Strona 1 z 1

problem golf 2.0 2E

: pt cze 10, 2011 12:39
autor: WojTass85
Witam mam problem z golfem mianowicie auto czasami nie ma mocy po podlaczeniu pod vag wywalilo nastepujace bledy :
-czujnik temp wody 522 (wymieniony niedawno na nowy org)
-miernik ilosci powietrza 552
-potencjometr przepustnicy 518 (wartosc oporu zbyt duza)
-sonda lamda 1 525 ( pokazuje uszkodzenie mechaniczne ) wartosci napiec sa ok(wymieniona w lutym na nowa)
-tem.powietrza 523 (przerwa lub zwarcie)
Pytanie do ludzi co znaja ten silnik jak go ugrysc bo nie wiem za co sie zabrac teraz wymiana wszystkiego to drugi taki golf grrryyy dodam ze obroty nie faluja ,tem pokazuje ok 90 c ,tylko czasami nie ma mocy przy gwaltownym przyspieszaniu jak by go zalewalo paliwem ,spalanie jest w normie miasto 10 trasa okolice 7l, czasami po wrzuceniu na luz w czasie jazdy obroty potrafia same spasc w okolice 600 po czym odrazu wracaja na 800 co moze byc przyczyna potencjometr przepustnicy czy komp zeswirowal , :[ nie mam cierpliwosci do tego auta juz ,swiece nowe przewody nowe palec kopulka tez ,masa kasy wlozona a dalej cos nie halo z nim

problem golf 2.0 2E

: pt cze 10, 2011 12:41
autor: WojTass85
dodam ze golfina nigdy nie widzial lpg i nie zobaczy

problem golf 2.0 2E

: pt cze 10, 2011 14:39
autor: Paweł Marek
WojTass85, wielość błędów przemawia za uszkodzeniem okablowania, wspólne dla wielu czujników sa punkty masowe, więc sprawdź omomierzem czy jest przejście do masy od ich styków masowych, schemat 2E jest na forum sam gdzieś wklejałem. Natomiast sprawdzenie TPS, przepływomierza czy czujników temnperatury płynu i powietrza również jest proste, również znajdziesz opisy na forum i wystarczy do tego tani miernik uniwersalny. Podaj konkretnie jaki jest opis błedu sondy

Re: problem golf 2.0 2E

: pt cze 10, 2011 23:39
autor: WojTass85
a nie masz tego schematu bo cos nie moge znalezc na forum,magik od kompa tez mi sugerowal ze moga byc uwalone kable , zreszta duzo dziwnych przebic juz sam zlokalizowalem i usunolem ale posprawdzac tez czujniki koniecznie trzeba,kiedys mierzylem tps i przeplywomierz i wartosci byly ok a bledy wyrzucal ciagle potrzebny schemat ktore piny sa masowe i gdzie podlaczone.Piszesz ze masa jest w jednym miejscu dla wszystkich wspolnie podlaczona ??? Pewnie masz racje z okablowaniem bo troche za duzo tych bledow ,nie jezdzil by normalnie jak by wszystko bylo padniete

problem golf 2.0 2E

: sob cze 11, 2011 07:12
autor: Paweł Marek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=299181" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a3ddd.html" onclick="window.open(this.href);return false;

problem golf 2.0 2E

: wt cze 14, 2011 21:59
autor: WojTass85
chwilowo problem mulenia rozwiazany (pompa paliwa zakonczyla zywot ) wymiana na org z mlodszego golfika i dostał skrzydel :) tylko skad te błedy ??? mialo to zwiazek z malym cisnieniem paliwa ???

problem golf 2.0 2E

: wt cze 14, 2011 22:12
autor: Paweł Marek
nie za bardzo, może je odłączałeś dla testów na włączonym silniku lub tylko zapłonie. Skasuj jeśli tego nie zrobiłeś i obserwuj

problem golf 2.0 2E

: wt cze 14, 2011 22:21
autor: WojTass85
pompa ewidentnie sie wysypala Spalilo bezpiecznik ,wytargalem ja z baku i wirnik ten plastikowy nad sitkiem byl w kawalkach a sam silniczek po podlaczeniu na krotko do aku ledwo sie krecil Opor az topilo przewody ,inna pompa autko lata jak szalone Jutro jade go podlaczyc zobaczymy czy cos zalapal , ale mulenie zniknelo ciagnie w calym zakresie obrotow