Po wymianie pompy auto sie dusi na wysokich obrotach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

greg0666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sie 18, 2010 17:46

Po wymianie pompy auto sie dusi na wysokich obrotach

Post autor: greg0666 » sob kwie 14, 2012 21:03

Witam, mam Golfa 3 silnik 1.4 i mam taki problem, pompa paliwa mi wysiadła więc przez tydzień jeździłem i odpalałem tylko na gazie, po tygodniu wymieniłem sam pompę paliwową i autko odpala i śmiga dopóki nie wcisnę gazu do podłogi wtedy auto traci moc, jakby się dusi jednak dopóki tego nie robię jeździ normalnie i jak by było wszystko ok, dodam jeszcze że kiedy przełączę go na gaz mogę bez problemu wcisnąć gaz do oporu i auto się zrywa bez problemu i żadnego duszenia się. Na początku myślałem że to może pompa podawać za słabe ciśnienie paliwa ale teraz myślę że może trzeba dostosować ustawienie zapłonu do nowej pompy, bo skoro tamta była zużyta to może zapłon był ustawiony na inne np. słabsze ciśnienie paliwa ale to tylko moje zdanie dodam że nie jestem mechanikiem. Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o radę ponieważ boję się że kupiłem złą pompę albo uszkodzoną a na zwrot mam 3. Dzięki z góry.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8845
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Po wymianie pompy auto sie dusi na wysokich obrotach

Post autor: marcin7x5 » pn kwie 16, 2012 13:29

Problem tkwi w pompie. Albo ją źle załozyłeś albo tani zamiennik i ma niewłasciwe parametry.



greg0666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sie 18, 2010 17:46

Po wymianie pompy auto sie dusi na wysokich obrotach

Post autor: greg0666 » pn kwie 16, 2012 22:31

Ok dzięki, za podpowiedź, jeżeli jeszcze ktoś może mi jakoś pomóc to chętnie wysłucham :crazy:



greg0666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sie 18, 2010 17:46

Po wymianie pompy auto sie dusi na wysokich obrotach

Post autor: greg0666 » pt kwie 20, 2012 16:00

Chciałbym odświeżyć temat i dodać że kontaktowałem się z gościem który sprzedał mi tę pompę i powiedział że jak by ona była zepsuta i np. pompowałaby za małe ciśnienie to w ogóle by auto nie zapaliło bo nie przecisłaby jakiegoś zaworu regulacyjnego, chyba tak mi to powiedział.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8845
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Po wymianie pompy auto sie dusi na wysokich obrotach

Post autor: marcin7x5 » pn kwie 23, 2012 14:42

Za cisnienie na listwie wtryskowej odpowiada owszem zawór. Ale jest on sterowany podcisnieniem w kolektorze ssącym a nie cisnieniem paliwa wytworzonego przez pompę. Dopóki tego nie zmierzysz/ sprawdzisz to tylko przypuszczenia. Mozesz tez sprawdzic sam ten zaworek. Zdejmij z niego węzyk od podciśnienia i zobacz czy nie poleci tym króćcem paliwo podczas rozruchu.



greg0666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sie 18, 2010 17:46

Po wymianie pompy auto sie dusi na wysokich obrotach

Post autor: greg0666 » pn kwie 23, 2012 23:06

Czy mógłbyś mi pokazać jak wygląda taki zaworek albo gdzie go szukać? i czy w wersji 1.4 jest coś takiego? bo jak szukam to wyskakują mi jedynie 1.9



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8845
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Po wymianie pompy auto sie dusi na wysokich obrotach

Post autor: marcin7x5 » wt kwie 24, 2012 10:59

Tak na szybko to mogę jedynie ci opisać. Pod puszka z filtrem powietrza równolegle do silnika znajduje sie taka rurka, w której osadzone są wtryskiwacze. Patrząc od przodu auta to po lewej stronie w okolicach obudowy rozrządu na koncu własnie tej rurki znajduje się ten własnie zaworek z 1 króćcem na podcisnienie z kolektora ssącego.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości