Witam. Mam pytanie. Czy wejście do silniczka krokowego na wtyczkę w silniku 2E się obraca? U mnie kręci się to w kółko, bo nie wiem czy jest zepsuty czy nie. Pozdrawiam
Silniczek Krokowy 2E
: ndz lip 29, 2012 14:29
autor: nurek20
Kolego u mnie wtyczka się nie obraca a jeśli chodzi o sam silinczek to po przekręceniu zapłou on buczy sobie
Trzyma Ci obroty?
Silniczek Krokowy 2E
: ndz lip 29, 2012 15:20
autor: majekMK2
nie obraca sie kolego sprawdź czy jest teraz wogole sprawny bo jeśli sie kreci to raczej już zepsuty
Re: Silniczek Krokowy 2E
: ndz lip 29, 2012 17:53
autor: paku69
No właśnie muszę go trzymać na gazie żeby silnik działał, jak go puszcze to od razu gaśnie. Ech no to trzeba wymieniać Dzięki Panowie
Re: Silniczek Krokowy 2E
: ndz lip 29, 2012 23:11
autor: nurek20
Zawór biegu jałowego czyt. Krokowiec na 100% uszkodzony
Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
: pn lip 30, 2012 17:15
autor: paku69
Panowie czy do wymiany silniczka potrzebna jest później jakaś adaptacja etc? Wymieniłem na używkę ale dostałem zapewnienie że działa, a objawy są takie:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pomożecie?
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
: pn lip 30, 2012 22:12
autor: majekMK2
moze czujnik temp. padniety lub ktos grzebał w zaworze tam jest taka zaslepka zółta jest ona zalana czy juz widac śrubę??
Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
: wt lip 31, 2012 00:57
autor: paku69
W jakim zaworze?
Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
: wt lip 31, 2012 14:29
autor: paku69
Panowie gdy odpinam wtyczkę z krokowca to nic sie nie dzieje, obroty stoja tak jak stały, co jest?
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
: wt lip 31, 2012 19:59
autor: majekMK2
powinny opasc lub wzrosnąć jak pamiętam
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
: wt lip 31, 2012 21:34
autor: Paweł Marek
powinien po odłączeniu wtyczki silnik zgasnąć albo prawie zgasnąć i ledwo ledwo chodzić. Ale przyczyn to może być dużo: nieszczelny dolot, błąd ustawienia rozrządu, zapłonu, błąd ustawienia podstawowego przepustnicy, uszkodzenie przepływomierza. Na tym etapie jeśli chodzi o sam regulator wolnych (to co nieprawdziwie nazywasz silniczkiem krokowym) to tylko go dotknij czy brzęczy jak zapłon włączysz. Na ogół jeśli brzęczy to jakoś tam działa a czy całkiem prawidłowo nie wiadomo, najlepiej podmień na próbę od kolegi na taki co do którego jesteś pewien że działa.
Regulator ma od strony lewej - jak zdejmiesz wąż z niego to zobaczysz śrubkę regulacyjną pokrytą żółtym lakierem, uszkodzenie tego lakieru oznacza że ktoś już ciś z nim grzebał nie wiadomo czy fachowo http://www.google.pl/imgres?q=2E+regula ... 6,s:0,i:89" onclick="window.open(this.href);return false;
No właśnie problem w tym że samochód nie gaśnie, i nic się nie dzieje po wyjęciu wtyczki. Natomiast gdy wtyczka jest wyłączona i nagle ję wepnę to czuje po silniczku że zaczyna pracować. Dziwne?
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
: czw sie 02, 2012 09:41
autor: Paweł Marek
Jeśli awaria w 20-letnim aucie jest dla ciebie dziwna - no to dziwne. Napisałem wyżej od czego mniej więcej zacząć. Zostaw ten regulator w spokoju jest prawdopodobnie dobry a usterka gdzie indziej.
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
: pn sie 13, 2012 22:08
autor: paku69
Pewnie że nie jest dziwna Natomiast problem nie dotyczył "silniczka krokowego" tylko trzeba było ponownie ustawić zapłon, natomiast po ustawieniu obroty idealnie stały na 900 jednakże auto miało muła. Po czym okazało się że jest źle rozrząd ustawiony, wymieniany 2msc temu. Rozrząd ustawiony i wszystko gra jak malina.