Strona 1 z 1
					
				rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: pt cze 22, 2012 06:32
				autor: rss05
				Moje auto to VW Golf III 1.6 silnik AEE.
Mam pytanie za co odpowiedzialna jest ta rurka której zaznaczona jest na czerwono. I jakie mogą być skutki tego ze jej nie będzie.
I druga kwestia – czy to że obudowa filtra powietrza jest lekko pęknięta, to może powodować jakieś problemy w jeździe, np. gaśniecie silnika przy wilgotnej pogodzie po naciśnięciu na pedał gazu, co mi się zdarza itp.?
I trzecia kwestia – jaka może być przyczyna tego, ze samochód rano zawsze odpali elegancko od razu po przekręceniu kluczykiem, a potem w ciągu dnia im więcej razy go musze zapalać tym za każdym następnym razem coraz słabiej chce palic – dodam że czasami musze wcisnąć pedał gazu aby silnik zapalił. Czy może to być spowodowane tak jak napisałem powyżej – pękniętą obudowa filtra powietrza?
 
			 
			
					
				Re: rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: pt cze 22, 2012 10:05
				autor: kotikgolf
				Tą rurą idzie powietrze podgrzane ciepłem kolektora wydechowego i jest wciągane do filtra,podczas gdy jest niska temp.otoczenia.w tej czarnej plastikowej rurze jest klapka,która steruje czy ma iść to cieple powietrze od kolektora czy normalne z zewnątrz.
Filtr powinien być jak najbardziej szczelny.Jeżeli chodzi o gaśnięcie podczas wilgotnej pogody to radze sprawdzić świece,kable i aparat zapłonowy.
			 
			
					
				rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: pt cze 22, 2012 20:38
				autor: rss05
				a brak tej rurki co może spowodować? i czy zna ktoś odpowiedź na pozostałe dwie kwestie??
			 
			
					
				Re: rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: sob cze 23, 2012 09:37
				autor: kotikgolf
				Ja mam bez tej rury i jest ok.nic sie nie dzieje..to w zimie jedynie jest pomocne bo auto szybciej sie zagrzeje..tez mam problemy z tym silnikiem zobacz w moim temacie.
			 
			
					
				rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: sob cze 23, 2012 11:37
				autor: olo-lc
				kotikgolf pisze:Jeżeli chodzi o gaśnięcie podczas wilgotnej pogody to radze sprawdzić świece,kable i aparat zapłonowy. 
Oraz sonda lambda
 
			 
			
					
				Re: rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: sob cze 23, 2012 15:52
				autor: rss05
				a co moze spowodowac peknieta obudowa filtra powietrza???
			 
			
					
				rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: pn cze 25, 2012 09:33
				autor: kotikgolf
				może ciągnąć lewe powietrze i obroty mogą falować...sklej tego airboxa lub wymień to już masz jeden problem mniej
			 
			
					
				rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: pn cze 25, 2012 11:54
				autor: rss05
				no i wlasnie to sie dzieje, obroty faluja, a co to jest airbox? 

 
			 
			
					
				Re: rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: pn cze 25, 2012 13:57
				autor: kotikgolf
				Całe to pudło w którym masz filtr powietrza.ma być szczelne i ciągnąć powietrze tylko przez tą rure
			 
			
					
				Re: rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: czw cze 28, 2012 15:53
				autor: rss05
				a jaka może być przyczyna tego, ze samochód rano zawsze odpali elegancko od razu po przekręceniu kluczykiem, a potem w ciągu dnia im więcej razy go musze zapalać tym za każdym następnym razem coraz słabiej chce palic – dodam że czasami musze wcisnąć pedał gazu aby silnik zapalił. Czym to może być spowodowane?
			 
			
					
				rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
				: ndz lip 01, 2012 16:30
				autor: ziemniakoks
				w golfie II gti 1.8 v16 mam podobny problem z czego co slyszalem to nalezy szukac problemu w wtyskach , 
moze cos jest nie dopiete . sprawdzic wszystkie przewody elektyczne itp . moze sa jakies przedmuchy (tam kolo tej rury co idzie do filtra powietrza ) 
 sprawdzic tez filtr paliwa. teraz mam problem ze nie podaje p[rawidlowej dawki paliwa ;d i nie moge odpalic auta, kopci na czarno itp. prosze tez o pomoc .