,

Problem pojawia sie co roku kiedy temperatura spada do okolicy zera. Odpalam auto na benzynie. Auto pracuje równo około minuty, po czym zaczyna szarpać jakby chodził tylko na dwa cylindry. Po przełączeniu na LPG auto chodzi równo obroty sie normuja w okolicy 1000. Wrzucam jedynke jade. drugi bieg, trzeci zblizam sie do skrzyzowania wciskam sprzęgło i hamulec, obroty na LPG spadaja na chwile do ok 500 a potem auto gasnie. Jak jest rozgrzany nie ma problemu, czy jade na benzynie czy na LPG. Dodam tylko że układ zapłonowy jest nowy, czujnik temperatury również.

Golf III
1.8 AAM
Instalacja BRC


Proszę o pomoc.

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

: czw lis 15, 2012 17:09
autor: arturo936
Sprawdz czy masz płyn w układzie chłodzenia, może masz za mało i parownik zamarza. Miałem taki przypadek u siebie. Benzyny nie wiem, świece też zmieniałeś czy tylko przewody i kopułkę z palcem?

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

: pt lis 16, 2012 01:10
autor: Racer
Czy masz podpiętą sonde lambda pod instalację gazową? Jeśli tak to możliwe że to jej sprężynka. Czasem wiesza sie na jednym zakresie pracy i powoduje problemy na benzynie oraz na gazie jeśli mamy instalację ze sterownikiem i emulatorem sondy. Analiza spalin załatwi sprawę. U gazowników to koszt ok 20zł.

Re: Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LP

: pt lis 16, 2012 12:09
autor: jablonski89
arturo936 pisze:Sprawdz czy masz płyn w układzie chłodzenia, może masz za mało i parownik zamarza. Miałem taki przypadek u siebie. Benzyny nie wiem, świece też zmieniałeś czy tylko przewody i kopułkę z palcem?
tak świece również są nowe

Re: Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LP

: sob lis 17, 2012 14:01
autor: jablonski89
Racer pisze:Czy masz podpiętą sonde lambda pod instalację gazową? Jeśli tak to możliwe że to jej sprężynka. Czasem wiesza sie na jednym zakresie pracy i powoduje problemy na benzynie oraz na gazie jeśli mamy instalację ze sterownikiem i emulatorem sondy. Analiza spalin załatwi sprawę. U gazowników to koszt ok 20zł.
Nie mam pojęcia czy ma sonde podpiętą, ale gdy podłączam vag-com to wywala mi błąd: Błąd sondy lambda-zwarcie do masy. Gdy zresetuję komputer poprzez odłączenie pluswej klemy, problem znika, do pierwszego przełączenia samochodu na LPG.

Dodam jeszcze że, gdy auto jest zimne i szarpie na benzynie, to strasznie smierdzie benzyną, jakby miał za bogatą mieszankę, albo nie przepalał wszytkiego. gdy sie rozgrzeje jest ok.

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

: sob lis 17, 2012 19:33
autor: Paweł Marek
to nie będzie jedna awaria na lpg i benzynie. Co do lpg to pewnie tylko regulacji trzeba albo zmiany starego reduktora na nowy czy regeneracji. Szukaj usterki na benzynie. Regulator ciśnienia paliwa może na początek.

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

: ndz lis 18, 2012 11:57
autor: jablonski89
Paweł Marek pisze:Regulator ciśnienia paliwa może na początek.
jest jakiś sps na sprawdzenie tego urządzenia, czy tylko podmianka??


pozatym mam jeszcze jedno pytanie??

czy to jest wtrysk?
w głowicy tuż nad kolektroem ssącym posiadam takie cztery "wtryski-niepodłączone" są one wsadzone ale posadają luz. CZy przyczyna moze być lewe powietrze dostające sie przez te otwory???
Obrazek

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

: wt lis 20, 2012 19:57
autor: arturo936
wychodzi na to że masz głowicę nie od aam tylko od gti. Ktoś zaślepił otwory wtryskami. Zaślep te otwory by lewe powietrze się nie dostawało.W gti wtryski są chyba mocowane do listwy wtryskowej ale tu nie wiem jak one mają się trzymać sztywno