Co do ustawiania rozrządu w tym silniku, to już prościej się nie da. Na dole jest nacięcie na kole klinowym, które musi znaleźć się między 2 wypustami na plastikowej osłonie paska rozrządu (nie tej zdejmowanej od góry, tylko przykręconej od dołu do kadłuba silnika), równocześnie na kole pasowym wałka rozrządu namalowana jest biała kropka, która musi być wtedy na wprost strzałki, również wytłoczonej w plastikowej obudowie paska. Żeby wyraźnie zobaczyć nacięcie na dole wystarczy zdjąć 2 gumowe oringi przytrzymujące pudło filtra powietrza i je wyciągnąć - nic prostszego, a uzyskujemy piękny widok na cały pasek. Jeśli wydaje ci się że nie masz znaków na dole to znaczy że ktoś nie przykręcił obudowy paska. Aaaa prawie zapomniałem. Ten silnik nie posiada osobnej rolki napinającej pasek rozrządu, bo napina go pompa wody.