4 Problemy golf III ABF
: czw kwie 28, 2011 16:37
Witam! Zwracam sie do Was szanowni koledzy z prośbą o pomoc w rozwiązaniu tak jak w tytule czterech problemów mojego "gulfa". Szukałem na forum ale wiecie jak to jest nie zawsze można znalezc jednoznacznej odpowiedzi na swoje pytania. Od roku jestem szczesliwym posiadaczem GTI ale dopiero w tym sezonie bede mogł sie nim nacieszyć. Z racji tego, ze pierwszy problem dotyczy silnika wiec w tym dziale umieściłem i resztę a oto one:
1. Silnik ciężko odpala na ciepłym, trzeba 2 razy zakręcić i na wcisnietym do oporu gazie
2. Po rozgrzaniu silnika do 90*C wydaje mi się ze traci moc, rano jak ruszam to lepiej z 2jki bo tak zrywa przyczepnosc dosłownie rakieta a wczoraj wieczorem mialem biede dojsc audi A6 1.9TDi
3. Hamulce. Wymieniłem tarcze przód i tył na nawiercane i nacinane od "MIKODY" klocki ATE, nowy płyn a hamulca jak nie było tak nie ma dopiero jak się "przypieką" to widać poprawe. Wcześniej jeździłem clio i tam wystarczylo musnąć pedał i auto dęba stawało a tu trzeba naprawde pedał docisnąć ostro. Czy ten typ tak ma??
4. Kolejny problem polega na wynoszeniu tyłu w zakrętach, najgorzej gdy mam doczynienia z szybkim lewym, prawym a i na rondzie tez auto bokiem leci oczywiście nie mówie ze jest to spokojna jazda ale znowu też nie przesadnie szybka. Byłem na przeglądzie wszystko w zawiasie ok. Podejżewam opony sa to 2 letnie Michelin Exalto PE2 195 50 15
5. Ostatni to już chyba moj najwiekszy problem jak podciągnąć ręćzny jeśli juz regulacja przy lewarku jest na maxa?
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Moj pojazd to Golf III GTI ABF 92r. 5d
1. Silnik ciężko odpala na ciepłym, trzeba 2 razy zakręcić i na wcisnietym do oporu gazie
2. Po rozgrzaniu silnika do 90*C wydaje mi się ze traci moc, rano jak ruszam to lepiej z 2jki bo tak zrywa przyczepnosc dosłownie rakieta a wczoraj wieczorem mialem biede dojsc audi A6 1.9TDi
3. Hamulce. Wymieniłem tarcze przód i tył na nawiercane i nacinane od "MIKODY" klocki ATE, nowy płyn a hamulca jak nie było tak nie ma dopiero jak się "przypieką" to widać poprawe. Wcześniej jeździłem clio i tam wystarczylo musnąć pedał i auto dęba stawało a tu trzeba naprawde pedał docisnąć ostro. Czy ten typ tak ma??
4. Kolejny problem polega na wynoszeniu tyłu w zakrętach, najgorzej gdy mam doczynienia z szybkim lewym, prawym a i na rondzie tez auto bokiem leci oczywiście nie mówie ze jest to spokojna jazda ale znowu też nie przesadnie szybka. Byłem na przeglądzie wszystko w zawiasie ok. Podejżewam opony sa to 2 letnie Michelin Exalto PE2 195 50 15
5. Ostatni to już chyba moj najwiekszy problem jak podciągnąć ręćzny jeśli juz regulacja przy lewarku jest na maxa?
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Moj pojazd to Golf III GTI ABF 92r. 5d