Strona 1 z 1

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: sob gru 24, 2011 16:04
autor: GandiVW
Przede wszystkim Witam serdecznie wszystkich szczęśliwych posiadaczy VW :)
Posiadam Golfa III 1993 1,6 ABU 75 KM i mam taki problem:
Gdy samochód jest zimny pali od strzału, jednak gdy silnik się nagrzeje samochód nie chce zapalić. Przekręcam kluczyk auto zapali na 2 sekundy i od razu gaśnie. Problem ten jest przy odpalaniu jak i na benzynie tak i na gazie. Co ciekawe gdy silnik jest ciepły wystarczy leciutko go popchać i od strzału zapala na "pych". Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego ale to jednak nie to. Ktoś może ma jakiś pomysł co to może być?
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! :)

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: sob gru 24, 2011 18:34
autor: rafal9119
z rana ssanie go podtrzymuje. a moze immo pada byłes na vag-u?

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: sob gru 24, 2011 18:40
autor: GandiVW
nie, nie byłem. Chyba nie ma Immo.

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: ndz gru 25, 2011 21:28
autor: ice beer
Podczas jazdy gdy silnik się nagrzeje także się wyłącza?

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: ndz gru 25, 2011 22:06
autor: Jaras
Przyczyn może być wiele.. Jedz na stację diagnostyczna niech podepną po VAG-a, jeśli posiadasz sam podłącz...
Mogą być błędy czujników...

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: ndz gru 25, 2011 23:14
autor: Paweł Marek
Na próbę podepnij kablem plus z aku do czarnego kabla cewki (od boku - nie odłączając wtyczki) jeśli wówczas odpali to podejrzewaj stacyjkę

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: pn gru 26, 2011 10:01
autor: GandiVW
Paweł Marek chodzi ci zeby dac "+" do kabla ktory łączy cewke z kopułka?
Ice beer nie jak już zapali to jedzie, nie gaśnie.
I co zapomniałem dodać jak jest ciepły i próbuje go odpalić to za 20 czy tam którymś razem zaskoczy...

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: pn gru 26, 2011 13:14
autor: Paweł Marek
Boże nie cewkę z kopułką, tylko plus z aku CZARNYM kablem - jednym z trzech dochodzących do wtyczki cewki, bo jeśli stacyjka odłącza prąd w pozycji pracy rozrusznika to tak się może dziać a tym testem to sprawdzisz. Ale chyba jednak zostaw to poproś kogoś o pomoc bo coś zjarasz na maksa i będzie na mnie.

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: pn gru 26, 2011 19:04
autor: GandiVW
Dobra Dobra już czaje o który kabel chodzi. Problem teraz pojawia sie również na zimnym silniku.

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: pn gru 26, 2011 19:18
autor: ice beer
Zrób najpierw jak Paweł Marek radzi. I postaraj się podpiąć vag. Co do zimnego silnika i problemu to kiedy świece wymieniałeś?

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: pn gru 26, 2011 19:52
autor: GandiVW
Świece ponad rok temu. Pytanie tylko czy moje auto ma wyjscie na VAG?

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: pn gru 26, 2011 21:00
autor: ice beer
Ma na pewno. Świece co ok. 20 tyś wymieniamy jak na gazie jeździmy z tego co pamiętam, jeżeli się mylę proszę o poprawę :bajer: . Stacyjka sprawdzona?

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: wt gru 27, 2011 02:03
autor: GandiVW
No to musze wmienić bo auto służy do rozwożenia pizzy i miesiecznie robi prawie 10 tyś. Stacyjke sprawdzam jutro jak sie uda :)

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

: czw gru 29, 2011 16:53
autor: GandiVW
Bardzo dziękuje za pomoc. Kostka stacyjki była powodem. Pozdrawiam VWszystkich :)