Strona 1 z 2

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: czw cze 09, 2011 14:43
autor: 21Golfista21
witam, silnik ma problem z wejściem na obroty, na jałowym chodzi dobrze, jak dodam gazu to tak jakby go coś przyduszało? co może być przyczyną?

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: czw cze 09, 2011 17:43
autor: ssarna1
Może przepływomierz?

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: czw cze 09, 2011 19:08
autor: zielu
podłącz pod VAGa najlepiej...
może być czujnik halla ten przy aparacie zapłonowym, może być przekaźnik pompy paliwa chociażby... i jeszcze kilka przyczyn by się znalazło

Re: 2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: pt cze 10, 2011 13:53
autor: 21Golfista21
zielu pisze:podłącz pod VAGa najlepiej...
może być czujnik halla ten przy aparacie zapłonowym, może być przekaźnik pompy paliwa chociażby... i jeszcze kilka przyczyn by się znalazło
niestety jest brak komunikacji z kompem, bo to jest przekładka do golfa II, ale myslisz, że może to być wina czujnika halla? chyba by na wolnych nie chodził? czy się mylę? bo w sumie to ta kostka przy niem taka jakaś luźna jest :/ przekaźnik pompy już jest inny i dalej to samo:/

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: pt cze 10, 2011 14:33
autor: Paweł Marek
sprawdź sobie drożnośc wezyka podciśnieniowego do czujnika MAP w ECU na podszybiu. Potem VAG. Albo jeszcze wczesniej prosta kontrola diodą czujnika halla opisy sa na forum.

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: pt cze 10, 2011 17:34
autor: zielu
21Golfista21 pisze:niestety jest brak komunikacji z kompem, bo to jest przekładka do golfa II
też mam silnik z mk3 w mk2 i VAG śmiga normalnie...
do VAGa potrzebny jest tylko plus minus i sygnał który musisz sprawdzić na schematach skąd powinien iść... u mnie był we wiązce był pociągnięty przy skrzynce bezpieczników biały kabelek z malutką brązową kostką
21Golfista21 pisze:ale myslisz, że może to być wina czujnika halla? chyba by na wolnych nie chodził?
jak jest czujnik położenia wału uwalony to w cale nie odpala.. a jak jest halla przy aparacie zapłonowym to objawem jest właśnie niewkręcanie się na wysokie obroty, jak sprawdzić, tak jak pisze Paweł Marek

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: ndz cze 19, 2011 11:26
autor: lh80
Problem nadal nie został rozwiązany...
Wężyk do MAP sensora został zmieniony-brak poprawy.
Instalacja została ogarnięta-komunikat o niskim ciśnieniu paliwa,zmiana pompy na 16v-brak poprawy.

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: ndz cze 19, 2011 12:59
autor: sianoTG
zmieniales olej? chodzi na wszystkie gary? objawy tylko na zimnym czy jak sie troche rozgrzeje to chodzi lepiej?

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: ndz cze 19, 2011 13:08
autor: lh80
Przy okazji przekładki z seata były robione wymiany płynów,filtra,rozrządu-czyli tak.
Bieg jałowy malina-czyli wszystkie baniaki ok,ale tysiaka obrotów nie chce przekroczyć(czasem mu jednak się udaje).
Na nagrzanym silniku problem nadal występuje.

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: pn cze 20, 2011 16:30
autor: sianoTG
to zmienia postac rzeczy. Myslalem o pompie oleju. Mialem taki problem po zmianie oleju... w pompie zapiekl sie tloczek i na zimnym silniku auto nie moglo w ogole zlapac. troche sie pokrecilo to cos chwytal , ale jak dotknalem gazu to padal... tez max ok. 1800 obrotow i dalej za nic. Mozesz spradwzic ale watpie ze to to. NIe wszystkie gary chodzily pozatym na zimnym potem dopiero zaczynaly jak troche pochodzil. Tez nie mam vaga bo mam megasquirta , wiec diagnostyka nie nalezy do najlatwiejszych. A czujnik przepustnicy? jak bys mial jakas na przekladke to mozna zobaczyc , wielkiej roboty nie ma. No albo faktycznie hall... nic innego mi nie przychodzi do glowy..

moze jeszcze sonda lambda , sprawdz ją.

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: wt cze 21, 2011 12:20
autor: lh80
Na chwilę obecną lecimy po układzie paliwowym,ponieważ po podaniu dawki rozruchowej można go wkręcić na obroty.
Wygląda na zbyt mały wydatek pompy lub zatkany/niedrożny układ paliwowy.
Brak błędów na kompie.

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: wt cze 21, 2011 12:42
autor: zielu
lh80, przekaźnik wymień... miałem raz podobnie i okazało się ze przekaźnik sie przepalił czy coś i nie dawał tyle prądu na pompe ile było trzeba..

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: wt cze 21, 2011 22:25
autor: sianoTG
napiszcie jak zdjagnozujecie co bylo przyczyna! pozdrawiam i trzymam kciuki:P :pub:

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

: śr cze 22, 2011 00:20
autor: lh80
żarówki pod pompy były podpinane aby sprawdzić czy pompy działają cały czas-jest ok.
pompa daje 5bar,za regulatorem jest 3,5-wygląda to wszystko ok,ale jutro/dziś sprawdzę jak to wygląda na pracującym silniku.