[mk3] Katalizator 2.0 8V 2 sondy problem..
: śr sie 17, 2011 08:10
Witam.
Jakiś czas temu zawitał u mnie silnik z mk3 USA. Silnik 2.0 8V wyladował w mk2. Mam pytanie ponieważ katalizator jest w nim naprawdę spory i obniżenie auta wiąże sie z dużym ryzykiem przychaczenia gdzieś. Robiłem układ wydechowy i nie mozna podnieść go już bardziej a i tak jest sporo niżej od sanek. Katalizator posiada dwie sondy. Ostatnio odpiąłem ta za katalizatorem i obserwowałem co się dzieje. W pracy silnika zaraz po odłączeniu żadnych zmian, spalanie też zauważalnie nie zmieniło się. Dlatego rodzi sie moje pytanie. Moge go usunąć lub dać jakiś inny na jedną sondę?
Dodam że auto jeździ na LPG jeśli miałoby miec to znaczenie.
Sprawa dla mnie dość istotna bo auto stoi jak koza na profilu 65
Bedę wdzięczny za fachowe porady i wskazówki..
Jakiś czas temu zawitał u mnie silnik z mk3 USA. Silnik 2.0 8V wyladował w mk2. Mam pytanie ponieważ katalizator jest w nim naprawdę spory i obniżenie auta wiąże sie z dużym ryzykiem przychaczenia gdzieś. Robiłem układ wydechowy i nie mozna podnieść go już bardziej a i tak jest sporo niżej od sanek. Katalizator posiada dwie sondy. Ostatnio odpiąłem ta za katalizatorem i obserwowałem co się dzieje. W pracy silnika zaraz po odłączeniu żadnych zmian, spalanie też zauważalnie nie zmieniło się. Dlatego rodzi sie moje pytanie. Moge go usunąć lub dać jakiś inny na jedną sondę?
Dodam że auto jeździ na LPG jeśli miałoby miec to znaczenie.
Sprawa dla mnie dość istotna bo auto stoi jak koza na profilu 65
Bedę wdzięczny za fachowe porady i wskazówki..