Strzela 2e

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

supli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lip 13, 2012 10:51

Strzela 2e

Post autor: supli » sob lip 28, 2012 23:38

Witam mam taki problem mój samochodzik od czasu do czasu sobie kichnie tak , że aż węże spadają...Dzieje się tak jak tylko zaczynam mu wstawiać i go przeciagać na biegach.Nieraz jest dobrze a nieraz strzeli...Wczym szukać przyczyny?macie może jakieś rady?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Strzela 2e

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 29, 2012 08:37

LPG jest? Kable świece dobre?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Innamoramento
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 28, 2012 22:10

Strzela 2e

Post autor: Innamoramento » ndz lip 29, 2012 10:44

Mój chodził na 3 cylindry. Po wymianie kabli i świec zaczął strzelać gaźnik. Okazało się, że musi być wymieniony. Po wymianie gaźnika chodzi na 4 cylindry i przestał strzelać :) Może to Ci coś pomoże.
Pozdrawiam



supli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lip 13, 2012 10:51

Strzela 2e

Post autor: supli » ndz lip 29, 2012 14:57

No właśnie niewiem...Wymienie chyba świece i kable ponieważ na wolnych obrotach przez chwile chodzi dobrze a potem jakby niena wszystkie gary.
A 2e przecież niema gaźnika ;x



supli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lip 13, 2012 10:51

Strzela 2e

Post autor: supli » ndz lip 29, 2012 18:35

miałem świece , zmieniłem i dalej to samo a teraz robi się coraz to gorzej samochód zaczyna chodzić jak czołg jakby niena wszystki gary , na benzynie jest wmiare a na gazie masakra aż silnikiem szarpie .A jak pochodzi chwile na wolnych i mu tak szybko wcisne gaz to kicha aż węże spadają i leci z nich dym.Może to być wina zapłonu?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Strzela 2e

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 29, 2012 18:54

supli, zadając pytanie udzielaj wszystkich ważnych informacji, od razu trzeba było napisać że jest LPG. Po kilku strzałach gazu jest prawdopodobne że szlag trafił przepływomierz a także bardzo istotna jest szczelność dolotu czyli żebyś dokładnie sprawdził czy jak składasz rury po strzale czy gdzieś dziura nie zostaje, łącznie z odmą serwem regulatorem wolnych obrotów itd. Opisy sprawdzania przepływomierza masz na forum, wystarczy mieć miernik uniwersalny


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

supli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lip 13, 2012 10:51

Strzela 2e

Post autor: supli » ndz lip 29, 2012 23:46

Ale wiesz.Samochód jest zrywny ma wystrzał jak torpeda . Poprostu po odpaleniu jak jest zimny kuleje silnik dwa razy mu na spokojnie wdusze do 5k obr. i jest dobrze .Jak go odpale na zimnym i odrazu mu wstawie *#cenzura#**oli jak z armaty tylko teraz wylatuje od odmy wąż , we wtorek kupie przeowody nowe.Widze , że filtr powietrza jest taki rozdymany po 5 tysiącach...Odkręciłem powietrza na parowniku i niby jest lepiej .We wtorek kupie wszystko zmienie czyli filtry przwody i olej przy okazji , a świece dzisiaj wsadziłem bo kiedys kupiłem na zaś.tylko czego to może być pzryczyna żeby tak z dnia na dzień zaczął kichać



Awatar użytkownika
rosper85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 24, 2009 23:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Strzela 2e

Post autor: rosper85 » pn lip 30, 2012 00:15

wstawiaj tak na zimnym Kolego dalej, a nie obejrzysz się, jak będziesz musiał kupić cały silnik... :helm:


[img]http://img217.imageshack.us/img217/3116/tdihi9gy3.jpg[/img] [img]http://img232.imageshack.us/img232/5782/eatsleepvwdp1.gif[/img]
[img]http://img176.imageshack.us/img176/4189/rosperpr9.jpg[/img]
Lubię jak kolumbryna po asfalcie płynie.. nie spodziewałbym się, że to kiedyś minie....

supli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lip 13, 2012 10:51

Strzela 2e

Post autor: supli » pn lip 30, 2012 22:51

Dobra wiem oco chodzi tylko nadal niewiem co mu jest .Jutro mam nadzieje prędzej z pracy przyjde i pokręce zapłonem , może to to...teraz patrzałem na przeowdy czy prund nie ucieka no i niby przebłysków niema. Czy nie musi byc przebicia , żeby przewód był do bani?.Bo też je ściagalem na odpalonym i jakaś minimalna różnica jest...Dajcie jakies wskazówki może może ;( bo żeby kase kłaść po kolei we wszystko to kupa kasy wyjdzie:(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Strzela 2e

Post autor: Paweł Marek » wt lip 31, 2012 21:45

supli, podstawowa przyczyna strzalów to kiepski układ wysokiego napięcie, to znaczy świece, kable kopułka i palec rozdzielacza. Tego nie sprawdzisz to się wymienia w razie wątpliwości, jedynie możesz od kogoś pożyczyć dla testu jeśli znajdziesz chętnego żeby ci pożyczył. Oszczędzaj na tym to za chwilę wydasz 3 i pół stówki za przepływomierz. Ten silnik jest nie do zdarcia ale osprzęt musi mieć sprawny


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości