1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...
: pt mar 30, 2012 09:51
Witajcie!
Mam takie pytanie...
W swoim 1.8 mam taki objaw, że gdy wskazówka poziomu paliwa jest tak mniej więcej w połowie czerwonego pola rezerwy, to pojewia sie problem z odpalaniem...
Długo kręci zanim odpali...
Czy jest to wina pompy paliwa, że nie ma tego ciśnienia, żeby zaciągnąć??
Dodam, że jak jest zalane więcej paliwa (nawet kawałem po za pole rezerwy) auto odpala bezproblemowo od pierwszego strzała...
Dodam też, że jak jest mało paliwa, to auto łapie takiego jakby muła...
Winna pompa paliwa??
I kolejne pytanko, co by nie zakładać kilku tematów...
Chodzi mi o silniczek krokowy...
Okazało sie, że najprawdopodobniej jest on uszkodzony...
Objawia sie to tym, że cały czas ma podwyższone obroty powyżej 1000 obr/min...
Cały czas zimny/ciepły...
Mechanik powiedział mi, że jest on uszkodzony i zablokowany w jednej pozycji i dla tego trzyma tak obroty...
I pytanie...
Czy uszkodzenie tego silniczka krokowego ma jakiś wpływ na dynamike auta??
Czy ma to jakie kolwiek odbicie na spalaniu?? Większe spalanie??
Czy taki "zablokowany" silniczek krokowy jest do odratowania, czy trzeba szukac nowego??
Z góry dziękuje za odppowiedzi...
Pozdrawiam wszystkich...
Mam takie pytanie...
W swoim 1.8 mam taki objaw, że gdy wskazówka poziomu paliwa jest tak mniej więcej w połowie czerwonego pola rezerwy, to pojewia sie problem z odpalaniem...
Długo kręci zanim odpali...
Czy jest to wina pompy paliwa, że nie ma tego ciśnienia, żeby zaciągnąć??
Dodam, że jak jest zalane więcej paliwa (nawet kawałem po za pole rezerwy) auto odpala bezproblemowo od pierwszego strzała...
Dodam też, że jak jest mało paliwa, to auto łapie takiego jakby muła...
Winna pompa paliwa??
I kolejne pytanko, co by nie zakładać kilku tematów...
Chodzi mi o silniczek krokowy...
Okazało sie, że najprawdopodobniej jest on uszkodzony...
Objawia sie to tym, że cały czas ma podwyższone obroty powyżej 1000 obr/min...
Cały czas zimny/ciepły...
Mechanik powiedział mi, że jest on uszkodzony i zablokowany w jednej pozycji i dla tego trzyma tak obroty...
I pytanie...
Czy uszkodzenie tego silniczka krokowego ma jakiś wpływ na dynamike auta??
Czy ma to jakie kolwiek odbicie na spalaniu?? Większe spalanie??
Czy taki "zablokowany" silniczek krokowy jest do odratowania, czy trzeba szukac nowego??
Z góry dziękuje za odppowiedzi...
Pozdrawiam wszystkich...