2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: 21Golfista21 » czw cze 09, 2011 14:43

witam, silnik ma problem z wejściem na obroty, na jałowym chodzi dobrze, jak dodam gazu to tak jakby go coś przyduszało? co może być przyczyną?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: ssarna1 » czw cze 09, 2011 17:43

Może przepływomierz?


MK3 ADZ->AGU

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: zielu » czw cze 09, 2011 19:08

podłącz pod VAGa najlepiej...
może być czujnik halla ten przy aparacie zapłonowym, może być przekaźnik pompy paliwa chociażby... i jeszcze kilka przyczyn by się znalazło


Obrazek

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Re: 2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: 21Golfista21 » pt cze 10, 2011 13:53

zielu pisze:podłącz pod VAGa najlepiej...
może być czujnik halla ten przy aparacie zapłonowym, może być przekaźnik pompy paliwa chociażby... i jeszcze kilka przyczyn by się znalazło
niestety jest brak komunikacji z kompem, bo to jest przekładka do golfa II, ale myslisz, że może to być wina czujnika halla? chyba by na wolnych nie chodził? czy się mylę? bo w sumie to ta kostka przy niem taka jakaś luźna jest :/ przekaźnik pompy już jest inny i dalej to samo:/


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: Paweł Marek » pt cze 10, 2011 14:33

sprawdź sobie drożnośc wezyka podciśnieniowego do czujnika MAP w ECU na podszybiu. Potem VAG. Albo jeszcze wczesniej prosta kontrola diodą czujnika halla opisy sa na forum.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: zielu » pt cze 10, 2011 17:34

21Golfista21 pisze:niestety jest brak komunikacji z kompem, bo to jest przekładka do golfa II
też mam silnik z mk3 w mk2 i VAG śmiga normalnie...
do VAGa potrzebny jest tylko plus minus i sygnał który musisz sprawdzić na schematach skąd powinien iść... u mnie był we wiązce był pociągnięty przy skrzynce bezpieczników biały kabelek z malutką brązową kostką
21Golfista21 pisze:ale myslisz, że może to być wina czujnika halla? chyba by na wolnych nie chodził?
jak jest czujnik położenia wału uwalony to w cale nie odpala.. a jak jest halla przy aparacie zapłonowym to objawem jest właśnie niewkręcanie się na wysokie obroty, jak sprawdzić, tak jak pisze Paweł Marek


Obrazek

Awatar użytkownika
lh80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 15:23
Lokalizacja: DST

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: lh80 » ndz cze 19, 2011 11:26

Problem nadal nie został rozwiązany...
Wężyk do MAP sensora został zmieniony-brak poprawy.
Instalacja została ogarnięta-komunikat o niskim ciśnieniu paliwa,zmiana pompy na 16v-brak poprawy.


Jadę wolno ale i tak przed Tobą.

sianoTG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 18, 2011 17:40

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: sianoTG » ndz cze 19, 2011 12:59

zmieniales olej? chodzi na wszystkie gary? objawy tylko na zimnym czy jak sie troche rozgrzeje to chodzi lepiej?



Awatar użytkownika
lh80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 15:23
Lokalizacja: DST

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: lh80 » ndz cze 19, 2011 13:08

Przy okazji przekładki z seata były robione wymiany płynów,filtra,rozrządu-czyli tak.
Bieg jałowy malina-czyli wszystkie baniaki ok,ale tysiaka obrotów nie chce przekroczyć(czasem mu jednak się udaje).
Na nagrzanym silniku problem nadal występuje.


Jadę wolno ale i tak przed Tobą.

sianoTG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 18, 2011 17:40

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: sianoTG » pn cze 20, 2011 16:30

to zmienia postac rzeczy. Myslalem o pompie oleju. Mialem taki problem po zmianie oleju... w pompie zapiekl sie tloczek i na zimnym silniku auto nie moglo w ogole zlapac. troche sie pokrecilo to cos chwytal , ale jak dotknalem gazu to padal... tez max ok. 1800 obrotow i dalej za nic. Mozesz spradwzic ale watpie ze to to. NIe wszystkie gary chodzily pozatym na zimnym potem dopiero zaczynaly jak troche pochodzil. Tez nie mam vaga bo mam megasquirta , wiec diagnostyka nie nalezy do najlatwiejszych. A czujnik przepustnicy? jak bys mial jakas na przekladke to mozna zobaczyc , wielkiej roboty nie ma. No albo faktycznie hall... nic innego mi nie przychodzi do glowy..

moze jeszcze sonda lambda , sprawdz ją.



Awatar użytkownika
lh80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 15:23
Lokalizacja: DST

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: lh80 » wt cze 21, 2011 12:20

Na chwilę obecną lecimy po układzie paliwowym,ponieważ po podaniu dawki rozruchowej można go wkręcić na obroty.
Wygląda na zbyt mały wydatek pompy lub zatkany/niedrożny układ paliwowy.
Brak błędów na kompie.


Jadę wolno ale i tak przed Tobą.

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: zielu » wt cze 21, 2011 12:42

lh80, przekaźnik wymień... miałem raz podobnie i okazało się ze przekaźnik sie przepalił czy coś i nie dawał tyle prądu na pompe ile było trzeba..


Obrazek

sianoTG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 18, 2011 17:40

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: sianoTG » wt cze 21, 2011 22:25

napiszcie jak zdjagnozujecie co bylo przyczyna! pozdrawiam i trzymam kciuki:P :pub:



Awatar użytkownika
lh80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 15:23
Lokalizacja: DST

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: lh80 » śr cze 22, 2011 00:20

żarówki pod pompy były podpinane aby sprawdzić czy pompy działają cały czas-jest ok.
pompa daje 5bar,za regulatorem jest 3,5-wygląda to wszystko ok,ale jutro/dziś sprawdzę jak to wygląda na pracującym silniku.


Jadę wolno ale i tak przed Tobą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości