czy to włącznik termiczny w chłodnicy?
: wt kwie 26, 2011 20:36
elo
-zaparkowałem po przejechaniu z 20 km / 90 stopni / wszystko ok
-po 5 min wracam do auta i sobie dalej jadę. Nagle się zczaiłem że 110 mam na liczniku. Gaszę auto. Nic nie cieknie od dołu, wentylator nie chodzi. Odpalam auto i znów 90 stopni
-Dojeżdżam do pracy. Trzymam auto na obrotach do czasu złapania 94 stopni. Załączył się wentylator.
następna sytuacja pod wieczór
zostawiłem auto zgaszone na jakąś minutę. wracam i cofam jakieś 30 metrów po czym jadę normalnie i patrzę a tu 100 stopni.
Co to może być? Czujnik temperatury źle pokazuje? Bo termostat przecież nie może się przywiesić jak przez tą minutę to i tak był otwarty..
Jeśli sytuacja się powtórzy to od razu sprawdzę czy wentylator chodzi jak jest te rzekome 100 stopni.
Silnik to 2.0 AGG
-zaparkowałem po przejechaniu z 20 km / 90 stopni / wszystko ok
-po 5 min wracam do auta i sobie dalej jadę. Nagle się zczaiłem że 110 mam na liczniku. Gaszę auto. Nic nie cieknie od dołu, wentylator nie chodzi. Odpalam auto i znów 90 stopni
-Dojeżdżam do pracy. Trzymam auto na obrotach do czasu złapania 94 stopni. Załączył się wentylator.
następna sytuacja pod wieczór
zostawiłem auto zgaszone na jakąś minutę. wracam i cofam jakieś 30 metrów po czym jadę normalnie i patrzę a tu 100 stopni.
Co to może być? Czujnik temperatury źle pokazuje? Bo termostat przecież nie może się przywiesić jak przez tą minutę to i tak był otwarty..
Jeśli sytuacja się powtórzy to od razu sprawdzę czy wentylator chodzi jak jest te rzekome 100 stopni.
Silnik to 2.0 AGG