Problem z ABD
: śr wrz 14, 2011 20:54
Witam!
Proszę o poradę. Mam taki problem, niedawno kupiłem golfa 3 z 94 roku o pojemności 1,4 z silnikiem ABD z gazem. Problem polega na tym ze jak były stare kable, świece kopułka i palec to auto ciężko paliło ale jechało w miarę normalnie. Kupiłem czujnik temp płynu chłodzącego i po wymianie nic się nie zmieniło. Postanowiłem wymienić przewody, świece, kopułkę i palec bo były w opłakanym stanie. Po wymianie tych rzeczy jest katastrofa, auto pierdzi strzela i nie chce w ogóle jechać ani na benzynie ani na gazie, poza tym auto pali tylko na dwa gary(1 i 4)nie wiem czy przed wymiana kabli pracował na dwa ale chyba pracował na 4, bo inaczej jechał. Zmierzyłem kompresje i jest w miarę równo na 4 cylindrach w okolicach 12-13. Jest tam jeszcze jeden element który znajduje się po lewej stronie patrząc od przodu auta przy podszybiu(niestety nie wiem co to jest i jak się nazywa) i wydaje dźwięk,takie cykanie,a le tylko przy spadających obrotach .Próbowałem na wyczucie przestawić zapłon, ale też nic to nie dało.
Nie wiem co tam można by jeszcze sprawdzić, zrobić.
Proszę o wszelkie porady
Proszę o poradę. Mam taki problem, niedawno kupiłem golfa 3 z 94 roku o pojemności 1,4 z silnikiem ABD z gazem. Problem polega na tym ze jak były stare kable, świece kopułka i palec to auto ciężko paliło ale jechało w miarę normalnie. Kupiłem czujnik temp płynu chłodzącego i po wymianie nic się nie zmieniło. Postanowiłem wymienić przewody, świece, kopułkę i palec bo były w opłakanym stanie. Po wymianie tych rzeczy jest katastrofa, auto pierdzi strzela i nie chce w ogóle jechać ani na benzynie ani na gazie, poza tym auto pali tylko na dwa gary(1 i 4)nie wiem czy przed wymiana kabli pracował na dwa ale chyba pracował na 4, bo inaczej jechał. Zmierzyłem kompresje i jest w miarę równo na 4 cylindrach w okolicach 12-13. Jest tam jeszcze jeden element który znajduje się po lewej stronie patrząc od przodu auta przy podszybiu(niestety nie wiem co to jest i jak się nazywa) i wydaje dźwięk,takie cykanie,a le tylko przy spadających obrotach .Próbowałem na wyczucie przestawić zapłon, ale też nic to nie dało.
Nie wiem co tam można by jeszcze sprawdzić, zrobić.
Proszę o wszelkie porady