Strona 1 z 1

1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...

: pt mar 30, 2012 09:51
autor: Rafal__K
Witajcie!

Mam takie pytanie...

W swoim 1.8 mam taki objaw, że gdy wskazówka poziomu paliwa jest tak mniej więcej w połowie czerwonego pola rezerwy, to pojewia sie problem z odpalaniem...
Długo kręci zanim odpali...

Czy jest to wina pompy paliwa, że nie ma tego ciśnienia, żeby zaciągnąć??

Dodam, że jak jest zalane więcej paliwa (nawet kawałem po za pole rezerwy) auto odpala bezproblemowo od pierwszego strzała...

Dodam też, że jak jest mało paliwa, to auto łapie takiego jakby muła...

Winna pompa paliwa??


I kolejne pytanko, co by nie zakładać kilku tematów...

Chodzi mi o silniczek krokowy...

Okazało sie, że najprawdopodobniej jest on uszkodzony...
Objawia sie to tym, że cały czas ma podwyższone obroty powyżej 1000 obr/min...
Cały czas zimny/ciepły...
Mechanik powiedział mi, że jest on uszkodzony i zablokowany w jednej pozycji i dla tego trzyma tak obroty...

I pytanie...

Czy uszkodzenie tego silniczka krokowego ma jakiś wpływ na dynamike auta??
Czy ma to jakie kolwiek odbicie na spalaniu?? Większe spalanie??
Czy taki "zablokowany" silniczek krokowy jest do odratowania, czy trzeba szukac nowego??

Z góry dziękuje za odppowiedzi...

Pozdrawiam wszystkich...

1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...

: pt mar 30, 2012 13:04
autor: Paweł Marek
O podwyższonych obrotach i silniczku wyszukaj wyszukiwarką było wszystko.
Co do pompy - znajdź w FAQ temat o zmianie - trzeba zwrócić uwagę na pewien oring uszczelniający pompe w koszu - to się tyczy sytuacji jeskli pompa była zmieniana a o tym orngu zapomniano. Jesli nie była zmieniana - wartoenic filtr benzyny i pompę wyjąc i zobaczyć czy jej sitko w dnie nie jest zatkane brudem.

1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...

: sob mar 31, 2012 23:07
autor: Rafal__K
Dzieki :)
Jeśli chodzi o pompe to znalazłem opis wymiany...
Pompe już mam tylko zabrać sie za wymiane...

Natomiast jeśli chodzi o silniczek krokowy, to jakoś nie moge nic konkretnego znaleść ;/

1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...

: pn kwie 02, 2012 23:05
autor: motoboy10
co do krokowca to podjedź na szrot i podmień silniczek lub ze znajomym co posiada golfa i taki sam silnik wtedy będziesz wiedział czy to wina krokowca. warto też sprawdzić same okablowanie do niego bo mogła się gdzieś przetrzeć wiązka.